Zastavte své lži guru**t, 888 a 777 se nevyplácejí. To je blbost s ur falešným hodnocením. Zbabělci
Stop your lies gurus**t, 888 and 777 don't pay out. Those is bulls**t with ur fake ratings. Cowards
Ahoj,
Bylo by velmi oceněno, kdybyste se mohli vyhnout jakémukoli urážlivému jazyku.
Neposkytujeme falešná hodnocení. Dokonce se ptáme, zda má být nějaká uživatelská recenze „motivovaná kasino". Protože zejména chudá kasina se snaží zlepšit své nízké hodnocení umístěním 5 hvězdiček od uživatelů. Pokud můžeme prokázat, že je recenze vázána přímo na kasino (přes sledování VPN), okamžitě ji zamítneme.
Pokud se kasinům podaří nabídnout hráčům nějakou kompenzaci za dobré recenze, je to pouze promo akce spuštěná kasiny, nikoli námi. Snažíme se takové věci řešit.
Potřebuješ nějakou pomoc, zajímalo by mě?
Hello there,
It would be much appreciated if you could avoid any abusive language.
We do not provide fake ratings. We even ask if any user review is supposed to be "casino motivated". Because especially poor casinos try to improve their low rating by placing 5 stars user reviews. If we can prove the review is bound to the casino directly (via VPN tracking) we reject it immediately.
If casinos manage to offer players some compensation for good reviews it's just a promo action triggered by casinos, not by us. We try to sort such things out.
Do you need any help, I wonder?
Dobrý den, mám dotaz ohledně recenzí online kasina: Píšete obvykle hodnocení, když vám kasino udělalo něco špatného, nebo také kladné hodnocení, když se vám kasino líbí?
Občas vidím hráče, kteří napsali 4-6 recenzí, ale všechny jsou jen první recenze o špatných kasinech. Jaké jsou vaše zkušenosti?
Hi, I have a question regarding online casino reviews: Do you usually write a review when the casino did something bad to you or do you also write positive reviews when you like the casino?
I sometimes see players who wrote 4-6 reviews, but all of them are just 1 start reviews about bad casinos. What's your experience?
S největší pravděpodobností proto, že nejsme kasino, takže neposkytujeme náš bonus za registraci. 🙂
Pokud byste se však mohli na chvíli zaměřit na bonusovou sekci, jsem si jistý, že nějaké skvělé bonusy najdete.
Most likely because we are not a casino so we do not provide our sign-up bonus. 🙂
If you could focus on the bonus section for a moment, however, I'm sure you will find some cool bonuses.
V naší databázi máme dvě kasina Midas. Je to jeden z nich?
https://casino.guru/Casino-Midas-review
https://casino.guru/midas24-casino-review
(tato je zavřená)
We have two Midas casinos in our database. Is it one of them?
https://casino.guru/Casino-Midas-review
https://casino.guru/midas24-casino-review
(this one is closed)
Velmi se mi líbí Fresh Casino, Vulkan Vegas a Booi Casino.
Rozmanitost her a poskytovatelů je úžasná.
Rychlé ověření, uspokojivé způsoby výběru.
Každopádně zatím žádné stížnosti.
I really like Fresh Casino, Vulkan Vegas and Booi Casino.
The variety of games and providers is amazing.
Quick verification, satisfying withdrawal methods.
Anyway, so far, no complaints.
Gosto muito do Fresh Casino, Vulkan Vegas e Booi Casino.
A variedade de jogos e provedores é sensacional.
Verificação rápida, métodos de saques satisfatórios.
Enfim, até aqui, sem reclamações.
Takže byste se měli přihlásit do naší letní soutěže o nejlepší kasina 🙂!
Podívejte se na to zde . Končí dnes!
So you should enter our summer competition about the best casinos 🙂!
Check it out here. Ends today!
Jen by mě zajímalo, jakou měnu v těch kasinech používáte? Vaše místní měna nebo USD?
I'm just wondering, which currency do you use in those casinos? Your local currency or USD?
Ahoj,
zkontroloval jsi slot RTP nebo volatilitu, prosím? Myslím si, že je důležité nastavit správnou strategii. Neváhejte a přečtěte si o tom více v tomto článku .
Dejte mi vědět, co si o tom myslíte.
Hello,
did you check the slot RTP or volatility, please? I believe it is important to set the proper strategy. Feel free to read more about it in this article.
Let me know what you think about it.
No, vidím, že jste přestali reagovat na stížnost . Pokud mohu, měli byste se znovu spojit s Kristinou, když se posledně ptala na vaše odstoupení od smlouvy, neodpověděl jste.
Well, I can see that you have stopped responding to the complaint. If I may, you should get in touch with Kristina again, last time she asked about your withdrawal you did not respond.
Dobrý den a vítejte zpět na fóru! 🙂
Kde teď hraješ? Bylo by hezké, kdybyste se podělili o nějaké postřehy, vybrali si obecné vlákno kasina a podělili se o vše, co můžete 😉.
Hello and welcome back to the forum! 🙂
Where are you playing now? Would be nice if you could share some insights, pick the casino's general thread up and share all you can 😉.
Díky za odpověď. Jaké máte zkušenosti s výběrovými časy ve Vulkan Vegas? Je to v pořádku nebo to obvykle trvá příliš dlouho?
Thanks for the reply. How's you experience with withdrawal times in Vulkan Vegas? Is that alright or does it usually take too long?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.