FórumObecná diskuze o gamblinguKancelář oficiálního přijímače

Kancelář oficiálního přijímače

před 7 měsíci od Cappsie
|
1326 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Ahoj,


Dlouhý záběr, ale ... má někdo zkušenosti s úřadem oficiálního přijímače na Maltě? Pokud ano, mohou se vyjádřit k tomu, jak dlouho příjemci trvalo vyřešení insolvence společnosti a vyrovnání dlužných výher?


Dík!

Adame.

Automaticky přeloženo:
Cappsie
před 7 měsíci

Ahoj, jelikož se v této problematice nevyznám, určitě by se mi hodila pomoc od ostatních hráčů, kteří mají zkušenosti.

Ale zkoušeli jste na toto téma najít něco na internetu? Nebo vyhledejte oficiální adresu a zeptejte se, zda mohou do takového procesu vstoupit?

To mě napadlo, nevím, jak moc bych ještě mohl pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

E-mail, který jsem obdržel, zazněl v tónu:

Genesis Global Limited prochází likvidačním řízením a MGA je ve spojení s Úřadem oficiálního příjemce, aby se usnadnilo vrácení všech zbývajících finančních prostředků. „To však může chvíli trvat, protože je třeba dodržet určitý postup.

MGA chápe, že zákazníci mohou mít obavy ohledně stavu svých prostředků, ale MGA situaci pečlivě sleduje a dělá vše pro to, aby zajistila, že všechny zbývající prostředky budou hráčům co nejdříve vráceny.

Proto moje otázka.

Dík.

A.

Automaticky přeloženo:
Cappsie
před 7 měsíci

Nyní jasně chápu, že se ptáte na základě tohoto e-mailu. Z toho, co vidím, není jasné, zda se může vyjádřit k tomu, jak dlouho to bude trvat. Není tam žádná zmínka o časovém rámci, kromě toho, že to může nějakou dobu trvat.

Bude tedy zjevně nutné obrnit se trpělivostí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ano. Rozumím emailu. A chápu, že nebyl dán žádný časový rámec.

Nechtěl jsem/nepotřeboval jsem, abyste mi tlumočili e-mail, chtěl jsem vědět, zda je někdo jiný schopen nabídnout své osobní zkušenosti.

Proto jsem se ptal, zda má někdo další zkušenosti s úřadem oficiálního příjemce na Maltě a mohl by nasměrovat pravděpodobný časový rámec.


dík.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, vždy jsem se zřekl kasin, žádné AMM, ale vzdal jsem to, hrál jsem na bookofcasino, vložil jsem kolem 500, pravidelně jsem uplatňoval bonus, poslal jsem 20 e-mailů, 20x doklady, mám výběr 750,-

eur v pauze od nedělního večera falešné chaty vždy říkají stejné věci co mohu udělat žádný způsob, jak kontaktovat kasino přímo

Automaticky přeloženo:
ilsantone73
před 6 měsíci

Ahoj,

Záleží na tom, kde se kasino nachází, protože musí dodržovat zákony dané země.

Nemohl jsem se dostat na stránky, ale zde jsou některé kontaktní adresy, které jsem našel:

  • support@bookofcasino.net
  • support@bookofcasino1.net
  • https://affiliates.bookofcasino.net/contact.asp
  • https://www.facebook.com/IncomeAccess
  • https://twitter.com/incomeaccess
  • http://www.linkedin.com/company/income-access

(Neexistuje žádný živý chat.)

Zajímavé je, že všechny odkazy směřují na stejnou společnost „Přístup k příjmu, společnost Paysafe".

Doufám, že to pomůže?

A.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky