FórumObecná diskuzeRozdíl vkladů a ztrát

Rozdíl vkladů a ztrát

před týdnem od Gaz8087
|
895 zobrazení 15 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před týdnem

Ví někdo, jaký je rozdíl mezi ztrátami a vklady?

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před týdnem

Vlastně si nejsem jistý, jestli této otázce rozumím.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Pokud jde o vklady, liší se od ztrát při žádosti o vrácení peněz, jak se počítají?

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před týdnem

Řekl bych, že když požádáte o vrácení peněz, je to bráno jako vrácení vaší zálohy. To myslíš?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Děkuji. Jokabet řekl, že vrátí 20 % mých ztrát s tím, že je to 3634 GBP, vložil jsem 35075,00 GBP a požádal jsem o plnou náhradu, protože porušili své podmínky tím, že mi jako zákazníkovi ve Spojeném království umožnili vložit skutečné peníze. Když jsem odmítl jejich urážlivou nabídku, řekli, že se to řeší jako ztráty, ne vklady.


Nepřijmu to a dám je k soudu, aby získali všechny mé peníze.

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před týdnem

Mohu se zeptat, zda odkazujete na problém ve své předchozí stížnosti , kde bohužel náš tým nebyl schopen pomoci, jak je tam uvedeno, že „Nebyli jsme schopni pomoci, protože hráčka neinformovala kasino o svém problému s hazardem a žádné výhry. byly zadrženy kvůli omezením země."?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ne, to není stížnost

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před týdnem

Ok, promiň, pak jsem to špatně pochopil.

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před týdnem

Ahoj Gaz8087

Nebudete moci žalovat Jokabet přímo, takže neztrácejte čas ani energii myšlenkou, že ano. Také důvod, proč vás Jokabet brzdí, je ten, že nebudete moci získat zpět své vklady prostřednictvím vaší banky. Doufám, že jste to nenechali příliš dlouho, abyste to mohli udělat.

Pokud potřebujete pomoc, můžete mi poslat e-mail na adresu jasminebella1968@outlook.com a budu se snažit pomoci.


Automaticky přeloženo:
Helpfulinfo
před týdnem

Jste podvodník, přestaňte reagovat na příspěvky lidí.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Opravdu, myslím, že zjistíš, že když mi pošleš e-mail, dokážu, že nejsem. Mohu vám také poskytnout důkaz od ostatních na tomto fóru, že jsem pomohl, v každém případě to není kůže z nosu, jen jsem se snažil pomoci, ale vy to zjevně nepotřebujete.

Automaticky přeloženo:
Helpfulinfo
před týdnem

Jste ale na zdraví

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před týdnem

A na jakých důkazech to zakládáte?

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před týdnem

Malá rada, kterou můžete buď přijmout, nebo ignorovat. Jak již bylo dříve avizováno, nemůžete žalovat Jokabet. Koho budete žalovat? V jaké zemi sídlí? Kdo jsou jejich majitelé atd., atd.

Pokud jste provedli platby prostřednictvím vaší banky pomocí karty, pak pokud tyto transakce trvají déle než 120 dní, vaše banka vám nemůže pomoci.

Pokud jste platby provedli prostřednictvím otevřeného bankovnictví, budete muset zjistit, kam přesně platby šly.

Hodně štěstí při získávání všech vašich vkladů zpět.

Automaticky přeloženo:
Helpfulinfo
před týdnem

Proč jsi na tomto fóru? Nevíte o čem mluvíte a zkoušíte štěstí v naději, že narazíte na opravdu zoufalého blbce. Nemůžete si pomoci, takže si nejste jisti, proč nabízíte nějaké rady

Automaticky přeloženo:
Gaz8087
před týdnem

OK. Je jasné, že si to můžete vyřešit sami a nepotřebujete žádnou pomoc. Hodně štěstí s vaším soudním sporem proti Jokabet.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky