DomůFórumKasinaZkontrolujte kartu starcasina

Zkontrolujte kartu starcasina

před 11 měsíci od razzaqrehman30
|
1 457 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Dobré ráno, žádám o pomoc, protože je to velmi zvláštní věc:

Takže rychle vysvětlím problém...

Mám peníze na svém herním účtu ve starcasinu

mluvíme o poměrně vysokém čísle...

Rozhodnu se je vybrat bankovním převodem, ale operace není úspěšná, protože jsem požádán o zaslání fotografií přední a zadní strany mé karty používané k platbám...

Okamžitě tedy začnu pořizovat následující fotky, jen když po pár hodinách najdu operaci odmítnutou s nápisem, že na kartě chybí podpis, pouze že jelikož moje karta je kartou bankovního účtu, nemá pole pro podpis, tudíž nemá podpis

Rozhodl jsem se kontaktovat podporu...(PS. který byl velmi nápomocný)

Doporučují mi poslat výpis z účtu, i ten, který se nepovedl...(MOŽNÁ PROTO, ŽE NEBYLY PŘEKLADY V JEJICH PROSPĚCH VZTAŽENY, ŽE VE STŘEDU 24. MUSÍM TAKÉ ZKUSIT TUTO VĚC NAPRAVIT PŘES SVOU BANKU)

Nevím, co mám dělat, domluvil jsem se v bance, že je požádám o pomoc a uvidím, zda mohou něco udělat, zda mi mohou dát dokument (Výpis z účtu s viditelným jménem a příjmením, číslo účtu/karty jako zapsané v přijatém e-mailu starcasina), který ověřuje Vše ....

Zatímco čekám na středu, než půjdu do banky, snažím se přesunout výběry bankovním převodem na PayPal (výběry zůstávají ve zpracování několik hodin) a pak včera večer zkontroluji herní účet a výběry zmizely stejně jako celý zůstatek... tak jsem kontaktoval podporu a bylo mi řečeno, že prostředky jsou přítomny a jsou schvalovány... ale proč je potom nevidím a nedostal jsem žádný e-mail?

Může mi někdo pomoci nebo se jim už něco takového stalo? Nevíte, jestli se mám obrátit na adm kancelář, když všechno nejde?

Automaticky přeloženo:
razzaqrehman30
před 11 měsíci

Dobrý den, četl jsem celý váš problém a mrzí mě, jak se to celé vyvíjí. Vidím, že největší problém je ověření a případně mizení prostředků z účtu.

Samozřejmě bych vám doporučil okamžitě podat stížnost a náš tým se pokusí prošetřit a pomoci vám.

Pokud máte zájem, zde je odkaz na otevření . ⬅️

Každopádně jsem zvědavý, čím ti banka pomůže a co bude s penězi a snad se ti to zase objeví na účtu.

Tak dej vědět, jestli se něco změní nebo ne.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

OK, moc děkuji, uvidím, jak se situace dnes vyvine, dnes bych měl jít do banky pro výpis z účtu s PŘEKLADY ve prospěch starcasina s různými údaji, které požadují, pokud tato část nebude t work Myslím, že se něco děje, podle vašeho názoru bych měl podat stížnost a najmout si právníka?

Automaticky přeloženo:
razzaqrehman30
před 11 měsíci

Nepředbíhejme tedy a počkejte, co dostanete od banky a co na to kasino. Pokud jim to nevyhovuje a nevíte jak dál, můžete se na nás obrátit a já bych nejdříve zkusila reklamaci a pokud to nevyjde, tak bych šla do takových věcí jako právník.

Myslím, že by to byla nejlepší objednávka.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Banka mi vystavila výpis z účtu s viditelným jménem a příjmením majitele a číslem účtu ...

Poté, co jsem požádal o pomoc, jsem poslal vše, co zahrnovalo PŘEKLADY, které nebyly potřeba

uvidíme jak to půjde...



Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Nedá se nic dělat, bylo mi řečeno, že dokument je rozmazaný,

Poslal jsem mu soubor PDF uložený v obrázcích a velmi dobře vidíte vše, co potřebujete...

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Situace je nyní taková...

Dnes jsem šel do banky, abych si nechal poslat výpis z účtu k ověření karty, odejdu z banky, jdu domů, píšu na podporu starcasina a zeptal jsem se jich, jestli pohyby, které nebyly relevantní pro ověření, mohou být pokryty v výpis z účtu. , nutí mě je zakrýt.

Poté otevřu wps office (aplikaci do telefonu, kde můžete převádět soubory atd..) s režimem kreslení pokrývám transakce, které mě nezajímaly a také na konci stránky celkový zůstatek na účtu.. 3 stránky transakcí poslední bylo starcasino (PS banka mi poslala soubor e-mailem jako PDF), převedl jsem soubor na obrázky... Takže jsem viděl, že je to jeden soubor... Nahrál jsem ho asi po dvaceti minutách a ono byl již zamítnut, takže jsem kontaktoval podporu And

Bylo mi řečeno, že fotka je rozmazaná, ale soubor je obrázek PDF a dá se jasně přečíst, nerozumím?!

Podpora mi řekla, že jsou kvůli mně v kontaktu s oddělením a počkají

Po chvíli čekání mi říká, že mu řekli, že mám poslat původní soubor s výpisem z účtu bez jakéhokoli smazání?

Automaticky přeloženo:
razzaqrehman30
před 11 měsíci

Začíná to být nepřehledné a já bych ani nevěděl, co mám poslat a co mám dělat. Pokud je to pdf, nechápu, jak to může být rozmazané.

Asi bych v tuto chvíli doporučil zaregistrovat stížnost, protože mi to celé přijde dost divné.

Pokud máte zájem, můžete tak učinit zde na tomto odkazu . ⬅️

Náš tým se vám pokusí pomoci, pokud nevíte, co jiného dělat.

Asi bych počkal, až jim pošleš celý výpis z účtu a uvidím, co řeknou, a pokud to odmítnou, šel bych do této možnosti.

Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Nakonec jsem také poslal výpis z účtu bez storna, ale nedalo se nic dělat

Podpora již nereagovala

Pak jsem našel další e-mail s žádostí o podpis karty

Automaticky přeloženo:
razzaqrehman30
před 11 měsíci

Opravdu si myslím, že je to vtip

Automaticky přeloženo:
razzaqrehman30
před 11 měsíci

No koukám, že se nic nemění a pořád dostanete od kasina něco jiného. Proto je pravděpodobně moudré otevřít stížnost na odkazu, který jsem vám poslal ve své předchozí odpovědi, a náš tým se vám pokusí pomoci.

Jsi v?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky