Ahoj, smazal jsem účet.
Měj se dobře ! 😊
Hi, I deleted the account.
Stay well ! 😊
Napsal jsem zde recenzi, kde jsem vyjádřil své znepokojení nad značkou kasina, o které si myslím, že má podezřelý vzorec v chování her (velmi sporné RTP). Recenze nebyla schválena, protože jste si mysleli, že jsem to napsal jen proto, že jsem prohrál, pak vám mohu říci, že jste špatně pochopili smysl recenze, protože opravdu nejde o to, abych prohrál. Chápu, že zde chcete určitý standard pro recenze, ale je to opravdu tak?, viděl jsem stovky bezvýznamných recenzí, které jsou schváleny, takže mě začíná zajímat, co je to za web opravdu je?
Můžete tedy také zrušit můj účet
Hraní v kasinu online není to, co bývalo před několika lety, pro hráče se to opravdu zhoršilo, se sníženým RTP atd. s řadou nových sporných kasin, které jsou spuštěny, chci jen říci hráčům, kteří jsou zde kritičtější k tomu, kam dáváte své peníze
Opatruj se.
I wrote a review in here, where I expressed my concern about a casino brand that I think has had a suspicious pattern in how games behave (very questionable RTP). The review was not approved because you thought I only wrote this because I lost, then I can tell you that you have misunderstood the point of the review because it really isn't about me losing. I can understand that you want a certain standard for a review in here, but is that really the case?, I've seen hundreds of reviews that are more meaningless that are approved, so I'm starting to wonder what kind of site this really is?
You can therefore also close my account
Playing casino online is not the way it used to be a few years ago, it has really gotten worse for the players, with reduced RTP etc with a bunch of new questionable casinos being launched, I just want to say to the players in here be more critical of where you put your money
Take care.
Napsal jsem zde recenzi, kde jsem vyjádřil své znepokojení nad značkou kasina, o které si myslím, že má podezřelý vzorec v chování her (velmi sporné RTP). Recenze nebyla schválena, protože jste si mysleli, že jsem to napsal jen proto, že jsem prohrál, pak vám mohu říci, že jste špatně pochopili smysl recenze, protože opravdu nejde o to, abych prohrál. Chápu, že zde chcete určitý standard pro recenze, ale je to opravdu tak?, viděl jsem stovky bezvýznamných recenzí, které jsou schváleny, takže mě začíná zajímat, co je to za web opravdu je?
Můžete tedy také zrušit můj účet
Hraní v kasinu online není to, co bývalo před několika lety, pro hráče se to opravdu zhoršilo, se sníženým RTP atd. s řadou nových sporných kasin, které jsou spuštěny, chci jen říci hráčům, kteří jsou zde kritičtější k tomu, kam dáváte své peníze
Opatruj se.
I wrote a review in here, where I expressed my concern about a casino brand that I think has had a suspicious pattern in how games behave (very questionable RTP). The review was not approved because you thought I only wrote this because I lost, then I can tell you that you have misunderstood the point of the review because it really isn't about me losing. I can understand that you want a certain standard for a review in here, but is that really the case?, I've seen hundreds of reviews that are more meaningless that are approved, so I'm starting to wonder what kind of site this really is?
You can therefore also close my account
Playing casino online is not the way it used to be a few years ago, it has really gotten worse for the players, with reduced RTP etc with a bunch of new questionable casinos being launched, I just want to say to the players in here be more critical of where you put your money
Take care.
Ahoj, nemyslím si, že je nutné k takovému rozhodnutí dospět hned a myslím, že to dokážeme vyřešit. Důvod, proč nebyla uživatelská recenze přijata, byl ten, že jsme měli dojem, že jde jen o to, abyste prohráli, protože jste dále napsal, že v kasinu hrajete roky, což není nějaká relevantní informace, a pak jste napsal, že hráči by se měli držet dál od Dama NV. Pokud trochu více popíšete, co se vám v kasinu stalo a není to jen „Vždy je to stejný vzorec; je absolutně nemožné vyhrát cokoliv, co by vyústilo ve výběr", lze recenzi přijmout.
Myslím, že je potřeba, aby hráči viděli ten zážitek, než uvidí, že hráč někde nevyhrál a hraje v kasinech už dlouho. Doufám, že je to v pořádku a chápete, co tím myslím.
Pokud však budete trvat na tom, abychom váš účet uzavřeli, uděláme tak. Každopádně si myslím, že k tomu rozhodnutí nemusíme dojít hned.
Hi, I don't think it is necessary to come to such a decision immediately and I think we can sort it out. The reason why the user review was not accepted was that we had the impression that it was just about you losing, because you went on to write that you have been playing in the casino for years, which is not some relevant information, and then you wrote that players should stay away from Dama NV. If you describe a bit more what happened to you in the casino and it is not just "It is always the same pattern; it is absolutely impossible to win anything that results in a withdrawal", the review can be accepted.
I think it is necessary for players to see the experience before they see that a player hasn't won somewhere and has been playing in casinos for a long time. I hope that's okay and you understand what I mean.
However, if you insist that we close your account, we will do so. Anyway, I don't think we have to come to that decision right away.
Nemám problém s prohrou, ale pokud se ukáže, že důvodem, proč prohrávám, je neférová hra, musíte mít možnost reagovat. Chci říct, že o to tady jde; moje zkušenost s touto značkou kasina je přesně taková, že si myslím, že to není férová hra. Problém je v tom, že nemám žádný důkaz, mám jen své zkušenosti a srovnání s jinými kasiny, ale určitě to není soud, kde se musí předkládat důkazy, ale místo, kde lidé sdílejí své zkušenosti?
Jen mě překvapilo, že tato recenze nebyla schválena, když vidím, kolik dalších neinformativních recenzí schvalujete, je třeba říci, že jsem vám skutečně poslal příklad takové neinformativní recenze, pak jste souhlasili a smazali, takže fér.
I have no problem with losing, but if it turns out that the reason I lose is because of unfair play, then you must be allowed to react. I mean that's the point here; my experience with this casino brand is precisely that I think it is not a fair game. The problem is that I have no proof, I only have my experience and comparison with other casinos, but surely this is not a court case where evidence must be presented, but a place where people share their experiences?
I was just surprised that this review was not approved, when I see how many other uninformative reviews you approve, it should be said that I actually sent you an example of such an uninformative review, then you agreed and deleted it, so fair enough.
Chápu váš postoj a ano, máte pravdu, když popisujete svou vlastní zkušenost. Myslím, že je vždy lepší uvést více faktů než věcí kolem. Další věc je, že pokud říkáte, že si myslíte, že kasino má neférové hry nebo falešné hry nebo něco podobného, potřebujete pro to nějaký důkaz. Jinak by se mohlo stát, že si každý bude psát, co chce, jen proto, že je to jeho názor a zkušenost. Při přijímání nebo odmítání uživatelských recenzí každopádně musíme dodržovat určitá pravidla a vždy se je snažíme držet poctivě. Neříkám, že ten tvůj nebyl a věřím, že máš špatnou zkušenost. Potřebujeme víc, abychom to přijali, aby to jen nevypadalo, že jsi prohrál a to se opravdu stalo. Každopádně děkuji za váš postřeh, protože osobně považuji za užitečnější vědět, jak hráč myslí, a jsem rád, že jste se ozval. Problémy jsou od toho, aby se řešily, takže to bych řekl.
I understand your position and yes you are right to describe your own experience. I think it is always best to give more facts than things around. Another thing is that if you say that you think a casino has unfair games or fake games or something like that, you need some proof for that. Otherwise, it could just become that everybody would write whatever they want just for the fact that it is their opinion and experience. We have to follow some rules when accepting or rejecting user reviews anyway, and we always try to keep them honest. I'm not saying yours wasn't and I believe you had a bad experience. We need more than that to accept it so that it doesn't just look like you lost and that's really all that happened. Anyway, thank you for your insight, because I personally find it more helpful to know how a player thinks and I'm glad you spoke up. Problems are meant to be solved, so that's what I would say.
Dobré ráno,
Dobré ráno,
Žádám o okamžité zrušení mého účtu spojeného s tímto e-mailem.
Dík.
Good morning,
Good morning,
I request the immediate cancellation of my account associated with this email.
Thanks.
Bom dia,
Bom dia,
Solicito o cancelamento imediato da minha conta associada a este e-mail.
Obrigada.
Ahoj.
Promiň, že tě nechávám jít, protože mám rád kočky.
Váš účet je uzavřen.
Opatruj se! 🙌
Hello.
I'm sorry to let you go because I like cats.
Well, your account is closed.
Take care! 🙌
Ahoj.
Nyní váš účet uzavírám.
Měj se dobře!
Hello.
I'm closing your account now.
Stay well!
Ahoj, koukám, že máš stále otevřenou stížnost a podle toho, co jsi napsal, by se to mělo řešit. Je to skutečně tak a dostali jste své peníze? Jakmile bude stížnost uzavřena, uzavřu váš účet a zde potvrdím, že bylo provedeno. Bude to v pořádku?
Hi, I see that you still have an open complaint, and according to what you wrote it should be solved. Is that really the case and did you get your money ? When the complaint is closed I will close your account and confirm here that it has been done. Will that be okay ?
Ahoj, teď ti zavírám účet. 🙂
Měj se dobře !
Hi, I'm closing your account now. 🙂
Stay well !
Váš účet byl uzavřen. Měj se dobře! 🤞
Your account has been closed. Stay well! 🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.