Fungovalo to dříve?
Můžete vyzkoušet následující kroky:
1) ve svém prohlížeči používejte anonymní režim (obvykle ctrl + n na ploše, je také k dispozici na mobilu) a poté se přihlaste a zkuste hrát
2) používat jiný internetový prohlížeč (Microsoft Edge, Chrome, Opera, Mozilla)
3) použijte jiné zařízení (pokud jste na mobilu, vyzkoušejte stolní počítač nebo jiný mobilní telefon - nepoužívejte však mobilní telefon, který už byl použit pro hraní ve stejném kasinu jinou osobou)
Pokud to tyto kroky neopraví, jsem přesvědčen, že technické problémy nejsou na vaší straně.
Did it work before?
You can try following steps:
1) use anonymous mode in your browser (usually ctrl+n on desktop, it's also available on mobile) and then log in and try to play
2) use different internet browser (Microsoft Edge, Chrome, Opera, Mozilla)
3) use different device (if you're on mobile, try desktop or another mobile - but don't use a mobile that was already used for playing in the same casino by another person)
If these steps won't fix it, then I'm convinced the tech issues aren't on your side.
Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo: