DomůFórumObecná diskuzeUživatelské recenze kasina

Uživatelské recenze kasina (strana 13)

 od Daniel
|
331 886 zobrazení 579 odpovědí |
|
1...12 13 14...30

A také jestli by mi mohli vrátit peníze, které jsem složil

Automaticky přeloženo:

Mimochodem, myslím, že spin palace nezavřel, jen si změnili jméno na Spin Casino

Automaticky přeloženo:

supp být nejlepší online kasino. V podnikání, vsadím se, že byste mohli získat nejlepší nabídky v online kasinu a získat nejférovější kasino online, nikdy vám nic neslibovali, jen aby dostali své peníze. Řekl jsem, vaše peníze jsou v bezpečí se SPIN CASINO

Automaticky přeloženo:

Chci jen dát ostatním vědět, že by měli být varováni při hraní s Blu Vegas, nikdy nebudou spokojeni s hraním s tímto kasinem, nevím, jestli budou schopni odolat stejnému pocitu jako já když jsem prohrál peníze, měl jsem vyhrát.

Automaticky přeloženo:

V takovém případě byste měli své varování zveřejnit přímo zde – ve vláknu Blu Vegas .

Jak přesně jsi měl vyhrát, zajímalo by mě? Každopádně mějte prosím na paměti správné vlákno pro každé kasino, o kterém komentujete 😉

Automaticky přeloženo:

Mimochodem, myslím, že spin palace nezavřel, jen si změnili jméno na Spin Casino

Automaticky přeloženo:

Může být, ale adresa URL je jiná. Pokud použijete vyhledávací lištu v horní části našich webových stránek a budete hledat každé kasino zvlášť, zjistíte, že obě vedeme odděleně. 🙂

file

Automaticky přeloženo:

supp být nejlepší online kasino. V podnikání, vsadím se, že byste mohli získat nejlepší nabídky v online kasinu a získat nejférovější kasino online, nikdy vám nic neslibovali, jen aby dostali své peníze. Řekl jsem, vaše peníze jsou v bezpečí se SPIN CASINO

Automaticky přeloženo:

Supp?

Je toto celé jméno kasina, prosím? Asi by pomohl ten odkaz, protože ho na našem webu nemůžu najít 🙂

Automaticky přeloženo:

Spin Casino je název, a i když začnete hrát s spin Palace, skončíte u spin kasina

Automaticky přeloženo:

Předpokládá se, že bude

Automaticky přeloženo:
CesarF55

Už to vidím 🙂 takže je to jediné kasino, které teď tolik chválíte.

Automaticky přeloženo:

Protože jak jsem řekl, nikdy jsem neměl žádné problémy s kasinem Spin, ne jako kasino Blu Vegas, právě jsem si zkontroloval své cash back a bylo mi řečeno, že jsem s ním již hrál, ještě jsem s kasinem nehrál, protože tohoto problému, který jsem měl s kasinem

Automaticky přeloženo:
CesarF55

Ahoj. Už je to měsíc, co jsi zde popsal své zkušenosti se Spin Casinem, tak jak to jde teď?

Automaticky přeloženo:

Neřešil jsem to, protože peníze již byly uloženy na placeném trhu, výběr jsem provedl odtud.

Automaticky přeloženo:

Ahoj jak se máš? Podařilo se vám vyřešit problémy s kasinem nebo jste začali hrát jinde?

Automaticky přeloženo:

Důvěřoval hodnocení. S mou testovací strategií a vkladem 10 centů jsem se vrhl do ruletové vřavy.

Celková sázka 3,30 EUR by měla přinést zisk 30 centů. Na můj účet bylo vždy připsáno pouze 13 centů, 17 centů jednoduše nahráno kasinem, takže více než 50 %. Samozřejmě jsem svou testovací hru nerozšířil na vyšší sázky. Po mé žádosti o výběr jsem musel předložit pár dokumentů, což je zcela běžné – je to stejné v každém kasinu. Navzdory mému vkladu 50 EUR stále existuje riziko praní špinavých peněz. Skenování mého průkazu totožnosti v poměru 1:1 bylo softwarem odmítnuto s odůvodněním, že obrázek je příliš malý. Nemyslím si, že v tomto kasinu zestárnu.

Automaticky přeloženo:

Mega Casino tohle nenapadne a partě podvodníků na několika stránkách zveřejňuji křivost, kterou vám toto kasino posílá e-mailem, že dokumenty, účty jsou všechny ověřené a když vyhrajete, nezaplatí vám, vymýšlejí spoustu věci bez příloh, nepodléhejte tomuto podvodu

Automaticky přeloženo:
alexresende983

Jaké věci proti vám vymysleli?

Automaticky přeloženo:

Nedávno jsem se připojil ke spinbetter. Vsadil jsem se a vyhrál. Pokusil jsem se vybrat své výhry, ale spinbetter stále odmítá mou žádost. Ověřil jsem svou identitu tím, že jsem jim poslal kopie svého pasu a snímky obrazovky mých bankovních karet Visa a Skrill. Poté, co udělali vše, o co požádali, stále mi nepomáhají s mou žádostí o stažení. Pokusil jsem se kontaktovat platební oddělení, bezpečnostní oddělení a oddělení podpory. Dodnes nepřišla žádná užitečná odpověď. Dodržoval jsem jejich pravidla, ale oni mi nepomohli. Jako hráč mám také právo vybírat své prostředky.

Automaticky přeloženo:
henyaphilo8

Ahoj.

Je mi líto, že to slyším. Mám pocit, že by to mohlo být o sportovním sázení, že?

Každopádně by kasino mělo poskytnout slušné vysvětlení a umožnit vám vybrat si své výhry, pokud je získáte v souladu se všemi podmínkami a pravidly.

Můžu vědět, jak dlouho se s tím trápíš?

Automaticky přeloženo:
Radka

Už pár dní. Prosím, opravdu bych ocenil, kdybyste mi pomohli problém vyřešit. Opravdu jsem byl trpělivý a sledoval jsem každý krok, o který mě požádali.

Automaticky přeloženo:

Milá Radko, můžeš mi pomoct vyřešit problém?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
henyaphilo8

Udělám, co bude v mých silách, ale k tomu opravdu potřebuji vědět více podrobností.

Můžete mi prosím odpovědět na otázky? Mělo by to urychlit start. Víte, neřešíme sportovní sázení – to je moje první starost. Druhá věc je, že umožňujeme kasinům celých 14 dní na ověření účtu, hry a dalších aspektů a vyplacení výher.

Nejprve bych tedy mohl použít více podrobností. 🙏

Neváhejte se dozvědět více o našem centru řešení přímo zde:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky