FórumObecná diskuzeSeznam právníků v Curaçao

Seznam právníků v Curaçao

před 5 dny od Tamera
|
300 zobrazení 15 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 dny

Ahoj,


Mnoho lidí potřebuje právníka, aby měli peníze (výhry, vrácení peněz nebo jiné konflikty s kasinem).


Všechny licence nereagují..


Rád bych připravil seznam právníků, kteří nám mohou pomoci.


Pokud máte kontakt na právníky, který pracuje na případu kasina, sdílejte jej prosím zde !!


Díky

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 5 dny

To je skvělý nápad.

Na to jsem se chtěl zeptat.

Přemýšlel jsem, co by se stalo, kdybych měl velkou výhru a oni by mi nezaplatili.

Na koho bych se obrátil?!? V Srbsku jsem neslyšel o právníkovi, který by vedl takový případ.

To jsou pravděpodobně nějací speciálně vyškolení právníci.

Patří k High Technology Crime.

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 5 dny

Milý nápad 💡 Nejdřív se musím zeptat a můžu vám sdělit kontakt na mého kamaráda

Automaticky přeloženo:
zorans71
před 5 dny

Spousta lidí neví, jak na to, já sbírám data a poskytnu všem potřebnou pomoc, aby lidé měli řešení

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 5 dny

Nikdy jsem neměl problém s výplatami v kasinu. Online hraji pravidelně od roku 2020. Moje platba se nikdy nezpozdila ani 1 den.

Ale hraji v kasinu, které existuje nejen online, ale má také své vlastní zařízení na zemi. Pokud platba čeká na vyřízení, jdu do areálu a vyberu do hotovosti.

Ale přesto může dojít k nějakému sporu, tak bych rád věděl, na koho se obrátit. Kde jsou vaši právníci?

Existuje v takových online případech nějaký zvláštní postup?

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Ahoj,


Mnoho lidí potřebuje právníka, aby měli peníze (výhry, vrácení peněz nebo jiné konflikty s kasinem).


Všechny licence nereagují..


Rád bych připravil seznam právníků, kteří nám mohou pomoci.


Pokud máte kontakt na právníky, který pracuje na případu kasina, sdílejte jej prosím zde !!


Díky

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Je opravdu příjemné si navzájem pomáhat, určitě.

Jen doufám, že se to tady nezvrhne jako reklama, protože takové příspěvky bychom bohužel zveřejňovat nedovolili.

Přeji vám vše nejlepší s vaším výzkumem, tvrdý.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 dny

Ahoj,

Nic nepropaguji, protože jsem nemohl dostat náhradu z kasina a protože mám solidní argumenty a důkazy, musím je zákonným způsobem zatlačit zpět, protože ignorují všechny mé požadavky (antillephone a herní deska nikdy neodpověděla. .)


Došel mi zdroj

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 4 dny

Dobrý den! To jsem já, pamatuješ? 🙂 Je skvělé, že jsi stále s námi tady na fóru.

Víte, možná se budeme trochu víc bránit, protože lidé, kteří se vydávají za poskytovatele právní pomoci, občas zacílí na fórum. Ale za velmi pochybných okolností. Někteří jsou pouze „zprostředkovatelé".

Neberte si to prosím osobně, protože to zjevně není vaše situace.

Jste vítáni, když se podělíte o cokoli užitečného, ​​z čeho budete mít užitek vy nebo ostatní. Je mi však líto, že se věci nedaří.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 dny

Děkuji za odpověď Radko, neberu si to osobně! Viděl jsem lidi, kteří propagovali, že mohou dostat naše peníze zpět, když zaplatíme nějaké peníze... takže to chápu


Mám na vás otázku Radko, pokud má kasino závadu na vyloučení a že na to máme důkazy, můžeme s tím pomoci? Díky

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 4 dny

Viděl jsi to taky?

To je přesně to, co jsem měl na mysli. 🙁

No, k vaší otázce - Jakou závadu máte na mysli, prosím? Nějaké technické problémy ovlivňující například uzavření účtu?

Abych byl naprosto upřímný, věřím, že to závisí na aktuální situaci a výsledku závady. S reklamací neváhejte, i když si nejste jisti. Nakonec je to zdarma a nejhorší scénář stále zahrnuje pouze potenciál pro odmítnutí. Myslím, že to stojí za to vyzkoušet.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Viděl jsi to taky?

To je přesně to, co jsem měl na mysli. 🙁

No, k vaší otázce - Jakou závadu máte na mysli, prosím? Nějaké technické problémy ovlivňující například uzavření účtu?

Abych byl naprosto upřímný, věřím, že to závisí na aktuální situaci a výsledku závady. S reklamací neváhejte, i když si nejste jisti. Nakonec je to zdarma a nejhorší scénář stále zahrnuje pouze potenciál pro odmítnutí. Myslím, že to stojí za to vyzkoušet.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Ano, viděl jsem a je to bohužel velký podvod s cílem vydělat peníze na zoufalých lidech.


O mé závadě, kterou jsem se týden snažil za tyto peníze vyloučit, a nemohl jsem, protože když jsem klikal, zobrazovala se chybová stránka. Nahrávám video jako důkaz, ale když jsem zde otevřel svůj případ, myslím si, že to nebylo správně zpracováno... Takže jsem nechápal, proč byl tento druh důkazů o tom, že mi kasino zablokovalo vyloučení, můj případ zamítnut ...

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 3 dny

Asi pořádně nerozumím popisu. Mohu vědět, kde jste se pokusili o sebevyloučení – v jakém kasinu?

Pokud potřebujete účet zavřít okamžitě kvůli problémům s hazardními hrami, očekávám, že požádáte o pomoc operátora chatu nebo podporu. Čekání déle než týden, zda bude tlačítko fungovat, mi nakonec připadá jako zpoždění, kterému se lze vyhnout.

Souvisí to snad s konkrétní stížností? Podívám se, jestli chceš. I když nemám přístup k interní komunikaci mezi hráči a mediátory; proto pochybuji, že bych vám za těchto okolností hodně pomohl.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Teď mě budou zase kritizovat, ale musím to říct.

O jakém sebevyloučení to mluvíš?!

Je to jen formalita, kterou musí mít každé kasino ve své nabídce.

Každý hráč, který je závislý na hraní, si vždy najde způsob, jak hrát. Pokud se účet v kasinu sám vylučuje, je to jen zoufalý pokus tohoto hráče uniknout sám sobě.

Za 2 až 3 dny si otevře účet v jiném kasinu a znovu prohraje.

Pokud se sám vyloučí ve všech kasinech, pak půjde do kamenného kasina a znovu prohraje.

Sebevyloučení není lék.

Pokud jste závislí, zoufalí, navštivte odvykací kliniku

Ale pamatujte:

Klíč k sebeovládání je ve vaší hlavě

Sebevyloučení - xaxaxaxa, nic vtipnějšího jsem ještě neslyšel

Upraveno autorem před 3 dny
Automaticky přeloženo:
zorans71
před 2 dny

Neviděl jsem nikoho říkat, že sebevyloučení je lék. Osobně pochybuji, že existuje lék na komplusivní hazard. Je to boj na celý život a já obdivuji každého, kdo je schopen figovat místo toho, aby jen soudil ostatní.

Takže, aby vaše prohlášení bylo trochu snesitelnější, sebevyloučení je nástroj, který pomáhá například problémovým hráčům překonat nejhorší epizody. Opravdu si myslíte, že tento příspěvek byl vyžadován tak, jak ho říkáte, i když můžete mít trochu pravdu?

Opět nebylo.

Doufám, že nikdy nezažijete nekontrolovatelný impuls udělat něco, co intenzivně ničí kvalitu vašeho života.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 dny

Souvisí to se sázkou a mnohokrát jsem jim na chatu řekl, že jsem zoufalý a ženu se za svou ztrátou a udělal jsem z toho posedlost, že mám ztrátu zpět. Řekli mi, abych se sám vyloučil, ale tlačítko mě přesměrovalo na chybovou stránku, takže po mnoha pokusech jsem proces natočil, abych ukázal, že to nefunguje, a přišel jsem o spoustu peněz.

Nikdy je to nezajímá a udělali něco uzavřením mého účtu, když jsem si stěžoval online...

Pro záznam jsem mohl mít jiný účet a zavřel ho. A i poté jsem si zkusil otevřít účet (se stejnými údaji: jméno, adresa, datum narození.....) a podařilo se mi to...

Automaticky přeloženo:
Tamera
včera

Ahoj,

Myslím, že situaci rozumím mnohem lépe. Děkuju.

Dovolte mi krátce zrekapitulovat: kasino by mělo jednat rychle a bez zbytečného prodlení, pokud hráč požádá o sebevyloučení kvůli problémům s hazardními hrami. Jinými slovy, pokud tlačítko nefunguje, hráč musí kasinu také oznámit, že funkce je nefunkční, takže kasino to musí řešit ručně, aby se zabránilo jakémukoli zpoždění.

Navíc spousta kasin zaměřených na kryptoměny nabízí „rychlou" registraci; představte si, že jedinou shodu, kterou jejich systém dokáže sledovat, je e-mail. Kasino tohoto druhu tedy nemůže zabránit nutkavým hráčům v otevírání nových účtů. To je důvod, proč by si zranitelní hráči měli dávat velký pozor na krypto-zaměřená nebo anonymní kasina.

Samozřejmě můžete podat stížnost, ale výsledek bude nepochybně záviset na podrobnostech incidentu, časových obdobích a výměnách mezi vámi a kasinem. Nevyhýbám se přímému hádání; spíše jsem ze svých zkušeností zjistil, že zejména v případech, kdy jde o sebevyloučení, je vhodnější držet se všech relevantních informací poskytnutých a podpořených stížností, než spekulovat na základě diskuzí na fóru.

Myslíte si, že podpora kasina nebyla dostatečně efektivní? Věřím, že ano.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky