Ahoj.
Bohužel sis vybral nejriskantnější způsob. Byla chyba vytvořit druhý účet a chápu, že byl uzavřen. Pokud budete někdy potřebovat změnit údaje ve svém účtu, vždy kontaktujte podporu. Toto je správný způsob.
Chápu to správně, že druhý účet byl uzavřen s kladným zůstatkem?
Kasino by mělo takovou situaci posuzovat samostatně, nejen ve vztahu k podmínkám.
Možná byste zvážili podání stížnosti? Je to bezplatný proces, jehož prostřednictvím se snažíme podporovat hráče.
Více se dozvíte zde: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Hello there.
Sadly, you picked the most risky way. It was a mistake to create a second account, and I understand it was closed. If you ever need to change details in your account always contact the support. This is the proper way.
Do I understand correctly that the second account was closed with a positive balance?
The casino should consider such a situation separately, not just in relation to terms.
Would you consider submitting a complaint, perhaps? It is a free process through which we aim to support players.
Learn more here: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Automaticky přeloženo: