Ví někdo, jestli kasina získávají chatující lidi jako outsourcovanou službu od společnosti, která tuto službu poskytuje? Alespoň ve finštině jsou stejní lidé (Harri, Anni, Aimo, Seppo atd.) agenty několika kasin. Společným jmenovatelem pro všechny je, že slibují, že zjistí položené otázky a odpoví na e-maily..... žádná odpověď nepřišla. "Aimo" je nejspolehlivější....neslibují, že to zjistí, ale místo toho řeknou "pracovní směna skončila" a odejdou.
Does anyone know if casinos acquire chat people as an outsourced service from a company that provides the service? At least in Finnish, the same people (Harri, Anni, Aimo, Seppo, etc.) are agents for several casinos. The common denominator for all of them is that they promise to find out the questions asked and respond to emails.....no response has been received. "Aimo" is the most reliable....they don't promise to find out, but instead say "work shift is over" and leave.
Tietääkö kukaan , hankkiiko kasinot chat henkilöt ostopalveluna joltain palvelun tuottavalta yritykseltä? Ainakin Suomen kielellä samat henkilöt ( harri,Anni,Aimo,Seppo jne)ovat useiden kasinoiden agentteina. Yhteinen nimittäjä kaikille on että lupaavat selvittää kysyttyjä asioita ja vastaavat sähköpostiin.....ei yhtään vastausta ole tullut. "Aimo" on luotettavin....ei lupasa selvittää vaan ilmoittaa "työvuoro loppui" ja poistuu.