Dobrý den, mám dotaz, vyhrál jsem od poskytovatele nějaké peníze, ale mají potíže s platbou a uzavřeli mi účet, mám Pardee Consulta sro S ohledem na to jen ten, kdo chce doklad o sporné částce které nemohu vyrobit kvůli zrušenému účtu, co mohu dělat?
Dále důrazně doporučuji tam nehrát, i přes platnou licenci mi byl účet zablokován chatrnými výpisy, zůstatek mi dodnes nebyl vyplacen a hráčská podpora mi doporučila vytvořit si nový účet, pokud chci pokračovat ve hře... prohlášení podpory, že pokud chci pokračovat ve hře, měl bych si vytvořit nový účet, poukazuje na to, že žádáte, abyste mohli peníze uložit do kapsy s dvojitým účtem a jeho doložkou ve smluvních podmínkách
Hello, I have a question, I won some money from the provider, but they are having difficulties with the payment and have closed my account, I have Pardee Consulta Ltd. With regard to this, only those who want proof of the amount in dispute which I cannot produce due to the closed account, what can I do?
Furthermore, I strongly recommend not playing there, despite a valid license, my account was blocked with flimsy statements, my balance has not been paid to this day and player support advised me to create a new account if I want to continue playing... the statement from Support that if I want to continue playing should create a new account points out that you plead to be able to pocket the money with the double account and its clause in the terms and conditions
Hallo ich habe eine Frage ich habe bei dem Anbieter einiges an Geld gewonnen aber die stellen sich mit der Auszahlung schwer und haben mein Konto geschlossen ich habe die Pardee Consulta Ltd. Bezüglich dessen informiert nur wollen die einen Nachweis über den Streitwert welche ich aufgrund das geschlossenen Account nicht vorweisen kann was kann ich tun?
Des Weiteren empfehle ich dringend dort nicht zu spielen trotz gültiger Lizenz wurde mir mein Account mit fadenscheinigen Aussagen gesperrt mein Guthaben bis heute nicht bezahlt und vom Spieler support mir geraten wenn ich weiter spielen möchte mir doch ein neues Konto zu erstellen... die Aussage vom Support das wenn ich weiterspielen möchte mir ein neues Konto erstellen soll weist darauf hin dass Sie darauf plädieren mit dem Doppelaccount und dessen Klausel in den AGB's das Geld einstreichen zu können