DomůFórumKasinaZEbet Casino - všeobecná diskuze

ZEbet Casino - všeobecná diskuze

2 626 zobrazení 9 odpovědí |
před 2 roky
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ZEbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Nemohu se přihlásit ke svému účtu, protože byl zablokován a nemohu ani vybrat svůj vklad

Automaticky přeloženo:
ikeoluwashotowo
před 2 roky

Ahoj, uvedlo ti kasino důvod, proč ti zablokovali účet? Jak dlouho vaše situace trvá?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 roky

Ano, dali mi důvod, ale ten nebyl dostatečný, aby mi zadrželi vklad nebo zablokovali můj účet, otevřel jsem si nový účet na zebetu, ale předtím jsem si stěžoval na svůj starý účet, protože jsem s ním měl problém, takže jsem nařídil zákaznickému servisu, aby jej smazal, abych si mohl vytvořit nový účet, ale odmítli to udělat. Další věc, kterou jsem viděl, byla zpráva, že můj účet je zablokován s mým vkladem na něj již šest dní.

Automaticky přeloženo:
ikeoluwashotowo
před 2 roky

A jaký jsi měl problém se starým účtem? Pokud jde o vytvoření nového účtu, jak se vám podařilo vytvořit nový účet, když zadáváte své osobní údaje? Nemyslím si, že to byl nejmoudřejší krok, ale měl jsi nejprve počkat, co se stalo se starým účtem.

Každopádně, zkusili jste se zeptat kasina, jestli by se s tím dalo něco udělat?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Měl jsem problémy se svou bankou a potřeboval jsem změnit spoustu věcí na účtu, tak jsem se rozhodl smazat starý účet a otevřít si nový pro nový začátek, ptám se jich na to, ale řekli, že se s tím nedá nic dělat nový účet byl zablokován s mým vkladem na něj, což není ve smluvních podmínkách, které jsem četl.


Automaticky přeloženo:
ikeoluwashotowo
před 2 roky

Ahoj.

Bohužel sis vybral nejriskantnější způsob. Byla chyba vytvořit druhý účet a chápu, že byl uzavřen. Pokud budete někdy potřebovat změnit údaje ve svém účtu, vždy kontaktujte podporu. Toto je správný způsob.

Chápu to správně, že druhý účet byl uzavřen s kladným zůstatkem?

Kasino by mělo takovou situaci posuzovat samostatně, nejen ve vztahu k podmínkám.

Možná byste zvážili podání stížnosti? Je to bezplatný proces, jehož prostřednictvím se snažíme podporovat hráče.

Více se dozvíte zde: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Automaticky přeloženo:
před 2 roky
Existuje něco, co lze udělat pro vyřešení problému s tímto účtem?
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dá se něco udělat pro vyřešení tohoto problému, abych mohl dostat svůj vklad zpět? Nebo jej lze převést na můj aktivní účet.

Automaticky přeloženo:
ikeoluwashotowo
před 2 roky

Hmm, nejsem si jistý, jestli by se to stalo, kdybyste měli dva účty, ale v takové situaci by to kasino mělo zvážit samostatně.

Doporučil bych tedy podat stížnost zde na tomto odkazu:https://casino.guru/complaints/all a náš tým se vám pokusí pomoci.

Co říkáte, zkusíte to?

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.