Samozřejmě. Ve skutečnosti nezískáváte příliš mnoho bodů za schválení stížností. Nechceme nikoho povzbuzovat k podávání stížností pouze za účelem získání bodů, ale věříme, že pokud někdo vytvoří stížnost, která má smysl a je schválena našimi agenty, měl by za úsilí získat několik bodů.
Každopádně, pokud si na fóru vytvoříte nové vlákno, získáte přesně stejné množství bodů, jako když je vaše stížnost schválena. Více informací o systému hodnocení najdete zde: https://casino.guru/forum/ranking-system
Of course. You don't actually get too many points for having approved complaints. We don't want to encourage anyone to create complaints just for the sake of getting points, but we believe that if someone creates a complaint that makes sense and is approved by our agents, then they should get few points for the effort.
Anyway, if you create a new thread on the forum, you get exactly the same amount of points as when your complaint is approved. You can find out more about the ranking system here: https://casino.guru/forum/ranking-system
Ahoj! Všiml jsem si vašeho příspěvku v soutěžním vláknu. Podle mého názoru odkazujete na zážitek z kasina, že?
Řekl bych, že v tomto případě by bylo požádat o jeho podporu tím nejlepším začátkem.
Chcete si to vyzkoušet? Dejte mi vědět, jak to dopadlo, pokud je to skutečně tak. 🙏
Hi! I spotted your post in the competition thread. In my opinion, you reffer to a casino experience, don't you?
In this case, asking its support would be the best start, I'd say.
Care to try it out? Let me know how it goes if this is truly the case. 🙏
Ahoj, taky odpovídáš někomu konkrétnímu? Pokud ano, použijte tlačítko „odpovědět", protože je to trochu mimo kontext.
Každopádně dejte vědět, jestli byste se chtěli o něco a potažmo o nějaké své zkušenosti podělit. 🙂
Hi, are you also answering to someone concret ? If so, use the "reply" button because it's a bit out of context.
Anyway, let me know if you would like to share something and therefore some of your experiences. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.