To je dobrá otázka. Osobně věřím, že tito poskytovatelé her a poskytovatelé plateb poskytují své služby těmto špatným kasinům jednoduše proto, že nesledují Casino Guru, uživatelské recenze nebo jiné podobné webové stránky. Ve skutečnosti nemají žádná oddělení, která by z tohoto pohledu věnovala nějaký čas vyšetřování jejich klientů kasina.
Banky ani poskytovatelé her nejsou specialisté na stížnosti uživatelů, férovost kasina atd. Z tohoto pohledu tedy své klienty skutečně neposuzují. Existuje mnoho druhů podvodů. Když vyhrajete spravedlivě a kasino váš účet uzavře, poskytovatelé her a bank o tom ani netuší. Jiná situace nastává ve chvíli, kdy se kasino pokouší strhnout z vašeho bankovního účtu, aniž byste o tom věděli. Pak by se samozřejmě banka měla o takové případy zajímat, ale podle mých zkušeností na to mnoho bank není připraveno, protože se to stává velmi zřídka.
Abychom to vysvětlili trochu lépe, poskytovatelé plateb nevidí žádný rozdíl v poskytování platebních možností špatnému kasinu ve srovnání se standardním e-shopem, který prodává oblečení. Pro ně je to jen další klient. Pokud jde o možné podvody, jsou spíše opatrné ohledně pravidel proti praní špinavých peněz a některé banky odmítají přijímat prostředky z kasin, která nemají licenci v jejich jurisdikci, ale to je většinou proto, že se bojí místní vlády.
That's a good question. I personally believe that those games providers and payment providers provide their services to those bad casinos simply because they don't follow Casino Guru, user reviews or any other similar websites. They don't really have any departments that would spend some time on investigating their casino clients from this point of view.
Neither banks, nor game providers are specialists in terms of user complaints, casino fairness etc. Thus they don't really judge their clients from this perspective. There are many types of scams. When you win fair and square and the casino closes your account, the game and bank providers aren't even aware of it. The different situation comes in a moment when the casino tries to charge your bank account while you're not aware of it. Then of course, the bank should be interested in such cases, but according to my experience, many banks aren't really prepared for it since it happens very rarely.
To explain this from a bit more perspective, the payment providers don't see any difference in terms of providing the payment options to a bad casino compared to a standard e-shop that sells clothes. For them, it's just another client. When it comes to possible scams, they're rather cautious about anti money-laundering rules and some banks refuse to accept funds from casinos that aren't licensed in their jurisdiction, but that's mostly because they're afraid of the local government.
Automaticky přeloženo: