FórumObecná diskuzeUživatelské recenze kasina

Uživatelské recenze kasina (strana 23)

před 3 roky od Daniel
|
243835 zobrazení 449 odpovědí |
|
1...22 23 24...30
Přidat příspěvek
Jaro
před měsícem

Dobrý večer, proč byly zamítnuty mé 2 recenze o kasinu? Napsal jsem je svým jménem. Názory hráčů vás nezajímají?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý večer, proč byly zamítnuty mé 2 recenze o kasinu? Napsal jsem je svým jménem. Názory hráčů vás nezajímají?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Již jsem vám odpověděl zde: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/withdrawals-on-rtbet/3#post-123046

Ale prosím vše kolem uživatelských recenzí, které zde se mnou můžete probrat a nemusíte to psát do více vláken. Děkuji

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od hristosofia byl odstraněn
Příspěvek od hristosofia byl odstraněn správcem Romi
Důvod: Spam
před měsícem

Se stránkou a nabízenými bonusy jsem spokojen. Rychlá výplata a zajímavé bonusy

Automaticky přeloženo:
m1haylov
před měsícem

Mohl byste nám však říci, kterou z nich máte na mysli? Je opravdu hezké, že jste s tímto kasinem spokojeni. Jen nám řekněte který, prosím.😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dobrý den, proč byly mé 2 recenze zamítnuty? Hraji v těchto kasinech. Názor hráče vás nezajímá. Vše jsem napsal jasně od sebe tak, jak to je.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, proč byly mé 2 recenze zamítnuty? Hraji v těchto kasinech. Názor hráče vás nezajímá. Vše jsem napsal jasně od sebe tak, jak to je.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, myslím, že důvod máš jasně napsaný. Náš systém zjistil podobnosti, které v recenzích prostě nejsou povoleny, a proto byl zamítnut. Také to nemá nic společného s tímto vláknem, takže nejlepší, co můžete udělat, je zveřejnit recenze uživatelů zde: https://casinoguru-en.com/forum/general-discussion-1/user-casino-reviews/17

Děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Jen jsem nevěděl, jak tě jinak kontaktovat, proto jsem napsal. Psal jsem jednotlivě. Zkušenosti ve hře mám a mohu to dokázat.

Automaticky přeloženo:
sarokin116
před měsícem

Pak nás můžete kontaktovat na náš e-mail - community@casino.guru kam můžete posílat snímky obrazovky následujících věcí:

- viditelné uživatelské jméno nebo e-mail, musí být stejné jako ve formuláři uživatelské recenze.

- historie vkladů nebo výběrů nebo cokoli jiného, co deklaruje aktivní používání účtu.

Pokud to zvládnete, můžeme mluvit o přijetí vaší uživatelské recenze.

Automaticky přeloženo:
sarokin116
před měsícem

Myslím, že mají automatický program pro kontrolu podobné recenze, takže u můžete zkusit jen přeformulovat a zkusit to znovu

Automaticky přeloženo:
Saoirse
před měsícem

Uživatelským recenzím věnujeme velkou pozornost a když nenajdeme něco vhodného, odmítneme to s jasně napsaným důvodem. Snažíme se schválit co nejvíce uživatelských recenzí, aby hráči viděli zkušenosti ostatních, ale v některých případech jsme opatrní. 😉

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Myslím, že mají automatický program pro kontrolu podobné recenze, takže u můžete zkusit jen přeformulovat a zkusit to znovu

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, mohu vás ujistit, že přeformulování v takových případech nebude fungovat.

Ke každé uživatelské recenzi máme velmi osobní přístup; v tomto ohledu nám žádná AI nefunguje. Dáváme přednost tomu, abychom o výsledku rozhodli osobně, abychom udrželi hodnocení uživatelů co nejnestrannější. Formulace textu je jen jedním z mnoha aspektů, kterými se zabýváme.

Je to docela legrační, protože mnoho lidí prodává uživatelské recenze na Trustpilot. Pokud si dobře vzpomínám, poslední nabídka přišla na náš email právě včera.

Jak Jaro zmínil, každý hráč je vítán, když se s námi spojí, abychom nám pomohli co nejlépe zvážit uživatelské recenze.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj. Řekni mi prosím. Proč byly mé recenze zamítnuty? Byli upřímní a mohu poskytnout důkaz, že jsem skutečný hráč.

Automaticky přeloženo:
john_win
před měsícem

Dobrý den, důvod byl jasně uveden.

Můžete nás však kontaktovat na našem e-mailu - community@casino.guru kam můžete poslat screenshoty následujících věcí:

- viditelné uživatelské jméno nebo e-mail musí být stejné jako ve formuláři uživatelské recenze.

- historie vkladů nebo výběrů nebo cokoli jiného, co deklaruje aktivní používání účtu.

Pokud to zvládnete, můžeme mluvit o přijetí vaší uživatelské recenze. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mohu dostat rech

Automaticky přeloženo:
před měsícem

hra jako😢

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zde je seznam prokázaných legitimních online kasin, která budou vyplácena, jakmile bude váš účet ověřen.

El Royale

Bo Vegas

Diamantové navijáky, platinové navijáky, ostrovní navijáky

Uptown Aces

Bovado

Drake, Gossip Slots, VIP sloty

Ruby sloty

Adrenalinové kasino

Kasino Yappy

Kasino Lucky Creek

Velké kasino

Atlantis




Automaticky přeloženo:
trishastarrr
před měsícem

Pacifik se točí


neomezený


bonus (něco, ale všechny jsou sesterské společnosti)


není největším fanouškem kasin sponzorovaných společností Inclave. Ale to je proto, že jejich proces odnětí trvá déle než týden, někdy téměř 2.


Hrál jsem na mirax, kaebet a 7bit. Mohou být v pořádku, ale jejich web uvádí, že výběr trvá pouze

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mohu dostat rech

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Můžete zbohatnout hraním v kasinu? Řekl bych, že ne. Matematika za podnikáním v kasinech je docela jednoduchá. Přečtěte si tento návod . 👈 tím byste měli získat nápad.

"Statistiky fungují ve prospěch kasina z dlouhodobého hlediska."


Automaticky přeloženo:
1...22 23 24...30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu