Dobře, zdá se, že si moc nerozumíme.
Toto vlákno jste zahájili příspěvkem o nezaplacených turnajových výhrách. Pak jste mě informoval, že jste podal stížnost. Začátek stížnosti "
"Jak jsem viděl, na toto kasino je na internetu již spousta stížností! Tímto předkládám další, protože mě kasino odmítá vyloučit (kvůli mému problému s hraním)! Také si stěžuji na bonusovou politiku (8 000 eur byly jednoduše smazány) !"
Požádal jsem vás, abyste poskytli snímek obrazovky ukazující, že kasino nechce vyplatit turnajovou cenu, jen abych zjistil, že stížnost se týká neúspěšného sebevyloučení a bonusu za vklad.
No, jsem ztracený.
Počkám tedy, jak se vaše stížnost dále vyvine, nezapomeňte Kristině odpovědět, kolik jste vložili při výběru vkladového bonusu, prosím.
Ok, it seems like we do not understand each other pretty well.
You started this thread by posting about unpaid tournament wins. Then you informed me you submitted the complaint. The complaint start"
"As I could see there are already tons of complaints about this casino on the internet! I hereby submit another one as the casino refuses to self-exclude me (due to my problem gambling)! I also complain about the bonus policy (8000 euros were simply deleted)!"
I asked you to provide a screenshot showing that the casino does not want to pay out the tournament prize only to find out that the complaint is about failed self-exclusion and deposit bonus.
Well, I'm lost.
So, I will wait for your complaint to develop further, don't forget to answer Kristina about how much you deposited while taking the deposit bonus, please.
Automaticky přeloženo: