Dobrý den, procházel jsem náš seznam doporučených kasin s Binance a našel jsem pouze jedno - Casino Extreme
Hello I browsed our list of recommended casinos with Binance and found just one - Casino Extreme
Existuje několik stránek, které nabízejí kryptoměnu jako kasino. ale můžete zkontrolovat každý z nich, abyste se vyhnuli podvodu.
There are some sites that offers cryptocurrency as casino. but you may check each one out so that you avoid being scammed.
Ahoj,
tato otázka se týkala binance 🙂 ne kryptoměny obecně.
Děkuji vám však za pochopení.
Hello,
this question was about binance 🙂 not cryptocurrency in general.
Thank you for your insight, though.
Dobrý den, hledám pomoc, protože jsem vybral 500 eur z kasina na Binance.
Po této transakci zablokovali možnost výběru prostředků. A provádějí nějaké vyšetřování. Toto trvá již 30 dní. od 08.05.2024.
Nezajímá mě drzost těchto bastardů. Je těžké pít. Dříve jsem účet používal přes půl roku. ověřeno. Předtím nebyly žádné problémy.
Hello I am looking for some help because I have withdrawn 500 euros from casino to Binance.
After this transaction, they blocked the possibility of withdrawing funds. And they're conducting some kind of investigation. This has been going on for 30 days. from 08/05/2024.
I don't care about the impudence of these bastards. It's hard to drink. Previously, I used the account for over half a year. verified. There were no problems before.
Dobrý den, ráda bych věděla, jak Vám pomoci, ale bohužel jsem tuto metodu nikdy nepoužila. Je to váš první problém s touto metodou? Pokud jde o vyšetřování, myslím, že jste o nich ještě neslyšeli. Zkusili jste je kontaktovat, jak dlouho musíte čekat? Nejlepší by bylo, kdybyste se dostali k hráči s podobnými zkušenostmi nebo samozřejmě podporou, který by vám měl odpovědět na vaše otázky a sdělit vám, jaká je vaše situace.
Doufám, že se vám podaří vybrat peníze.
Hello, I would like to know how to help you, but unfortunately I have never used this method. Is this your first problem with this method? As for the investigation, I don't think you have heard from them yet. Have you tried contacting them, how long do you have to wait? It would be best if you could get to a player with similar experience or, of course, support, who should answer your questions and tell you what your situation is.
I hope you manage to withdraw your money.
Tito lidé jsou drzí. peníze si nechávají 6 týdnů a opakují jednu sms, že vyšetřování probíhá a víc k tomu nemohou říct. a samozřejmě jsem s tím souhlasil přijetím předpisů
These people are impudent. they keep the money for 6 weeks and repeat one text that the investigation is ongoing and there is nothing more they can say. and of course I agreed to it by accepting the regulations
Vidím, že se nic neposunulo dopředu, což je opravdu docela zklamání. 6 týdnů vyšetřování není krátká doba a asi by bylo dobré vědět, proč to musí trvat tak dlouho a co se děje. Bez jejich konkrétní odpovědi se víc nedozvíme, a i když to nerad říkám, nezbývá než čekat.
Rád bych vám pomohl více. 😥
I see that nothing has moved forward, which is really quite disappointing. 6 weeks of investigation is not a short time and it would probably be good to know why it has to take so long and what is going on. Without a concrete answer from them, we will not know any more and, although I hate to say it, the only thing to do is wait.
I would like to help you more. 😥
Asi po 7 týdnech jsem dostal seznam otázek. Na většinu z nich jsem odpověděl. U každého z těchto prostředků, ať už je zhotovitelem kdokoli, jsem od sázkové kanceláře zaslal doklad o zaplacení této částky. \
Byl jsem požádán o výpis z účtu. Doložil jsem tedy doklad o pobírání odměny od zaměstnavatele.
Bohužel mě požádali o historii mého bankovního účtu, kde jsou evidovány všechny nákupy kartou, rodinné převody, platby za dovolenou, obchody, které využívám, kdy a kde tankuji do auta, kde jím, kde spím a kde se pohybuji.
S celou věcí jsem nesouhlasil.
Od té doby se nic nezměnilo, stále to vyšetřují a nemohou nic říct.
After about 7 weeks I received a list of questions. I answered most of them. For each of these funds, whoever is the contractor, I sent proof of payment from the bookmaker for this amount. \
I was asked for a bank statement. So I provided proof of receiving remuneration from my employer.
Unfortunately, they asked me for the history of my bank account, which records all card purchases, family transfers, holiday payments, the stores I use, when and where I refuel my car, where I eat, where I sleep and where I move.
I didn't agree to the whole thing.
Nothing has changed since then, they are still investigating and can't say anything.
To je neuvěřitelné...
Myslel jsem, že nesouhlasíte s poskytnutím všech těch prohlášení a podrobností, takže teď by mě zajímalo, co stále vyšetřují?
Musím se přiznat, že nechápu, jak celý tento proces funguje, ale představuji si, že se z toho stala noční můra!
That's unbelievable...
I thought you disagreed with providing all those statements and details, so now I wonder, what are they still investigating?
I have to admit, that I fail to understand how this whole process works, but I imagine it turned out to be a nightmare!
Za 3 dny to budou dva měsíce, co začali vyšetřovat jednu platbu od bookmakera.
Jedinou dostupnou pomocí je chat. Pokud chcete podat stížnost na zaměstnance z živého chatu, musíte ji podat zaměstnanci.
Nemůžete zavolat ani poslat e-mail. napsat dopis.
a vše, co jsem udělal, bylo vložit asi 40 eur na Binance, převést z Binance na everygame.com a poté převést 500 $ z každé hry na Binance. a vyšetřují to 2 měsíce a vše je zahaleno větším tajemstvím než akce CIA
In 3 days it will be two months since they started investigating one payment from a bookmaker.
The only help available is chat. If you want to file a complaint against an employee from the live chat, you must submit it to the employee.
You can't call or send an email. write a letter.
and all I did was deposit about 40 euros on Binance, transfer from Binance to everygame.com, then transfer $500 from everygame to Binance. and they have been investigating it for 2 months, and everything is shrouded in greater mystery than the actions of the CIA
Dostal jsi mě 😀. Vím, že to není legrační situace, ale přesto, CIA...
V takových situacích mám pocit, že by bylo mnohem snazší, kdybyste mohli navštívit jejich kancelář a probrat věc osobně. V tuto chvíli nemohu přijít na nic užitečného. Ale máte moje přání všeho nejlepšího! Vydrž...
You got me 😀. I know this is hardly a funny situation, but still, the CIA...
In such situations, I feel it would so much easier if you could visit their office and discuss the matter personally. At this moment I can't come up with anything helpful. But you have my best wishes! Hold on...
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.