Ahoj hráči
Vždy chci zavřít svůj účet poté, co jsem informoval o své závislosti, ale kasina nikdy neuzavřou můj účet jako první, pokud ostatní lidé mají stejný problém s herními licencemi Antillephone nv?
Hello players
i always wants to close my account after informed my addiction but the casinos never close my account in first instance, if other people also have same problem with Antillephone nv gaming licenses?
Ahoj hráč,
co tedy kasina obvykle dělají?
Také by mě zajímalo, zda žádáte o přímé sebevyloučení, nebo se jen zmiňujete o tom, že můžete mít problém s hazardem, prosím? Podle všech vašich uzavřených stížností bych řekl, že máte představu, jak to v hazardním průmyslu chodí 🙂.
Hello player,
so what do casinos usually do?
I'd also like to know whether you ask for direct self-exclusion or just mention you may have a gambling problem, please? According to all your closed complaints, I would say you have an idea how things work in the gambling industry 🙂.
Ahoj
moje stížnosti vždy skončily neúspěšně, zejména Antillephone nv. Chci, abyste varovali ostatní hráče registrující se v kasinech curacao, protože peníze hráčů nemají žádnou ochranu. Řekněte mi prosím, jak získat právní radu proti jurisdikcím Curacao.
Hi
my Complaints always been end up with unsuccessful especially Antillephone nv. I want you guys to warn other players registering with curacao casinos because no protection for players money. Please tell me how to get legal advice against curacao jurisdictions.
Ahoj,
snažíme se je všechny varovat, to je účel všech aktivit Casino Guru, ujišťuji vás.
Jediná rada, která mě napadá, je konzultovat situaci s jakýmkoli právníkem s dobrou znalostí hazardního průmyslu. Obávám se, že úřad Curacaa není příliš známý pro svůj dobrý a spravedlivý přístup k hráčům.
Hello,
we try to warn them all this is the purpose of all Casino Guru's activities, I assure you.
The only advice that comes to my mind is to consult the situation with any lawyer with good knowledge of the gambling industry. The Curacao authority is not well known for its good and fair attitude towards players, I'm afraid.
Ahoj
Pak můžete varovat curcacao jurisdikce kvůli ochraně hráčů. Pokud neochrání hráče, přijdou o obchod. Protože v casinoguru curacao je podnikání mnohem více než v jiných jurisdikcích. V opačném případě můžete udělat varování o všech kasinech curacao, pak na to myslíme pouze my před otevřením účtu.
Hi
Then can you able to warn curcacao jurisdictions about for players protection. If they don’t protect the players they will loose the business. Because in casinoguru curacao casinos business is a lot more than other jurisdictions. Otherwise can you make a warning about all the curacao casinos then only we think about it before open a account.
Ahoj,
neustále se snažíme pokrýt všechny možné způsoby, jak hráče varovat. Nemůžeme však jednat jako oficiální regulátor. Dokážeme poradit a podpořit hráče v roli moderátora. K vašemu znepokojení ohledně kasin s licencí na Curacau nemůžeme říci, že všechna jsou špatná jen proto, že jsou pod touto licenční autoritou. Vynakládáme velké úsilí na to, abychom u každého kasina na jeho kasinovém panelu uváděli důležité informace, v předstihu najdete také uživatelské recenze. Pokud si osobně myslíte, že všechna kasina licencovaná pod autoritou Curacao pro vás nejsou dobrá, použijte prosím filtr, který vám ukáže pouze to, co opravdu chcete vidět:
Hello,
we constantly try to cover every possible way how to warn players. However, we can't act as an official regulator. We can advise and support players in a role of a moderator. To your concern about casinos licensed in Curacao, we can't say all of those are bad just for being under this licensing authority. We put much effort into providing a piece of important information for every casino on its casino panel, you can also find user reviews in advance. If you personally think that all casinos licensed under Curacao authority are not good for you, please use a filter to show you only what you really want to see:
Upřímně řečeno, každé kasino ztrácí část svého hodnocení reputace, když má pouze licenci Curacao a nic jiného. Velké množství kasin má licenci Curacao, protože je relativně snadné ji získat.
Je také pravda, že mnoho kasin s licencí na Curacao má špatnou pověst, na druhou stranu existují i skvělá kasina, která vlastní licenci Curacao.
Špatná věc na licenci Curacao je skutečnost, že i když je zřejmé, že kasino zacházelo s hráčem neférově, úřad obvykle kasino stejně zvýhodňuje.
Honestly, every casino loses some part of their reputation rating when they only have the Curacao license and nothing else. Large amount of casinos have the Curacao license, because it's relatively easy to get.
It's also true that many of the casinos licensed in Curacao have a bad reputation, on the other hand, there are also great casinos who own the Curacao license.
The bad thing about the Curacao license is the fact that even if it's obvious that the casino treated the player unfairly, the authority usually favours the casino anyway.
Ahoj
děkuji za Vaši odpověď. Pokud Curacao vždy upřednostňuje kasino. Jaký je smysl ochrany hráčů a peněz? Viděl jsem všechna kasina Curacao pouze takto, ne v hrách Mga, ukgc nebo khanawake. Prosím, řekněte mi, kde se vypořádat, pokud regulátor Curacao nepomůže a upřednostněte kasino. Protože všechny mé stížnosti byly v průměru 2 000 $, nemohu získat právní radu, protože částka na zaplacení jakýchkoli poplatků byla velmi nízká.
Hi
thanks for your reply. If Curacao favour the casino for always. What is the point of players protection and money? I have seen all the Curacao casinos only like this, not in Mga or ukgc or khanawake gaming. Please tell me where to deal with if Curacao regulator not helpful and favour the casino. Because all of my complaints been 2000$ average, I can’t get legal advice because the amount was very low to pay for any fees.
Dobrý den, realita je taková, jak jste ji právě popsal. Pokud se o to regulátor nestará, vždy se můžete pokusit případ předložit soudu. Takže všichni můžeme mít spravedlnost – zajímalo by mě, kolik hráčů má peníze na zaplacení všech poplatků a dobrého právníka? Žádnou jinou možnost zde nevidím.
Hello, the reality is as you just described it. If the regulator does not care, you can always try to bring the case to court. So we can all have the justice- well, how many players have the money to pay all the fees and a good lawyer, I wonder? I can hardly see any other option here.
Protože vidím, že máte mnoho stížností a mnoho z nich bylo proti kasinům se špatnou pověstí, byl bych vybíravější ohledně kasin, kde chcete hrát, a pokud najdete několik, které se vám líbí a nemáte tam žádné problémy, držel bych se jich. To je první krok, který můžete udělat, abyste se ochránili před špatnými kasiny.
Since I can see you have many complaints submitted and many of them were against casinos with bad reputation, I'd be more picky about the casinos where you want to play and if you find a few that you like and have no issues there, I'd stick to them. That's the first step you can do in order to protect yourself from bad casinos.
Ahoj
Podle mé poslední stížnosti byla neúspěšná, pokud hráči informovali operátora o uzavření účtu, aniž by řekli, že závislost na hazardních hrách nebude mít nárok na vrácení peněz. Protože jsem řekl operátorovi, aby uzavřel můj účet, neudělali to 6 dní úmyslně, pak to udělali poté, co jsem znovu ztratil 2 000 $.
Hi
According to my last complaint was unsuccessful, if the players inform the operator to close the account without telling gambling addiction wouldn’t eligible to get refunds. Because I told operator to close my account they didn’t do it for 6 days intentionally then they did after I lost 2000$ again.
Dobrý den, je to smutné, ale Daniel to řekl. Najděte si spolehlivé kasino s dobrou nebo lepší pověstí, tam by to pro vás mělo být mnohem bezpečnější.
Hello, it's a sad thing but Daniel made the point. Find a reliable casino with a good or better reputation, it should be much safer there for you.
Ahoj
Podávám jednu ze svých stížností právníkům, hledám nějaké dokumenty, které jsem loni poslal Petronele. Potřebuji tyto dokumenty k vyřízení mé stížnosti. Už jsem jí o tom poslal e-mail, ale nedostal jsem žádnou odpověď. Mohli byste jí to prosím připomenout, protože jste velmi zaneprázdněni. Prosím, pomozte mi získat ty dokumenty. Fórum má opravdu rychlou odezvu, proto kontaktuji zde.
Hi
I am proceeding one of my complaint to legal lawyers, I am looking for some documents I sent to petronela last year. I need those documents to proceed my complaint. I already sent mail to her about this but I haven’t received any reply. Could you please remind her about this because you guys are very busy. Please help me to get those documents. Forum is really quick response that’s why I am contacting here.
Jasně, dám jí vědět prostřednictvím našeho interního chatu. Doufám, že budete mít s případem úspěch 🙂
Sure, I'll let her know through our internal chat. I hope you'll have success with the case 🙂
Ahoj Anto1318.
Právě jsem přeposlal všechny dokumenty, které jsem našel z vaší e-mailové adresy. Doufám, že to pomůže vašemu případu. 🙂
Hey Anto1318.
I have just forwarded all the documents I could find from your email address. I hope It will help your case. 🙂
Ahoj
můžete mi říct, kdy bylo Zevcasino uzavřeno? Hledám potvrzení o uzavření účtu od Zevcasina, které jsem poslal Petronele. Prosím odpovězte.
Hi
can you tell me when was Zevcasino closed? I am looking for my closure account confirmations from Zevcasino I sent to petronela. Please reply.
Ahoj Anto1318.
ZevCasino jsme na našem webu uzavřeli 15. 2. 2021, ale nemusí to být přesné datum jejich uzavření. Je to jen datum, kdy jsme to zjistili.
Hey Anto1318.
We did close ZevCasino on our site on 15/02/2021, but it may not be an exact date of their closure. It is just the date when we did find it out.
Ahoj.
Znamená to, že nemáte žádné špatné zkušenosti? To je určitě dobře. 🙂 Kde hraješ?
Hello.
Does it mean you have no bad experiences? That's definitely good. 🙂 Where do you play?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.