To je to, co kasina obvykle požadují, když potřebují další dokument. ID + pas. V některých případech akceptují řidičský průkaz, ale záleží na zemi bydliště hráče (a také na postupech kasina)
That's what casinos usually ask for when they need an additional document. ID + passport. In some cases, they accept the driver's license, but it depends on the player's country of residence (and on the casino's procedures as well)
Oni mi teď najednou zavolají na Skype??? Jsem z nich tak unavená, že to brzy vzdám🥺🥺
They're going to call me on Skype now all of a sudden??? I'm so tired of them that I'll give up soon🥺🥺
Dom ska ringa mig på Skype nu helt plötsligt??? Jag är s trött på dem att jag snart ger upp🥺🥺
Jak by mohli uniknout podvodům svých hráčů s platnou licencí. Odeslal jsem rodný list a teď čekám. Jakákoli jiná omluva by nyní byla nepravděpodobná. V pekle není žádný způsob, jak by jim prošlo to, co dělají. Chtěl bych peníze, které jsem právem vyhrál, a zdá se, že si dělají, co chtějí, kdykoli chtějí. To, co se chystám říct, se může zdát drsné, ale dal jsem jim šanci a čekal a čekal.....jsou to nutkaví lháři, kteří udělají cokoliv, aby zabránili vyplacení vaší výhry. Koneckonců ne tak kasino. Výmluva za výmluvou, lež za lží. Je to pravda.
How could they possibly get away with scamming their players with a valid license. I've submitted my birth certificate and now waiting. Any other excuse now would be implausible. There is no way in hell they can get away with what they're doing. I would like the money I've rightfully won and they seem to do whatever they want, whenever they want. What I am about to say may seem harsh, but I gave them a chance and waited and waited.....they are compulsive liars who will do anything to prevent paying out your winnings. Not so much of a casino after all. Excuse after excuse, lie after lie. It's the truth.
Ahoj Eghaneme!
Chápu tě 💯 procent, byl jsem v tom všem tak naštvaný, zklamaný a bezmocný a oni jen arogantně pokračovali, jak jsem řekl, dostal jsem 1000 ze svých 45 a dnes ano: 11 zavolají Skype ne nápad proč??? ale napsal jsem dlouhý dopis jejich držitelům licencí, kteří se ke mně také chovali velmi hrubě, ale uvidíme dnes! Vracím se!! Postav se na tebe
Hi Eghanem!
I understand you 💯 percent, I've been so angry, disappointed and powerless in all this and they've just arrogantly continued, as I said I got 1000 out of my 45 and today yes: 11 they're going to call Skype no idea why??? but I wrote a long letter to their license holders who also treated me very rudely, but we'll see today! Coming back!! Stand on you
Hej Eghanem!
jag förstår dig till 💯 procent , jag har varit så arg , besviken och maktlös i allt detta och dom har bara arrogant fortsatt , jag har som sagt fått 1000 av mina 45 och idag jo: 11 ska dom ringa Skype ingen aning varför ???men jag skrev ett långt brev till deras licensinnehavarne som också bemöte mig väldigt otrevligt , men vi får se idag! Återkommer!! Stå på dig
Ahoj!
Jak probíhal Skype hovor? O čem to bylo? Doufám, že řeknete, že problém byl vyřešen!
Abych byl upřímný, Curacao licence – nebo spíše sublicence – jsou jen zboží na prodej, jak mi bylo hráči mnohokrát v minulosti řečeno, tento „úřad" problémy hráčů nevyšetřuje a nezapojuje se do nich.
Nikdy jsem neslyšel o vyřešené stížnosti, kterou by takový úřad řešil, tak to vidím já, že tam nejsou žádní řešitelé, jen referenti.
Hello there!
How was the Skype call? What was it about? I hope you'll say the problem was solved!
To be honest, Curacao licenses - or rather sublicenses - are just goods for sale, as far as I was told by players many times in the past, this "authority" does not investigate or get involved in players' issues.
I have never heard of resolved complaint handled by such authority, the way I see it, there are no issue handlers, just clerks.
Jak jsi dopadl s odstoupením, máš ještě štěstí?
How did you go with your withdrawal, any luck yet?
Dokonce volali a ptali se na spoustu otázek 😡 pak jsem měl dostat vše na jeden výběr, ale nestalo se tak! Znovu jsem obdržel 500 eur a čekám na další výběr
They even called and asked lots of questions 😡 then I was supposed to get everything in one withdrawal but it didn't happen that way! Received 500 euros again and am waiting for the next withdrawal
Dom ringde till och med och frågade massa frågor 😡 sen skulle jag få allt i ett uttag men det blev inte så! Fått 500 euro igen och håller på med att vänta på nästa uttag
Dobře, takže by se zdálo, že platí ve splátkách. Jen tak dál. Skutečnost, že jste dostali něco zaplaceno, přináší naději, že v určitém okamžiku dostanete všechny své prostředky. Požádal jsem je o uzavření mého účtu. Podle jejich podmínek jsou povinni vyplatit váš zbývající zůstatek. Ale z jakéhokoli důvodu se rozhodli provést „vyšetřování" a zpoždění neospravedlňují. Měli jste podobnou zkušenost? Řekli vám, že kontrolují a prověřují váš účet, a neuvedli k tomu důvod?
Ok so it would seem that they are paying out in instalments. Keep on it. The fact that you got paid something, brings hope in that you'll get all of your funds at some point. I've asked them to close my account. According to their terms, they are obliged to pay out your remaining balance. But for whatever reason, they have decided to conduct an 'investigation' and they won't justify the delay. Did you have a similar experience? Did they tell you they were reviewing and investigating your account and not provide a reason for it?
Ano ahoj všichni. Ví tady někdo o kasinech, která se obejdou bez tohoto otravného ověřování a jsou stále důvěryhodná?
Yes hello everyone. Does anyone here know of casinos that can do without this annoying verification and are still trustworthy?
Ja hallo zusammen. Kennt hier jemand Casinos die ohne diese nervige Verifikation auskommen und dennoch vertrauenswürdig sind?
Jen krátká poznámka: Mohu vás požádat o použití tlačítka odpovědět? Jeho používání pomáhá udržovat konverzaci organizovanou a snadno sledovatelnou.
Po použití je příjemce také informován o odpovědi.
Just a short note: May I ask you to use the reply button? Using it helps to keep the conversation organized and easy to follow up with.
Once used, the recipient is also notified about the reply.
Ano ahoj všichni. Ví tady někdo o kasinech, která se obejdou bez tohoto otravného ověřování a jsou stále důvěryhodná?
Yes hello everyone. Does anyone here know of casinos that can do without this annoying verification and are still trustworthy?
Ja hallo zusammen. Kennt hier jemand Casinos die ohne diese nervige Verifikation auskommen und dennoch vertrauenswürdig sind?
Ahoj.
Řekl bych, že kasina, která nabízejí pouze krypto platby, aby se vyhnuly ověření plateb a obvykle jim chybí licence, aby se také vyhnula KYC (poznej svého zákazníka), jsou docela podezřelá – alespoň mně.
V případě, že máte potíže, nemáte žádnou pravomoc, na kterou byste se mohli obrátit, a žádné ověření, které by bylo třeba projít.
Jsem si jistý, že víte, že byste měli hrát pouze v kasinech s německou licencí, omlouvám se, potřeboval jsem to uvést na pravou míru.
Každopádně zkuste kasino filtr – anonymní kasina jsou dvě. 🙂
Hello.
I'd say casinos that offer only crypto payments to avoid payment verification and usually misses the license to also avoid KYC (know your customer) are quite suspicious - at least to me.
In case you have trouble, well, no authority to turn to and no verification to pass.
I'm sure you know you should only play in casinos with a German license, sorry I needed to make it straight.
Anyway, try out the casino filter - there are two anonymous casinos. 🙂
Vyvíjejte tlak, pokud brání nebo zdržují platbu. Obraťte se na sociální sítě. Zveřejněte to a existují také právníci, kteří pronásledují kasina v zahraničí. V každém případě se bránit a pokud není jiná cesta, obraťte se na noviny a tisk. Také důležité. Hledejte hráče, kteří mají stejnou zkušenost. Když si všimnou, že se bráníte, rychle se to rozpadne, protože kasina se velmi rychle obejdou, když něco zkazí, a to žádné kasino nepotřebuje. Hodně štěstí
Apply pressure if they hinder or delay the payment. Turn to social networks. Make it public and there are also lawyers chasing the casinos both abroad. In any case, fight back and if there is no other way, turn to newspapers and the press. Also important. Look for players who have had the same experience. When they notice that you're fighting back, it quickly falls apart because the casinos get around very quickly when they mess up, and no casino needs that. good luck to you
Druck machen wenn die die Auszahlung behindern oder verschleppen. Sich an die Soziale Netzwerke wenden. Es öffentlich machen und es gibt auch Anwälte die auch sowohl im Ausland die Casinos jagen. Auf jedenfall sich wehren und wenn es nicht anders geht sich an Zeitungen und Presse wenden. Auch wichtig. Such dir auch Spieler denen es auch so ergangen ist. Wenn die merken das man sich wehrt dann kippt es sehr schnell da die Casinos wenn die Mist bauen es sich sehr schnell rumspricht und das kann kein Casino brauchen. Viel Glück dir
Díky za ty tipy.
Je to vaše osobní zkušenost?
Pokud ano, zdá se, že jste toho hodně prožili. Vyšly vám tyto kroky?
Thanks for those tips.
Is it your personal experience?
If so, sounds like you've been through a lot. Did those steps work out for you?
hmm dej vědět jak to dopadlo. ale už jste někdy slyšeli o *Odstraněný odkaz*?
hmm let us know how it goes. but have you ever heard of *Removed link*?
mmm facci sapere come va. ma hai mai sentito parlare *Removed link*?
Ahoj, smazal jsem tvůj odkaz, protože nebyl funkční a nevím o čem jsi psal. A také bych chtěl do budoucna poznamenat, že odkazy nejsou na fóru přijímány.
Každopádně, můžeš se s námi podělit, o co přesně šlo? Bylo to kasino nebo nějaká jiná informace?
Dej nám vědět
Hi, I deleted your link because it wasn't functional and I don't know what you were writing about. And I would also like to note for the future that links are not accepted on the forum.
Anyway, can you share with us what exactly it was about ? Was it a casino or some other information?
Let us know
ahoj,
Mluvíte o problémech týkajících se 21bets? Nejsem si jistý, co nebo koho máte na mysli, mohl byste v budoucnu použít tlačítko „odpovědět"? Udržuje konverzaci hladkou a úhledně organizovanou.
A jaké jsou vaše zkušenosti s kasinem, hráli jste tam někdy a měli jste nějaké problémy?
Podělte se s námi o své zkušenosti, pokud nějaké máte.
Heyo,
Are you talking about the issues regarding 21bets? I'm not sure what or to who you are referring to, for the future could you use 'reply' button? It keeps the conversation smooth and neatly organized.
Also, what is your experience with the casino, have you ever played there and experienced any issues?
Share your experience with us if you have any.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.