Vypadá to jako dobrá zkratka 😀
Ptali jste se na tuto „kolizi vkladů"? Rád bych slyšel vysvětlení. Musí existovat nějaké výjimky, jen pro tyto případy.
It seems like a good shortcut 😀
Have you asked about this "deposit collision"? I'd love to hear the explanation. There must be some exceptions, just for these cases.
To je důvod, proč si myslím, že spadají pod stejnou zastřešující organizaci Global Games Tech Group, stejné t@Cs stejné rozložení kasinových her, skutečnost, že dostali mé křestní jméno a e-mailovou adresu, i když tvrdí, že jsou registrováni v Austrálii. I když nepřijímají hráče ze Spojeného království, mohl jsem se připojit (právě jsem to vyzkoušel) k vkladu pomocí GBP, aniž bych byl zablokován. Posílají mi e-maily každý den, i když jsou všechny v mé složce se spamem
This is why I think they fall under the same umbrella organisation Global Games Tech Group same t@Cs same casino games layout the fact they got my first name and email address even though they claim to be registered in Australia. Even though they don’t accept UK players I was able to join (just tested it) deposit using GBP with out being blocked. They email me every day even though they all go in my spam folder
Chápu.
No, v tuto chvíli mě hodně znepokojuje skutečnost, že se můžete zaregistrovat jako rezident Spojeného království a dokonce vkládat peníze v GBP. Zkontroluji to s týmem testerů. Nemohu však říci, že bych chtěl povzbudit jiné britské hráče, aby tam hráli.
Také bych se zeptal kontrolního týmu na toto spojení Global Games Tech Group. Nejsem si jistý, jestli budou schopni najít solidní důkaz, ale můžeme to alespoň zkusit.
I see.
Well, at the moment I'm much concerned about the fact that you can register as a UK resident and even deposit in GBP. I'll check it with the tester team. Can't say I would like to encourage any other UK players to play there, however.
I'd also ask the review team about this Global Games Tech Group connection. I'm not sure if they will be able to find solid proof, but at least we can try.
Ne, je docela těžké dokázat, že Mr Sloty Chilli777 4 Crowns Oceanbreeze Pulp Casino Rouge kasino a všechny ostatní jsou propojeny, jen mají všechny stejné rozložení a nabízejí stejné bonusy a t@Cs a platební metody. Také si myslím, že jejich licence jsou falešné, stejně jako jejich hry. Někteří lidé dostanou zaplaceno po dlouhém čekání, někteří ne.
No it’s quite difficult to prove that Mr Sloty Chilli777 4 Crowns Oceanbreeze Pulp casino Rouge casino and all the rest are connected it’s just they all have the same layout offer the same bonuses and t@Cs and payment methods. Also I think their licenses are fake as well as their games. Some people do get paid after a long wait some don’t.
Všechny tyto podobnosti jsem probíral s JozefK (zástupce vedoucího pro data a stížnosti) a zdá se, že k tomu může dojít i náhodně. Vím, že byste rádi slyšeli, že můžeme potvrdit všechna tato spojení, ale nemůžeme. Zvláště pokud jde o kasina s nižší reputací. Zdá se, že sdílejí stejnou správu bonusů, platformu a služby péče o zákazníky. Hlavním „úlovkem" je oficiální vlastník a zde se spoléháme pouze na informace poskytnuté samotným kasinem a licenčním úřadem. Všechny tyto informace samozřejmě vyhodnocujeme, ale nemůžeme poskytnout vlastní. Takže v zásadě, pokud má kasino špatnou pověst a nekomunikuje s námi, nemůžeme si být 100% jisti, kam toto kasino patří. Když to není nikde licencováno, je to samozřejmě ještě horší pro jakékoli hodnocení. 🙁
I discussed all these similarities with JozefK (Deputy Head of Data & Complaints) and it seems that this can occur even randomly. I know you would like to hear that we can confirm all these connections, but we can't. Especially when casinos with lower reputations are involved. It seems they share the same bonuses management, platform, and customer care services. The main "catch" is the official owner and here we just rely on information provided by the casino itself and the licensing authority. We evaluate all these pieces of information of course but can't provide our own. So basically, if the casino possesses a bad reputation and does not communicate with us, we can't be 100% sure where this one belongs. When it is not licensed anywhere it is even worse for any evaluation, obviously. 🙁
Ano, přesně to jsem říkal. Jen vím, že jsou stejné z mé vlastní zkušenosti a vyšetřování. Oceanbreeze, když jsem se k nim připojil a stěžoval si na slot, který hraji Finn, a nepravidelnosti Swirly Spin ve hře mi daly bonus 1000 GBP bez vkladu!! Představte si, že vsadíte x50. Pokud by byli legálně splaceni za 7 dní svým marketingem, myslím, že by mohli mít dobrý zisk s množstvím kasin, které mají. Pokud však vyřídíte stížnosti zde a na Trustpilot, hrají jinou hru než všechna renomovaná kasina
Yeah that’s pretty much what I was saying. I just know they are the same from my own experience and investigations. Oceanbreeze when I joined them and complained about the slot I play Finn and the Swirly Spin irregularities in the game gave me a £1000 no deposit bonus!! Imagine wagering that x50. If they were legit paid up in 7 days with their marketing I think they could make a good profit with the amount of casinos they have. However if you whey up the complaints on here and on Trustpilot they are playing a different game to all reputable casinos
Podívejte se, jak jsou všechna tato kasina zveřejněna na mém e-mailu současně
See how all these casinos are posted into my email at the same time
Viděl jsem všechny printscreeny, které jsi zatím zveřejnil. Škoda, že se nedají použít jako důkaz 🙂
I saw every print screen you've posted so far. Shame those can't be used as evidence 🙂
Rád bych upozornil na to, co zde již bylo zmíněno. Existují společnosti, které vám v podstatě nabízejí kasino s bílou nálepkou. Má hry, dostupné platební metody, back office, dokonce i licenci, e-mailový systém, marketingové nástroje, live chat připojený přímo k externímu zákazníkovi atd.
E-maily, které obdržíte, mohou být generovány automaticky na základě informací o vašem účtu a dostupných promo akcí. Kdykoli více kasin používá stejnou platformu a automatické e-maily, můžete dostávat více e-mailů jako nyní. Samozřejmě je stále možné, že za tím stojí konkrétní osoba, ale provozování kasin využívá různé společnosti.
I'd like to point out what was already mentioned here. There are companies that basically offer you a white label casino. It has games, available payment methods, back office, even a license, emailing system, marketing tools, a live chat connected directly to an external customer etc.
The emails you receive could be generated automatically based on information about your account and available promos. Whenever multiple casinos use the same platform and automatic emails, you can receive multiple emails as you do now. Of course, it's still possible that there's a specific person behind it, but using different companies to run the casinos.
Všem těmto kasinům jste již dali špatné hodnocení, takže to je ode mě, pokud jde o příspěvek k této záležitosti
You’ve already given all these casinos a bad rating so that’s it from me in regards to posting on this matter
Některá z nich nám vždy může uniknout, ale snažíme se všechna kasina několikrát ročně zkontrolovat a podle toho aktualizovat informace + hodnocení.
We can always miss some of them, but we try to check all the casinos few times per year and update the info + rating accordingly.
Globální herní tech otevřeli nové kasino, tak nehrajte!!! Jmenuje se Love Casino ve stejném formátu jako 21bet winnercasino Pan SLOTY ROUGE CASINO MAXIMAL VYHRÁVÁ OCEAN BREEZE a další NEHRAJÍ! !
Global games tech have opened a new casino so do not play!!! It's called Love Casino same format as 21bet winnercasino Mr SLOTY ROUGE CASINO MAXIMAL WINS OCEAN BREEZE and others DO NOT PLAY!!
Ahoj Nigele! Díky moc - tento bude brzy zkontrolován. Uvidíme, jak vysoko se dostane 😀
Hello Nigel! Thanks a lot - this one will be reviewed soon. Let's see how high it gets 😀
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.