Frustrovaný mám účet Incave, který jsem nějakou dobu nepoužíval. A nyní požadují kód zaslaný na můj telefon k ověření mého účtu. To je skvělé, ale ztratil jsem telefon a telefonní číslo. A ano, je zde výzva ke změně telefonního čísla, takže zadám své nové telefonní číslo. A dává mi zprávu, že toto číslo se již používá. Jak jsem řekl, je to nové číslo, které jsem nedávno obdržel. A automaticky to vytvořilo telefonní číslo podobné mému, které jsem zadal, nemám tušení, čí je to číslo. (Jistě se ptají, proč dostávají všechny tyto zprávy s ověřovacím kódem) A teď nemohu zadat správné telefonní číslo a nemohu ho opravit, protože je to již použité číslo pro jiný účet u nich. každopádně proto nemohu zadat své telefonní číslo, jak je uvedeno v chybové zprávě. Neexistuje žádné řešení problému, protože nejsem schopen najít způsob, jak s někým mluvit a vysvětlit tuto situaci. Nyní tedy nemohu hrát ve většině kasin, ke kterým je tento účet Incave přidružen. Frustrující, že je to jediný způsob, jak ověřit, že účet je můj, a ani mě to neomezilo v tom, abych se mohl přihlásit na skutečných stránkách kasina, když mi to dává možnost. Pokud se někomu jinému podařilo vyřešit problém se stejným, řekněte mi, prosím, co jste udělali, abyste svůj účet opravili. Nebo pokud někdo ví, jak se spojit s Incave, abych s nimi mohl o této situaci mluvit, pokud byste mi laskavě poslali odkaz, e-mail nebo jiný způsob kontaktu, který máte. Chci se jen přihlásit a hrát.
Frustrated I have a Incave account, I hadn't used for a time. And now they are requiring a code sent to my phone to verify my account. That's great, however I lost my phone and the phone number. And yes there is a prompt to change your phone number so I input my new phone number. And it gives me a message saying that this number is already in use. As I said it is a new number I recently received. And it automatically created a phone number similar to mine I inputted, who's number is it I have no idea. (Sure they are wondering why they are receiving all these messages with a verification code though) And now I am unable to enter the correct phone number and I can't correct it due to it's a already used number for another account with them I think anyway, that's why I am not able to input my phone number as the error message stated. There is no resolution to the problem because I am unable to find a way to talk to someone to explain this situation to. So now I am not able to play at most of the casino's this Incave account is affiliated with. Frustrating that this is the only way to verify the account is mine and no it even has restricted me from being able to sign in on the actual casino sites when it gives me the option. Please if anyone else has been able to get a resolution to a problem with the same, please tell me what you did to fix your account. Or if someone knows how to get in touch with Incave so I can speak with them about this situation, if you would kindly send me the link, email, or other means of contact you have. I just want to login and play.