FórumKasinaZpožděný výběr u Spinanga

Zpožděný výběr u Spinanga

před měsícem od gadalf35
|
701 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před měsícem

Dobré ráno lidi. Již 10 dní podávám žádost o výběr na Spinanga, a přestože mají být dokončeny během 1-3 dnů, můj nejenže nebyl dokončen, ale dokonce ani nepostoupil do další fáze zpracování. Nepřijatelné je také to, že nikdy neodpověděli na e-maily, které jsem poslal, zatímco zákaznický servis mi vždy dá odpověď typu copy-paste, která říká, že bude dokončena co nejdříve a abych byl trpělivý. Měl někdo z vás podobný problém s tímto sázením? Všimněte si, že jsem neprovedl ověření účtu, protože mi to říká, že to není potřeba. Zmiňuji to jen proto, že nevím, jestli to na něco má vliv

Automaticky přeloženo:
gadalf35
před měsícem

Ve vaší stížnosti jsem četl, že problém byl vyřešen. To je opravdu skvělá zpráva. Vysvětlili vám, jaký byl problém s tím zpožděním? Také jaký způsob výběru používáte, pokud se mohu zeptat?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ne, do dnešního dne jsem neobdržel žádnou oficiální odpověď na e-maily, které jsem jim poslal s vysvětlením, proč došlo k tomuto zpoždění. Jediné, co mi bylo řečeno ze zákaznického servisu live chatu, je, že je to kvůli vytížení finančního oddělení, což považuji pro sázkovou společnost za nepřijatelné. Obdržel jsem oznámení e-mailem, že můj výběr byl dokončen. Rozhodl jsem se vybrat kreditní kartu Visa, protože vklad provedla.

Automaticky přeloženo:
gadalf35
před měsícem

Rozumět. Někdy i v online kasinech může dojít k takovému zpoždění. Nezapomínejte prosím, že také existují lidé, kteří pracují a snaží se udělat maximum pro to, aby obsloužili každého zákazníka/hráče, takže naprosto chápu, pokud jsou přetíženi výběry, zvláště když nemají dostatek zaměstnanců. Snad to příště bude rychlejší, takže se tím nemusíte rozčilovat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Když hrajete v kasinu, je velký rozdíl, protože potřebují ověřit váš účet a váš požadavek, což zabere čas, zatímco když sázíte na zápasy, není to nutné. V každém případě je z mého pohledu zcela pochopitelné, že někdy je personál přetížen žádostmi o výběr (abych byl upřímný jen u této sázkové společnosti jsem měl takový problém), ale co není pochopitelné, je zákaznický servis, který mi pokaždé poskytl různé odpovědi.

Automaticky přeloženo:
gadalf35
před měsícem

Ano, chápu, že je vždy jiná odpověď a člověk ani neví, kde stojí.

Ověření je však nutné i v případě, že sázíte pouze na zápasy. Alespoň já jsem se s tím setkal, takže pro mě nic neobvyklého.

Samozřejmě nejdůležitější bylo, že jste své peníze dostali, a pokud vám vadila délka výběru, můžete to zkusit jinde. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky