Dokumenty jsou většinou standardní, jen je vidět, že zabírají čas.
Nejprve požádali o standardní sadu: pas, účet za služby, snímek obrazovky profilu Skrill. Pokaždé, když nebyli spokojeni s vyúčtováním energií, poslal jsem jim výpis z jedné banky, nebyli spokojeni, pak z druhé banky, nebyli spokojeni a pak z třetí banky, a nakonec to přijali .
Pak požádali o selfie s pasem, poslal jsem jim to. Poté požádali o snímek obrazovky, jak byl skrill doplňován - poslal jsem jim ho, ale nepřijali ho, musel jsem poslat mnoho různých snímků a pak to přijali. Poté požádali o snímek obrazovky transakcí Skrill z 11. dubna - poslal jsem je.
Pokus o ověření se vleče od 13. dubna a to přesto, že pokud požádají o nový doklad, tak jim ho ještě tentýž den posílám.
Z nějakého důvodu s nimi mám několik různých řetězců korespondence, jako bych pokaždé komunikoval s jinými lidmi, kteří požadují pokaždé to samé (ačkoli jim to již bylo zasláno dříve)
Nechte je napsat celý seznam dokumentů, které potřebují, abych jim je mohl ihned poslat.
A soudě podle recenzí - v jejich síti je to v pořadí věcí, téměř všechny stížnosti na ně mají podobný plán.
Divím se, jak takové kasino může mít licenci MGA.
Documents are mostly standard, it's just obvious that they are taking time.
First, they asked for a standard set: a passport, a utility bill, a screenshot of a Skrill profile. Each time they were not satisfied with the utility bill, I sent them a statement from one bank, they were not satisfied, then from a second bank, they were not satisfied, and then from a third bank, and in the end they accepted it.
Then they asked for a selfie with a passport, I sent it to them. Then they asked for a screenshot of how the skrill was replenished - I sent it to them, but they did not accept it, I had to send many different screenshots and then they accepted it. Then they asked for a screenshot of Skrill transactions from April 11 - I sent them.
An attempt to pass verification has been dragging on since April 13, and this despite the fact that if they request a new document, then on the same day I send it to them.
For some reason, I have several different chains of correspondence with them, as if every time I communicate with different people who demand the same thing every time (although this has already been sent to them before)
Let them write the entire list of documents that they need so that I can immediately send them to them.
And judging by the reviews - in their network this is in the order of things, almost all complaints about them are of a similar plan.
I'm surprised how such a casino can have an MGA license.
Документы в основном стандартные, просто очевидно, что они тянут время.
Сначала запросили стандартный набор: паспорт, счет за коммунальные услуги, скриншот профиля скрилл. Каждый раз их не устраивал счет за коммунальные услуги, я им отправила выписку из одного банка, их не устроило, потом из второго банка, их не устроило, а потом из третьего банка и в конце концов они это приняли.
Потом попросили селфи с паспортом, я им это отправила. Потом попросили скриншот как пополнялся скрилл - я им это отправила, но они не принимали, пришлось много разных скриншотов отправить и тогда приняли. Потом попросили скриншот транзакций скрилла с 11 апреля - я им отправила.
Попытка пройти верификацию тянется с 13 апреля, и это при том, что если они запрашивают новый документ, то в этот же день я им его и отправляю.
У меня с ними почему-то несколько разных цепочек переписок, будто я каждый раз с разными людьми общаюсь, которые требуют каждый раз одно и тоже (хоть это уже и было им отправлено до этого)
Пусть напишут весь список документов, которые им необходимы, чтобы я сразу им их отправила.
И судя по отзывам - в их сети это в порядке вещей, почти все жалобы на них подобного плана.
Я удивлен, как ТАКОЕ казино может иметь лицензию MGA.
Automaticky přeloženo: