Podpora nevrací odpověď na mou první otázku, která byla před více než měsícem. Za posledních 9 dní mi byly zaslány 4 e-maily a 2 telefonní hovory, ale nemohu je kontaktovat.
Jak jsem řekl, toto je virtuální karta. Ani v prohlášení však nejsou potřebné informace. Hledal jsem všude.
Neudělal bych tu chybu a vklad. Ale měl jsem zapomenutou částku a chtěl jsem ji někde utratit.
Doufal jsem, že někdo bude vědět, jak tyto informace najít. Protože teď je to, jako by moje účty byly zamčené přímo v kasinech, kde hraji.
Support does not return the answer to my first question, which was more than 1 month ago. For the last 9 days I have 4 emails sent and 2 phone calls but I can't contact them.
Like I said, this is a virtual card. But there is no necessary information even in the statement. I searched everywhere.
I would not make that mistake and deposit. But I had a forgotten amount and I wanted to spend it somewhere.
I was hoping someone would know how to find this information. Because now it's as if my accounts are locked right in the casinos where I play.
Automaticky přeloženo: