Ahoj,
měli byste se zaměřit na to, co je nyní v dokumentu špatně. Kontaktujte kasino a hledejte řešení, je to nejjednodušší způsob. Daleko lepší než čekat, jak se stížnost vyvine, abych byl upřímný.
„Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr , zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli.
Předem děkujeme za trpělivost a pochopení."
Dej mi vědět jak to jde.
Hello,
you should focus on what is now wrong with the document in the first place. Contact the casino and seek the solution, this is the easiest way. Far better than waiting for the complaint to develop, to be honest.
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.
Thank you in advance for your patience and understanding."
Let me know how it goes.
Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo: