Ahoj všichni,
Chci jen poskytnout zpětnou vazbu o kasinu Joo, ke kterému jsem se připojil před 24 hodinami. no, nedopadlo to dobře. Během tohoto 1denního období jsem nezažil nic jiného než problémy za problémy - žádný z nich nevyřešil.
1/ Udělal jsem registrační vklad se 100% bonusem, což zní dobře. Při pokusu o vklad - přišla jen prázdná obrazovka, jako by se nic nedělo. Dobře, tak jsem to udělal podruhé a potřetí. Hned poté jsem viděl svůj zůstatek se všemi 3 vklady a bonusem po 1.. Samozřejmě jsem byl v šoku. Šel jsem na LiveChat, abych poukázal na jejich chybu a požádal o vrácení dalších 2 vkladů. Přirozeně to nedokázali .... Samozřejmě že ne .. A samozřejmě jsem ztratil všechny 3 vklady společně s bonusem ....
2/ Několik hodin poté jsem obdržel e -mail od jejich podpory, že jsem vyhrál cenu v turnaji. Jděte tam a reklamujte to. Na mém účtu samozřejmě nic nebylo. Znovu LiveChat - nevědí nic, nemohou pomoci, ALE mám docela dost FS, které mohu tvrdit. Dobře, tak tady byl třetí problém.
3/ Na bonusové obrazovce FS NENÍ uvedeno, na které hry se vztahují ??? Takže znovu LiveChat ...
Dokážete si asi představit - jsem prostě tak .... nad tímto kasinem, že už nikdy.
Děkuji za poslech a pokud má někdo nějaké - lepší - zkušenosti, určitě bych je rád slyšel.
Gabriella
Hi everyone,
I just want to make a feedback about Joo casino which I just joined 24 hours ago. well, it didn't go well. During that 1 day period I didn't experience anything but issues after issues - none of them solved.
1/ I made a sign up deposit with 100% bonus which sounds good. When trying to make the deposit - just a blank screen came up as if nothing is happening. OK, so I did it the 2nd and 3rd time. Just after that I saw my balance with all 3 deposits and the bonus after the 1st. I was in a shock of course. I went to LiveChat pointing out their mistake and requesting the other 2 deposits refunded. Naturally they couldn't do it.... Of course not.. And of course I lost all 3 deposits together with the bonus....
2/ A few hours after that I received an email from their support saying that I have won a price in the tournament. Go there and claim it. Of course there was nothing on my account. Again LiveChat - they don't know anything, cannot help BUT I have quite a few FS's which I can claim. Ok, so here came the 3rd issue.
3/ On the bonus FS screen it does NOT say which games they apply to??? So again LiveChat...
As you can imagine - I'm just so....over this casino that never again.
Thank you for listening and if anyone has any -better- experience, I'd surely like to hear it.
Gabriella