FórumKasinaZEbet Casino - všeobecná diskuze

ZEbet Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od ikeoluwashotowo
|
1083 zobrazení 9 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ZEbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Nemohu se přihlásit ke svému účtu, protože byl zablokován a nemohu ani vybrat svůj vklad

Automaticky přeloženo:
ikeoluwashotowo
před 11 měsíci

Ahoj, uvedlo ti kasino důvod, proč ti zablokovali účet? Jak dlouho vaše situace trvá?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ano, dali mi důvod, ale ten nebyl dostatečný, aby mi zadrželi vklad nebo zablokovali můj účet, otevřel jsem si nový účet na zebetu, ale předtím jsem si stěžoval na svůj starý účet, protože jsem s ním měl problém, takže jsem nařídil zákaznickému servisu, aby jej smazal, abych si mohl vytvořit nový účet, ale odmítli to udělat. Další věc, kterou jsem viděl, byla zpráva, že můj účet je zablokován s mým vkladem na něj již šest dní.

Automaticky přeloženo:
ikeoluwashotowo
před 11 měsíci

A jaký jsi měl problém se starým účtem? Pokud jde o vytvoření nového účtu, jak se vám podařilo vytvořit nový účet, když zadáváte své osobní údaje? Nemyslím si, že to byl nejmoudřejší krok, ale měl jsi nejprve počkat, co se stalo se starým účtem.

Každopádně, zkusili jste se zeptat kasina, jestli by se s tím dalo něco udělat?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Měl jsem problémy se svou bankou a potřeboval jsem změnit spoustu věcí na účtu, tak jsem se rozhodl smazat starý účet a otevřít si nový pro nový začátek, ptám se jich na to, ale řekli, že se s tím nedá nic dělat nový účet byl zablokován s mým vkladem na něj, což není ve smluvních podmínkách, které jsem četl.


Automaticky přeloženo:
ikeoluwashotowo
před 11 měsíci

Ahoj.

Bohužel sis vybral nejriskantnější způsob. Byla chyba vytvořit druhý účet a chápu, že byl uzavřen. Pokud budete někdy potřebovat změnit údaje ve svém účtu, vždy kontaktujte podporu. Toto je správný způsob.

Chápu to správně, že druhý účet byl uzavřen s kladným zůstatkem?

Kasino by mělo takovou situaci posuzovat samostatně, nejen ve vztahu k podmínkám.

Možná byste zvážili podání stížnosti? Je to bezplatný proces, jehož prostřednictvím se snažíme podporovat hráče.

Více se dozvíte zde: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci
Existuje něco, co lze udělat pro vyřešení problému s tímto účtem?
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dá se něco udělat pro vyřešení tohoto problému, abych mohl dostat svůj vklad zpět? Nebo jej lze převést na můj aktivní účet.

Automaticky přeloženo:
ikeoluwashotowo
před 11 měsíci

Hmm, nejsem si jistý, jestli by se to stalo, kdybyste měli dva účty, ale v takové situaci by to kasino mělo zvážit samostatně.

Doporučil bych tedy podat stížnost zde na tomto odkazu:https://casino.guru/complaints/all a náš tým se vám pokusí pomoci.

Co říkáte, zkusíte to?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu