DomůFórumObecná diskuzeZpůsoby, jak začlenit empatii Marketingový plán

Způsoby, jak začlenit empatii Marketingový plán

před 2 roky od 7searchppc
|
4 627 zobrazení 2 odpovědi |
|
před 2 roky

file

Co je empatický marketing?

Empatie je schopnost vidět události a situace z perspektivy druhého – vžít se do jeho kůže. Pro značky znamená empatický marketing vidět svět z pohledu uživatele. Pomáhá vám umístit zákazníka do středu vaší marketingové strategie a pracovat směrem ven , příklady empatického marketingu, budování empatického marketingu, empatie v obsahovém marketingu, marketing založený na empatii, šablona marketingového plánu, marketingový plán, marketingový plán sociálních médií, jak vytvořit marketingový plán, šablony digitálního marketingového plánu, jak vytvořit marketingový plán, Empatický marketing je o spojení se zákazníky. Jde o to dostat se do jejich mysli a pochopit jejich zkušenosti, obavy, touhy, potřeby a naděje. Jako lidé všichni pláčeme, jsme naštvaní nebo naštvaní, smějeme se a milujeme. Tyto pocity vycházejí z emocionálního prožitku. Empatie v prodeji znamená upřednostňování emocí a pocitů zákazníků. Respektováním a porozuměním perspektiv a myšlení zákazníků může prodejce budovat důvěru a podporovat zdravý vztah se svými zákazníky. Jak se říká, lidé nakupují od lidí, kterým důvěřují. Empatie je schopnost vidět události a situace z perspektivy druhého – vžít se do jeho kůže. Pro značky znamená empatický marketing vidět svět z pohledu uživatele. Pomáhá vám umístit zákazníka do středu vaší marketingové strategie a pracovat směrem ven.

Je však důležité si uvědomit, že být empatický také znamená být skutečný – nemůžete vytvářet emocionální marketingové kampaně pouze za účelem manipulace se zákazníky.

Empatie je uvěřitelná, když vytváří autentická spojení mezi značkami a uživateli. Musíte budovat důvěru a organické vztahy během celé cesty zákazníka.

Proč je v marketingu důležitá empatie?

Nastínili jsme, jak empatie funguje v marketingu, ale existuje mnoho důvodů, proč je důležitá, zejména v roce 2021 a dále.

Emoce a spojení jsou nyní potřebnější než kdykoli předtím. Způsob, jakým žijeme a pracujeme, se změnil způsobem, který jsme si nedokázali představit. „Obchod jako obvykle" je minulostí, protože o budoucnosti vzniká mnoho emocí – a tyto emoce ovlivňují, jak spotřebitelé reagují na marketingové kampaně.

Rozsah lidských emocí je obrovský, od pozitivních emocí, jako je radost, zájem a úžas, až po ty negativní, jako je strach, hněv nebo smutek (zejména hněv může být silným motivátorem pro sdílení obsahu). Kampaně musí být zaměřeny na vyvolávání a propojování těchto skutečných emocí.

I když značky stále chtějí prodávat produkty a služby a přinášet příjmy, způsob, jakým přesouvají uživatele přes cestu, se musí změnit. A tento přístup musí být od základu.

Přizpůsobte svůj obsahový marketing, znovu prozkoumejte cestu zákazníka a poučte své zaměstnance o výhodách vyvolávání emocí napříč marketingovými kanály.

Jak využít empatii v marketingu

Značkový marketing je již dlouhou dobu na jedné trajektorii: prodávejte produkty a umocněte image své značky zdůrazněním charakteristik vaší společnosti.


Upravil Radka před 2 roky
Důvod: mnoho zakázaných odkazů
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkujeme za tuto informaci! Empatický marketing je tak důležitý a je skvělé vidět pár příkladů, jak to dělat dobře. Určitě je to něco, co budu mít na paměti při vytváření svých marketingových plánů v budoucnu.

Automaticky přeloženo:
7searchppc
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych, že empatický marketing spočívá také v myšlence, že reklama by měla být přirozená, všímavá a dobře umístěná. Mělo by to přinést i nějaké pobavení i pro ty, kteří nejsou přímo osloveni oblastí zájmu reklamy, nemyslíte?

Takže z mého pohledu je fakt, že jste na stránky poskytující upřímné informace o online kasinech a iGaming umístil takový "článek" , řekněme velmi nevhodný 😀

Prosím, hledejte vhodnější webové stránky...

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky