před týdnem
Děkuji za každé slovo. Vždycky je to týmová práce. 😉
Mějte se dobře a zdravě!
Thank you for every single word. Always a team effort. 😉
Stay well and sound!
Děkuji za každé slovo. Vždycky je to týmová práce. 😉
Mějte se dobře a zdravě!
Thank you for every single word. Always a team effort. 😉
Stay well and sound!
Hotovo, vyplnil jsem 3 stížnosti, ale ta první není správná.
Done, i filled 3 complaines but the first on is not correct.
V první řadě bych řekl, že by bylo dobré používat jeden účet a nepsat mi z různých. Aby nedošlo k žádnému nedorozumění.
Z toho, co jsem viděl, stížnost neprošla, protože jste v minulosti podali stížnost a ta nakonec zůstala nevyřešena, protože se kasino nepokusilo případ vyřešit.
Takže z toho, co vidím, s tímhle asi daleko nedojdeš.
First of all, I would say that it would be good to use one account and not to write to me from different ones. So that there won't be any misunderstanding.
From what I have seen, the complaint did not go through because you had a complaint filed in the past and it ended up unresolved because the casino did not try to resolve the case.
So from what I can see, you probably won't get very far with this.
Hrál už někdo na venslot.com? Zajímají mě jeho zkušenosti a samozřejmě, jestli je to skutečná nebo falešná stránka? Děkuji pozzz.
Has anyone played on venslot.com, I'm interested in their experiences and of course if it's a real or fake site? Thank you pozzz
Jel igrao neko na venslot.com zanimaju me iskustva i naravno dal je pravi ili lazan sajt?hvala pozzz
Zajímalo by mě, jestli už někdo hrál a prováděl transakce v kasinu venslot.com. Téměř žádné recenze nejsou, na Googlu neexistuje žádný web a weby pro kontrolu webových stránek nejsou spolehlivé. Pokud mi někdo může pomoct, děkuji...
I'm curious if anyone has played and made transactions at the venslot.com casino. There are almost no reviews, there is no website on Google, and the websites for checking websites are not reliable. If anyone can help me, thank you...
Zanima me dali je neko igrao i vrsio transakcije na casinu venslot.com.Recenzija skoro da nema, nema sajta na google a sajtovi za proveru sajtova nisu sigurni,ako moze neko da mi pomogne hvala...
Předám to našemu datovému týmu, aby kasino ověřil, protože to ještě nemáme v naší databázi.
Jak jsi se k tomu prosím dostal/a a hrál/a jsi tam už?
I will pass this out to our data team to check the casino, as we don't have it yet in our database.
How did you come across this one, please, and have you already played there?
Jeden chlápek propagoval kasino na YouTube a já dostal bonus 180 dolarů. Protože mi to přišlo divné, donutil jsem matku, aby si založila účet, ale žádný bonus nedostala. Předem děkuji za pomoc.
A guy was promoting a casino on YouTube and I got a $180 bonus. Since I found it strange, I made my mother create an account, but she didn't get any bonus. Thanks in advance for your help.
Preko youtube radio je neki covek promociju kasina i dobio sam bonus od 180 dolar,posto mi je bilo cudno naterao sam majku da napravi nalog medjutim ona nije dobila nikakav bonus,hvala unapred na pomoci
A ptal ses podpory, proč bonus nebyl přidán, nebo na něco jiného?
Také bych tě rád varoval, abys nehrál na účet své matky, aby v budoucnu nevznikly problémy.
Každopádně si počkám na odpověď a náš tým kasino prozkoumá a provede recenzi. 🙂
And did you ask the support why the bonus was not added or something more?
I would also like to warn you not to play on your mother's account so that there are no problems in the future.
Anyway, I will wait for the answer and our team will investigate the casino and do a review.🙂
To je pravda, ale případ je znovu otevřen jejich webem. Je znovu vyšetřován.
That's correct but the case is reopend by their site. It's under investigation again
Můžete sdílet odkaz na stížnost, která je z jejich strany otevřená?
Can you share the link to the complaint that is open from their side?
Snímek obrazovky, který jste zveřejnili, se týká kasina LuckyMax, nikoli kasina Luckytwice.
Takže jsem zmatený.
Navíc byla stížnost na LuckyMax zamítnuta. Takže teď už nemáte žádnou otevřenou stížnost. 🙂
Ale vidím, že kasino to vyšetřuje.
Screenshot you posted, is about LuckyMax not Luckytwice casino.
So I'm confused.
What is more, complaint about LuckyMax was rejected. So now you don't have a open complaint. 🙂
But what I see is the casino is investigating.
No, nic, jen obecné informace, řekl bych.
Už opravdu nevím, co k tomuto tématu říct.
Mám pocit, že se s nimi točíš v kruhu, ale doufám, že to s nimi nějak vyřešíš.
Well, nothing only general information I would say.
Don't really know what to say anymore on this topic.
I feel like you are running in circles with them but I hope you will somehow settle it with them.
Zjistili jste něco o kasinu 13 Spins.com? Má vůbec platnou licenci? Pořád jsem nedostal peníze. Čekám od 15. května! A na mou stížnost nereagovali.
Lhůta vypršela a ačkoliv ji Pavel prodloužil o 7 dní, myslím, že se neozvete.
Have you found out anything about 13 Spins.com casino? Does it even have a valid license? I still haven't received my money. I've been waiting since May 15th! And they haven't responded to my complaint.
The deadline has expired and although Pavel extended it by 7 days, I don't think you'll get in touch.
Habt ihr was rausgefunden über 13 Spins.com casino? haben die überhaupt eine gültige lizenz? ich habe mein geld immer noch nicht erhalten, ich warte seit den 15.05!!! und auf meiner beschwerde antworten die nicht.
Die frist ist abgelaufen und obwohl die wurde um 7 tage von Pavel verlängert, glaube ich nicht das Sie sich melden.
Ano, vidím, že kasino na vaši stížnost nereagovalo.
Máte s nimi nějakou komunikaci?
Pokud ano, můžete jim poslat odkaz na vaši stížnost a připomenout jim ji, protože jinak jejich index bezpečnosti klesne ještě předtím, než bude kasino zveřejněno zde.
Náš datový tým je téměř připraven to dokončit a zjistili jsme, že pracují na základě licence GCB.
Doufejme, že brzy odpoví. 🤞
Yeah, I can see that the casino hasn't responded to your complaint.
Do you have any kind of communication with them?
If yes, you can send them the link to your complaint and remind them of it because otherwise their safety index will go down even before the casino is published here.
Our data team is almost ready to get it done, and we have found out that they operate under the GCB license.
Hopefully they will reply soon, though. 🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.