FórumNovinky Casino GuruDiskuse k článku: Wazdan debutuje kasino portfolio s 777.nl
Diskuse k článku: Wazdan debutuje kasino portfolio s 777.nl
16.8.2022
3 min. read
Wazdan delivers its content to 777.nl in the Netherlands breaking ground in the market for the first time.
Přečtěte si celý článek (v angličtině)
1860 zobrazení 12 odpovědí |
Přidat příspěvek
před 2 roky

A vy, jaké jsou vaše oblíbené hry od Wazdana a baví vás tento dodavatel?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Já určitě ano! Moje oblíbená hra je zatím mystery jack. Měl bys to zkusit!

Automaticky přeloženo:
baileyadams93
před 2 roky

Byl jsem opravdu šťastný, když spustili Mystery of the Ring, protože jsem sám byl velkým nerdem LotR! Většinou hraji na témata, když chci být spravedlivý, haha


Proč pro vás Mystery Jack pracuje?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stejně tak mě někdy do hraní her vtáhne to, jak vypadají. Rád hraji hry s westernovým nebo pirátským nádechem, takže když jsem viděl Mystery Jack, bylo dané, že to vyzkouším. Nebyl jsem zklamaný!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pěkný kamarád, můj oblíbenec. Hra s westernovou tématikou je pravděpodobně Dead or Alive, opravdu miluji to koltové kolo, mějte ve střehu, pokud narazíte na nějakou další skvělou hru, kterou chcete, abych vyzkoušel!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Určitě to udělám! Veselé hraní kamaráde.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, mám problém...vyhrál jsem s jedním, pokud jsou promo akce s bonusem 100€ s 1x mávnutím.. Podařilo se mi hrát (hraju živou ruletu s evolucí) hrát vždy stejný počet 31/27/5/0/17/ 4/7/28/29… 31/27/0 vždy vysoké .. když jsem vsadil… a čekal na roztočení… najednou mi dali zprávu, že jsem přišel pozdě a moje sázky jsou pryč? A přišlo 31 ... další kolo ... znovu to samé 31 , třetí kolo znovu to samé ... prohrálo min 400 € .. získalo nějaké screenshoty .... kasino se snaží najít řešení .. ale všichni víme , že to nefunguje . Pokusil jsem se kontaktovat, ale pak se najednou objevily chyby v systému .. Stále jsem měl na účtu 59 EUR ... také jsem už nemohl hrát a kontakt s živou podporou s kasinem byl také přerušen .... dal jsem jim 4 hvězdičky na za prvé, protože mě žádají, abych dal něco na pilota důvěry… ale ne dva… Doufám, že někdo má tu slušnost, aby mi vrátil peníze, které jsem vyhrál. Mohu poslat screenshoty... s pozdravem Dave


takže jsem na správné stránce pro stížnost na toto?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Beast777
před 2 roky

Ahoj,

Hádal bych, že kasino pravděpodobně zažilo nějakou technickou poruchu, případně by mohly být nějaké problémy na straně poskytovatele hry.

V takových případech nemůžeme moc dělat, obávám se. Stížnost klidně podejte zde , ale ani bych si netipoval, jaký bude výsledek.

Můžete se prosím podělit, ve kterém kasinu jste hráli?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj, ano, hrál jsem s kasinem 777.NL, hraji stálá čísla 31/27/0 a více … vyhrál jsem tam s letními akcemi 100 € s 1 časovou sázkou … hrál jsem to a vyhrál jsem něco málo. Tak jsem hrál… pak jsem hrál 31/27/0/17/ atd. sázky byly přijaty… a těsně před výsledkem mi řekli, že jsem se svými sázkami přišel pozdě??? Mám screenshoty….. pak podruhé .. opakovala se stejná čísla, pak se opakovala 3… najednou jsem také nemohl chatovat s kasinem .. a pak najednou kasino bylo off-line (kvůli pracovnímu pokroku) dal jsem it on trust pilot poslal všechny screenshoty a informace… Na mém účtu zbylo 59 €! A potom tam, kde už nejsou žádné problémy!!!! Hraji tam často a nikdy jsem neměl problémy. Myslím, že se to snadno řekne... ach jo, to se může stát.


jsou nyní předány technickému oddělení, ale také reagují na důvěryhodného pilota, že je to chyba. A tam máte plné ruce práce s vložením správné částky na hráčský účet. Takže ano, chci z toho udělat případ? Protože jim nevěřím.

můžu poslat screenshoty?


již podal stížnost, ale čeká na schválení


extra info : číslo 31 bylo zamítnuto pouze se mnou .. protože jsem viděl jiné lidi vyhrál na 31 !!!!!!!!


aspoň to chci zkusit .. musí s něčím přijít… tak jsem použil váš odkaz, abych podal stížnost…



ale chcete mi schválit stížnost? Myslím, že mám opodstatněný názor. A je to hodně peněz…


Díky předem !


Na trustpilotu jsem viděl úplně stejný problém s jiným zákazníkem!!!! Udělal jsem z toho screenshot jako důkaz. Viděl jsem mnoho lidí se stejnými problémy a ztrátou peněz... berte to prosím vážně!!!!! Navštivte důvěry pilot 777.NL . Doufám , že mi můžete pomoci . Screenshot je bohužel v holandštině


lidé přicházejí o peníze nebo jim lhali o systému… tak doufám, že moje stížnost a pomoc od vás pomůže mně i ostatním! ..


s pozdravem Dave

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kam mohu poslat své screenshoty, abych dokázal, že nejsem jediný…..

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, ano, hrál jsem s kasinem 777.NL, hraji stálá čísla 31/27/0 a více … vyhrál jsem tam s letními akcemi 100 € s 1 časovou sázkou … hrál jsem to a vyhrál jsem něco málo. Tak jsem hrál… pak jsem hrál 31/27/0/17/ atd. sázky byly přijaty… a těsně před výsledkem mi řekli, že jsem se svými sázkami přišel pozdě??? Mám screenshoty….. pak podruhé .. opakovala se stejná čísla, pak se opakovala 3… najednou jsem také nemohl chatovat s kasinem .. a pak najednou kasino bylo off-line (kvůli pracovnímu pokroku) dal jsem it on trust pilot poslal všechny screenshoty a informace… Na mém účtu zbylo 59 €! A potom tam, kde už nejsou žádné problémy!!!! Hraji tam často a nikdy jsem neměl problémy. Myslím, že se to snadno řekne... ach jo, to se může stát.


jsou nyní předány technickému oddělení, ale také reagují na důvěryhodného pilota, že je to chyba. A tam máte plné ruce práce s vložením správné částky na hráčský účet. Takže ano, chci z toho udělat případ? Protože jim nevěřím.

můžu poslat screenshoty?


již podal stížnost, ale čeká na schválení


extra info : číslo 31 bylo zamítnuto pouze se mnou .. protože jsem viděl jiné lidi vyhrál na 31 !!!!!!!!


aspoň to chci zkusit .. musí s něčím přijít… tak jsem použil váš odkaz, abych podal stížnost…



ale chcete mi schválit stížnost? Myslím, že mám opodstatněný názor. A je to hodně peněz…


Díky předem !


Na trustpilotu jsem viděl úplně stejný problém s jiným zákazníkem!!!! Udělal jsem z toho screenshot jako důkaz. Viděl jsem mnoho lidí se stejnými problémy a ztrátou peněz... berte to prosím vážně!!!!! Navštivte důvěry pilot 777.NL . Doufám , že mi můžete pomoci . Screenshot je bohužel v holandštině


lidé přicházejí o peníze nebo jim lhali o systému… tak doufám, že moje stížnost a pomoc od vás pomůže mně i ostatním! ..


s pozdravem Dave

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, děkuji za další podrobnosti. Sdílejte všechny relevantní informace prostřednictvím vlákna stížností, bylo by to velmi oceněno.

Vidím, že stížnost ještě nebyla schválena, jak jsem již psal, není to přesně ten druh problému, který běžně řešíme, tak uvidíme, co s tím udělá tým pro stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kam mohu poslat své screenshoty, abych dokázal, že nejsem jediný…..

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud možno prostřednictvím reklamace.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj ,

díky za reakci! Možná mi také můžete říct, co to https://casinogurunl.com/images/avatar/man.svg znamená v mém profilu? Je říká pokročilý nováček 58/60 bodů


také jen návrh na vytvoření samostatné části kasina 777.NL pro problémy ... nyní je to pouze 777.BE


s pozdravem Dave

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky