Vlastně si nejsem jistý, jestli této otázce rozumím.🤷♀️
I am not sure if I understand this question, actually.🤷♀️
Řekl bych, že když požádáte o vrácení peněz, je to bráno jako vrácení vaší zálohy. To myslíš?
I would say that when you ask for a refund, it is taken as a refund of your deposit. That is what you mean?
Děkuji. Jokabet řekl, že vrátí 20 % mých ztrát s tím, že je to 3634 GBP, vložil jsem 35075,00 GBP a požádal jsem o plnou náhradu, protože porušili své podmínky tím, že mi jako zákazníkovi ve Spojeném království umožnili vložit skutečné peníze. Když jsem odmítl jejich urážlivou nabídku, řekli, že se to řeší jako ztráty, ne vklady.
Nepřijmu to a dám je k soudu, aby získali všechny mé peníze.
Thank you. Jokabet have said they will refund 20% of my losses saying it is £3634, i deposited £35075.00 and requested my full refund as they breached their terms and conditions by allowing me as a UK customer to deposit real money. When I rejected their insulting offer they said it is worked out as losses not deposits.
I will not accept this and taking them to court to retrieve all my money.
Mohu se zeptat, zda odkazujete na problém ve své předchozí stížnosti , kde bohužel náš tým nebyl schopen pomoci, jak je tam uvedeno, že „Nebyli jsme schopni pomoci, protože hráčka neinformovala kasino o svém problému s hazardem a žádné výhry. byly zadrženy kvůli omezením země."?
May I ask if you are referring to the issue in your previous complaint, where unfortunately our team was not able to help as stated there, that "We were unable to assist as the player had not informed the casino about her gambling problem and no winnings were withheld due to country restrictions."?
Ahoj Gaz8087
Nebudete moci žalovat Jokabet přímo, takže neztrácejte čas ani energii myšlenkou, že ano. Také důvod, proč vás Jokabet brzdí, je ten, že nebudete moci získat zpět své vklady prostřednictvím vaší banky. Doufám, že jste to nenechali příliš dlouho, abyste to mohli udělat.
Pokud potřebujete pomoc, můžete mi poslat e-mail na adresu jasminebella1968@outlook.com a budu se snažit pomoci.
Hi Gaz8087
You will not be able to sue Jokabet directly so don’t waste time or energy thinking you will. Also the reason Jokabet are stalling you is so as you won’t be able to recover your deposits via your bank. Hopefully you haven’t left it too long to be able to do so.
If you need any help then you can email me at jasminebella1968@outlook.com and I’ll do my best to assist.
Jste podvodník, přestaňte reagovat na příspěvky lidí.
You are a scam artist, stop responding on people's posts.
Opravdu, myslím, že zjistíš, že když mi pošleš e-mail, dokážu, že nejsem. Mohu vám také poskytnout důkaz od ostatních na tomto fóru, že jsem pomohl, v každém případě to není kůže z nosu, jen jsem se snažil pomoci, ale vy to zjevně nepotřebujete.
Really, I think you’ll find if you email I’ll prove I’m not. I can also provide you with proof from others on this forum that I’ve helped, either way it’s no skin off my nose , I was just trying to help but you clearly don’t need it.
Malá rada, kterou můžete buď přijmout, nebo ignorovat. Jak již bylo dříve avizováno, nemůžete žalovat Jokabet. Koho budete žalovat? V jaké zemi sídlí? Kdo jsou jejich majitelé atd., atd.
Pokud jste provedli platby prostřednictvím vaší banky pomocí karty, pak pokud tyto transakce trvají déle než 120 dní, vaše banka vám nemůže pomoci.
Pokud jste platby provedli prostřednictvím otevřeného bankovnictví, budete muset zjistit, kam přesně platby šly.
Hodně štěstí při získávání všech vašich vkladů zpět.
A bit of advice which you can either take or ignore. As previously advised you can’t sue Jokabet. Who are you going to sue? What country are they based in? Who are their owners etc,etc.
If you made payments via you bank using a card then if these transactions are more than 120 days your bank can’t help.
If you made the payments via open banking then you will need to find out where exactly the payments went to.
Good luck in getting all of your deposits back.
Proč jsi na tomto fóru? Nevíte o čem mluvíte a zkoušíte štěstí v naději, že narazíte na opravdu zoufalého blbce. Nemůžete si pomoci, takže si nejste jisti, proč nabízíte nějaké rady
Why are you on this forum? You don't know what you are talking about and you are trying your luck, in the hope that you come across a really desperate sod. You can't help so not sure why you are offering any advice
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.