FórumObecná diskuzeJak mohu zrušit svůj účet?

Jak mohu zrušit svůj účet? (strana 8)

před 3 roky od Tuiskuliini
|
62409 zobrazení 225 odpovědí |
|
1...7 8 9...12
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Ano prosím


Automaticky přeloženo:
Anonymized418
před 11 měsíci

Už to zavírám.

Měj se dobře! 🙏

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj - můžete prosím zavřít a smazat můj účet a všechna data? dík

Automaticky přeloženo:
Anonymized419
před 11 měsíci

Ahoj, zrušil jsem účet.

Měj se dobře ! 😊

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, můžete mi prosím zrušit účet a data?

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized421
před 11 měsíci

Ahoj.

Právě jsem našel váš e-mail a nyní váš účet uzavírám.

Měj se dobře!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jak smažu svůj účet?

Nemohu najít možnost?

Automaticky přeloženo:
Anonymized425
před 11 měsíci

Ahoj, smazal jsem účet.

Měj se dobře ! 😊

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj,

Nemůžete najít pokyny k uzavření účtu – můžete prosím tento účet zrušit trvale? Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Napsal jsem zde recenzi, kde jsem vyjádřil své znepokojení nad značkou kasina, o které si myslím, že má podezřelý vzorec v chování her (velmi sporné RTP). Recenze nebyla schválena, protože jste si mysleli, že jsem to napsal jen proto, že jsem prohrál, pak vám mohu říci, že jste špatně pochopili smysl recenze, protože opravdu nejde o to, abych prohrál. Chápu, že zde chcete určitý standard pro recenze, ale je to opravdu tak?, viděl jsem stovky bezvýznamných recenzí, které jsou schváleny, takže mě začíná zajímat, co je to za web opravdu je?


Můžete tedy také zrušit můj účet


Hraní v kasinu online není to, co bývalo před několika lety, pro hráče se to opravdu zhoršilo, se sníženým RTP atd. s řadou nových sporných kasin, které jsou spuštěny, chci jen říci hráčům, kteří jsou zde kritičtější k tomu, kam dáváte své peníze


Opatruj se.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj,

Nemůžete najít pokyny k uzavření účtu – můžete prosím tento účet zrušit trvale? Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, váš účet byl uzavřen. Měj se dobře ! 😊

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Napsal jsem zde recenzi, kde jsem vyjádřil své znepokojení nad značkou kasina, o které si myslím, že má podezřelý vzorec v chování her (velmi sporné RTP). Recenze nebyla schválena, protože jste si mysleli, že jsem to napsal jen proto, že jsem prohrál, pak vám mohu říci, že jste špatně pochopili smysl recenze, protože opravdu nejde o to, abych prohrál. Chápu, že zde chcete určitý standard pro recenze, ale je to opravdu tak?, viděl jsem stovky bezvýznamných recenzí, které jsou schváleny, takže mě začíná zajímat, co je to za web opravdu je?


Můžete tedy také zrušit můj účet


Hraní v kasinu online není to, co bývalo před několika lety, pro hráče se to opravdu zhoršilo, se sníženým RTP atd. s řadou nových sporných kasin, které jsou spuštěny, chci jen říci hráčům, kteří jsou zde kritičtější k tomu, kam dáváte své peníze


Opatruj se.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, nemyslím si, že je nutné k takovému rozhodnutí dospět hned a myslím, že to dokážeme vyřešit. Důvod, proč nebyla uživatelská recenze přijata, byl ten, že jsme měli dojem, že jde jen o to, abyste prohráli, protože jste dále napsal, že v kasinu hrajete roky, což není nějaká relevantní informace, a pak jste napsal, že hráči by se měli držet dál od Dama NV. Pokud trochu více popíšete, co se vám v kasinu stalo a není to jen „Vždy je to stejný vzorec; je absolutně nemožné vyhrát cokoliv, co by vyústilo ve výběr", lze recenzi přijmout.

Myslím, že je potřeba, aby hráči viděli ten zážitek, než uvidí, že hráč někde nevyhrál a hraje v kasinech už dlouho. Doufám, že je to v pořádku a chápete, co tím myslím.

Pokud však budete trvat na tom, abychom váš účet uzavřeli, uděláme tak. Každopádně si myslím, že k tomu rozhodnutí nemusíme dojít hned.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Nemám problém s prohrou, ale pokud se ukáže, že důvodem, proč prohrávám, je neférová hra, musíte mít možnost reagovat. Chci říct, že o to tady jde; moje zkušenost s touto značkou kasina je přesně taková, že si myslím, že to není férová hra. Problém je v tom, že nemám žádný důkaz, mám jen své zkušenosti a srovnání s jinými kasiny, ale určitě to není soud, kde se musí předkládat důkazy, ale místo, kde lidé sdílejí své zkušenosti?


Jen mě překvapilo, že tato recenze nebyla schválena, když vidím, kolik dalších neinformativních recenzí schvalujete, je třeba říci, že jsem vám skutečně poslal příklad takové neinformativní recenze, pak jste souhlasili a smazali, takže fér.

Automaticky přeloženo:
Lumalee
před 10 měsíci

Chápu váš postoj a ano, máte pravdu, když popisujete svou vlastní zkušenost. Myslím, že je vždy lepší uvést více faktů než věcí kolem. Další věc je, že pokud říkáte, že si myslíte, že kasino má neférové hry nebo falešné hry nebo něco podobného, potřebujete pro to nějaký důkaz. Jinak by se mohlo stát, že si každý bude psát, co chce, jen proto, že je to jeho názor a zkušenost. Při přijímání nebo odmítání uživatelských recenzí každopádně musíme dodržovat určitá pravidla a vždy se je snažíme držet poctivě. Neříkám, že ten tvůj nebyl a věřím, že máš špatnou zkušenost. Potřebujeme víc, abychom to přijali, aby to jen nevypadalo, že jsi prohrál a to se opravdu stalo. Každopádně děkuji za váš postřeh, protože osobně považuji za užitečnější vědět, jak hráč myslí, a jsem rád, že jste se ozval. Problémy jsou od toho, aby se řešily, takže to bych řekl.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno,


Dobré ráno,

Žádám o okamžité zrušení mého účtu spojeného s tímto e-mailem.

Dík.

Automaticky přeloženo:
Anonymized445
před 10 měsíci

Ahoj.

Promiň, že tě nechávám jít, protože mám rád kočky.

Váš účet je uzavřen.

Opatruj se! 🙌



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, chtěl bych prosím trvale uzavřít svůj účet.

Automaticky přeloženo:
Anonymized448
před 10 měsíci

Ahoj.

Nyní váš účet uzavírám.

Měj se dobře!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Můžete prosím uzavřít a smazat můj účet.


Mnohokrát děkuji

Automaticky přeloženo:
Bobbyt
před 10 měsíci

Ahoj, koukám, že máš stále otevřenou stížnost a podle toho, co jsi napsal, by se to mělo řešit. Je to skutečně tak a dostali jste své peníze? Jakmile bude stížnost uzavřena, uzavřu váš účet a zde potvrdím, že bylo provedeno. Bude to v pořádku?

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu