FórumKasinaZážitek z kasina Joo

Zážitek z kasina Joo

před 2 roky od phoenix347
|
2808 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj všichni,

Chci jen poskytnout zpětnou vazbu o kasinu Joo, ke kterému jsem se připojil před 24 hodinami. no, nedopadlo to dobře. Během tohoto 1denního období jsem nezažil nic jiného než problémy za problémy - žádný z nich nevyřešil.

1/ Udělal jsem registrační vklad se 100% bonusem, což zní dobře. Při pokusu o vklad - přišla jen prázdná obrazovka, jako by se nic nedělo. Dobře, tak jsem to udělal podruhé a potřetí. Hned poté jsem viděl svůj zůstatek se všemi 3 vklady a bonusem po 1.. Samozřejmě jsem byl v šoku. Šel jsem na LiveChat, abych poukázal na jejich chybu a požádal o vrácení dalších 2 vkladů. Přirozeně to nedokázali .... Samozřejmě že ne .. A samozřejmě jsem ztratil všechny 3 vklady společně s bonusem ....

2/ Několik hodin poté jsem obdržel e -mail od jejich podpory, že jsem vyhrál cenu v turnaji. Jděte tam a reklamujte to. Na mém účtu samozřejmě nic nebylo. Znovu LiveChat - nevědí nic, nemohou pomoci, ALE mám docela dost FS, které mohu tvrdit. Dobře, tak tady byl třetí problém.

3/ Na bonusové obrazovce FS NENÍ uvedeno, na které hry se vztahují ??? Takže znovu LiveChat ...


Dokážete si asi představit - jsem prostě tak .... nad tímto kasinem, že už nikdy.

Děkuji za poslech a pokud má někdo nějaké - lepší - zkušenosti, určitě bych je rád slyšel.

Gabriella

Automaticky přeloženo:
phoenix347
před 2 roky

Páni! To zní jako příliš mnoho starostí na 1 den v kasinu. Ukázali jste e -mail podpoře? Měli by mít možnost kontaktovat marketingové oddělení a získat od nich další podrobnosti.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

upozornil, že se tedy hlásím a platební transakce provedené přes JetonWallet byly odeslány ke zpracování. Na cenu se neodpovídá, ale že mám poslat snímek obrazovky platebních transakcí přes JetonWallet, která z aplikace JetonWallet z bezpečnostních důvodů nefunguje. Vyfotografoval jsem svá data JetonWallet a převod mamčiným mobilem, nechal jsem si je poslat na mobil přes WhatsApp a celé to odeslal z mobilu s propojeným Cashtocode transfer ID alespoň 10x. Znovu mě odmítli a teď kupodivu selfie s obličejem a občanským průkazem a důležité je, aby to celé bylo vidět až po loket. To je poprvé, co něco takového slyším, a ty se kroutíš a snažíš se nějak dostat do obrazu. Také odmítnutí pokaždé. Také jsem stále skeptický k tomu, že jsem dlouhodobě ověřený a můj hráčský účet je potvrzen zelenou barvou. Četl jsem obchodní podmínky a bonusové podmínky tolikrát, že tam není nic o platnosti výplaty výher velkého jackpotu. Mohl byste mi pomoci? filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Slider38
před 6 měsíci

Nazdárek.

Udělám vše, abych to pochopil. Opravte mě, pokud se mýlím: Vyhráli jste nějaký jackpot a pravděpodobně budete muset projít nějakými kontrolami, že? Nebo možná musíte poskytnout doklad o složení zálohy?

No, ta suma je pěkně velká, gratuluji! Pokud se nemýlíte, kasino s největší pravděpodobností zkontroluje výherní relaci s poskytovatelem hry, někdy se to stane, když se jedná o hru s jackpotem. Záleží na tom, kdo má cenu zaplatit.

Je nějaký konkrétní problém, kterému právě teď čelíte?

Budu čekat na vaši odpověď.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

V kasinu jsem nebyl od prosince, jsem opět aktivní asi 2 týdny a již jsem provedl vklad a také jsem se náhodou dočetl, že mé jméno bylo uvedeno v žebříčku1, mezi nejvyššími výherci Mystery Mega Jackpot od 18. listopadu 2022 z posledního turnaje je. Po nějakém průzkumu jsem zjistil, že jsem obdržel oficiální SMS a e-mailové upozornění na 18. listopadu 2022, ale ne osobní sdílení zisku, ale s adresou hráče Juser's... Casino, výhra jackpotu byla prolomena, a proto jsem jsem v té době jsem byl stále aktivní, ale nemohl jsem si toho všimnout. Všechny ostatní e-mailové SMS publikace mají dokonce zkrácená jména výherců. Také jsem neměl jackpotové výhry připsané na můj hráčský účet a do poloviny prosince jsem aktivně hrál v Joo Casinu bez povšimnutí. Dokud jsem nebyl znovu aktivní na Joo 2 týdny a nevšiml si své výhry a nenahlásil to pracovníkům podpory. Krátce nato nepřišla žádná konkrétní odpověď, ale žádost o screenshoty ID transakce a osobních údajů pro ověření, i když jsem ověřený od začátku roku 2022 a můj hráčský účet je potvrzen zelenými fajfkami. Po několika neúspěšných pokusech a zamítnutích se to nakonec podařilo. Dnes, 11. listopadu 23, jsem e-mailem poslal podporu ohledně výhry jackpotu a obdržel jsem tuto zprávu:

„Váš jackpot byl přidán a odehrán minulý rok"

Máte-li jakékoli dotazy nebo pochybnosti, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo živého chatu.

Automaticky přeloženo:
Slider38
před 6 měsíci

Dobrý den a děkujeme za aktualizaci!

Takže obecně jste přesvědčeni, že jste to nebyli vy, kdo hrál jackpot, že?

Chci říct, je to problém, který řešíte, prosím? Má to celkem logický další krok. Vidíte někde ve svém kasinovém účtu svou herní historii? Pokud ne, požádal bych kasino o jeho poskytnutí.

Jak vám to zní?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

filefilefilefilefile

Ne, nepřipsal jsem si to na můj hráčský účet... vzhledem k množství peněz jsem si docela jistý, že to tak nebylo. Mám také bonusové účtenky a seznam transakcí z historie hráče.

Automaticky přeloženo:
Slider38
před 5 měsíci

Je mi to jasné! Neuvádějte zde tedy takové informace, místo toho podejte stížnost. Jak vidím, máte zkušenosti s Centrem řešení problémů, a proto vás žádám, abyste jej zkontrolovali naším týmem pro stížnosti:

https://casino.guru/complaints/create

Jsi v?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky