Ahoj.
Pokud mohu zasáhnout, rád bych tuto situaci zprůhlednil.
Četl jsem vaše e-maily; vlastně jsem vám odpověděl ohledně snímku obrazovky. Děkujeme za aktualizovanou verzi. V tuto chvíli a na základě snímku obrazovky, který jste mi dnes poslali, nemám žádnou povinnost nevěřit, že jste hráli v Daddy Casino.
Bohužel, jak zmínil Jaro, situace nebyla v době zamítnutí vaší recenze tak zřejmá.
Víte, že mnoho hráčů má tendenci předkládat falešné recenze, aby zvýšili hodnocení uživatelů; proto denně bojujeme proti podvodným aktivitám. Upřímně řečeno, vaše recenze skutečně ukázala několik podobností s určitým vzorem, jehož přijetí se snažíme zabránit. Někdy může být poctivý hráč chycen uprostřed. Zejména ten, kdo používá aplikace VPN téměř denně. Takže vzhledem k současným okolnostem přijímám čekající uživatelskou recenzi.
Omlouvám se za nepříjemnosti, ale naším cílem je pouze chránit nezaujaté uživatelské hodnocení každého recenzovaného kasina. 🙏
Hello there.
If I may step in, I would like to make this situation more transparent.
I read your emails; actually, I replied to you regarding the screenshot. Thank you for the updated version. At this point and based on the screenshot you sent to me today, I have no obligation not to believe you played at Daddy Casino.
Sadly, as Jaro mentioned, the situation was not so obvious at the time your review was rejected.
You know many players tend to submit false reviews to increase the user rating; hence, we're fighting a constant battle against fraud activities daily. Frankly, your review actually showed several similarities with a certain pattern, which we aim to prevent from being accepted. Well, sometimes an honest player may be caught in the middle. Especially one who uses the VPN apps almost daily. So, given the current circumstances, I'm going to accept the pending user review.
I'm sorry for the inconvenience, yet we only aim to protect the unbiased user rating of each reviewed casino. 🙏
Automaticky přeloženo: