Ahoj, mohl bys prosím ukázat na snímku obrazovky, co se děje a proč nám nemůžeš zanechat recenzi? Co je přesně za problém?
Hi, could you please show with a screenshot what's going on and why you can't leave us a review ? What exactly is the problem ?
Dobrý den, mohu někde napsat kompletní recenzi kasina a mohli byste mě tímto směrem nasměrovat?
Hello, is there anywhere I can write a complete casino review and could you point me in that direction?
Ahoj!
Ano, samozřejmě, můžete napsat uživatelskou recenzi kasina zde na našem webu . V recenzích každého kasina máte záložku User Reviews , kam můžete napsat recenzi, můžete ji vidět i na screenshotu, který jsem zde přiložil. Měli byste postupovat podle pokynů uvedených v odkazu, který jsem vám poslal, což obvykle zahrnuje výběr kasina, o kterém chcete napsat recenzi, a poté hodnocení různých aspektů tohoto kasina, jako jsou hry, bonusy, živý chat, výhry atd.
Také jsem přesunul váš příspěvek sem do tohoto vlákna, takže můžete vidět reakce ostatních hráčů na uživatelské recenze.
Pokud potřebujete další pomoc, dejte nám vědět.
Hello!
Yes, of course, you can write a casino User Review, here in our website. In the reviews of each casino, you have a tab called User Reviews, where you can write a review, you can see it also in the screenshot I attached here. You should follow the instructions provided in the link I sent you, which typically include selecting the casino you want to write the review about, and then rating different aspects of that casino, such as games, bonuses, live chat, winnings, etc.
Also, I moved your post here in this thread, so you can see other players responses about User Review.
Please let us know, if you need further assistance.
Tady jen malé upozornění. Všiml jsem si, že se zde snažíte propagovat nějaké stránky. Pokud jste zástupcem kasina , dodržujte prosím pravidla . V opačném případě bude váš účet zablokován. Děkuji.
Just a little warning here. I have noticed you were trying to promote some sites here. If you are a casino representative please follow the rules. Otherwise your account will be banned. Thank you.
Děkuji mnohokrát. To je hezké. Většinou si nejsme vědomi toho, že to bylo špatné udělat to tímto způsobem. Podívám se na pokyny, které jste mi dali, a možná vás budu později kontaktovat, pokud budu potřebovat. dík
Thank you very much. It is nice. Most times we are not aware that it was wrong to do it in that way. I will look into the directions you gave me and possibly contact you later if I need to. Thanks
Co byste chtěli dostat zaplaceno? Měli jste snad nějaké problémy v nějakém kasinu?
What would you like to be paid? Have you had any issues at some casino, perhaps?
Ahoj! Napsal jsem 2 recenze a byly zamítnuty! Proč jste odmítli 2 mé recenze? Jsem čestný hráč a moje recenze jsou upřímné! Prováděl jsem vklady a výběry do těchto kasin několikrát! Mohu poskytnout všechny potřebné důkazy!
Hello! I wrote 2 reviews and they were rejected! Why did you reject 2 of my reviews? I am an honest player and my reviews are honest! I have made deposits and withdrawals to these casinos multiple times! I can provide all the necessary evidence!
Здравствуйте! Я написал 2 отзыва и мне их отклонили! Почему Вы отклонили 2 моих отзыва? Я честный игрок и мои отзывы честные! Я неоднократно делал депозиты в эти казино и выводил средства! Все необходимые доказательства я могу предоставить!
Ahoj. Děkuji za informace. Náš interní systém našel v těchto recenzích příliš mnoho podobností, a to je vlastně důvod, proč byly zamítnuty. Zašlete nám prosím jakýkoli důkaz e-mailem na adresu community@casino.guru a popište důvod, proč jste nám e-mail poslali, abychom mohli zpětně schválit vaše recenze. Děkujeme za spolupráci, velmi si vážíme vašeho úsilí.
Hello. Thank you for the information. Our internal system has found too many similarities in those reviews, and that is actually why they were rejected. Please forward any kind of proof to us by email to community@casino.guru and describe the reason for sending us the email, please, so we can retroactively approve your reviews. Thank you for your cooperation, we really appreciate your efforts.
Ahoj. Děkuji za informace. Náš interní systém našel v těchto recenzích příliš mnoho podobností, a to je vlastně důvod, proč byly zamítnuty. Zašlete nám prosím jakýkoli důkaz e-mailem na adresu community@casino.guru a popište důvod, proč jste nám e-mail poslali, abychom mohli zpětně schválit vaše recenze. Děkujeme za spolupráci, velmi si vážíme vašeho úsilí.
Hello. Thank you for the information. Our internal system has found too many similarities in those reviews, and that is actually why they were rejected. Please forward any kind of proof to us by email to community@casino.guru and describe the reason for sending us the email, please, so we can retroactively approve your reviews. Thank you for your cooperation, we really appreciate your efforts.
Ahoj. Děkuji za informace. Náš interní systém našel v těchto recenzích příliš mnoho podobností, a to je vlastně důvod, proč byly zamítnuty. Zašlete nám prosím jakýkoli důkaz e-mailem na adresu community@casino.guru a popište důvod, proč jste nám e-mail poslali, abychom mohli zpětně schválit vaše recenze. Děkujeme za spolupráci, velmi si vážíme vašeho úsilí.
Hello. Thank you for the information. Our internal system has found too many similarities in those reviews, and that is actually why they were rejected. Please forward any kind of proof to us by email to community@casino.guru and describe the reason for sending us the email, please, so we can retroactively approve your reviews. Thank you for your cooperation, we really appreciate your efforts.
Nelíbí se mi, že mě ignoruješ! Věřím, že moje recenze byly zamítnuty bez důvodu!
I don't like that you ignore me! I believe that my reviews were rejected for no reason!
Děkujeme za trpělivost a spolupráci. Domnívám se, že vaše recenze byly nyní schváleny po kontrole e-mailu, který jste zaslali našemu týmu. Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nám kdykoli napsat, rádi vám pomůžeme.
Thank you for your patience and cooperation. I believe your reviews have now been approved after checking out the email you have sent to our team. If you have any other questions, do not hesitate to write to us at any time, we'll be glad to help.
Děkujeme za trpělivost a spolupráci. Domnívám se, že vaše recenze byly nyní schváleny po kontrole e-mailu, který jste zaslali našemu týmu. Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nám kdykoli napsat, rádi vám pomůžeme.
Thank you for your patience and cooperation. I believe your reviews have now been approved after checking out the email you have sent to our team. If you have any other questions, do not hesitate to write to us at any time, we'll be glad to help.
Někdy prostě potřebujeme nějaké další informace, aby recenze zůstaly upřímné, jak můžete vidět. Ještě jednou děkuji za péči a spolupráci. Mějte se taky hezky 🙂
Sometimes we just need some additional information in order to keep the reviews honest, as you can see. Thank you again for caring and your cooperation. Have a good day as well.🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.