FórumKasinaWombet Casino - všeobecná diskuze

Wombet Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od maroun2021
|
3686 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Wombet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Na výběr jsem dal 1100 $, řekli, že počkejte 7 dní, většinou se kasino snaží vybrat co nejdříve, aby se hráč vrátil do hry, ale naopak se snaží vybírat co nejdéle, první odstoupení zatím není známo, co se stane.

Automaticky přeloženo:
zasada35475
před 2 roky

Ahoj,

Předpokládám, že toto je vaše první žádost o výběr, která kdy byla v tomto kasinu podána, mám pravdu?

Někdy je to poprvé časově náročnější. Je váš účet plně ověřen, prosím?

Pro jakou možnost platby jste se rozhodli?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, první žádost. Provedl jsem vklad prostřednictvím trůnu, požádal jsem také o výběr prostřednictvím trůnu. Od kontroly dokumentů uplynul pátý den. Tvrdíte, že můj účet je plně ověřen? nebo se mě na to zeptejte, protože máte na konci otazník. To nemůžu vědět a nikdo mi neřekne, že jsem test složil nebo ještě neprošel, jsem v limbu.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
zasada35475
před 2 roky

Ahoj,

upřímně řečeno, první výběr je téměř vždy časově nejnáročnější.

Proto jsem se zeptal, zda je váš účet plně ověřen, otazník znamená otázku🙂.

Myslím, že byste se měli zeptat na live chat kasina o svém ověření, jen abyste se ujistili, že jste již poskytli všechny dokumenty, o které jste byli požádáni. Pouze podpora kasina může zjistit, zda je ověření provedeno nebo ne.

V jakém stavu je nyní váš výběr?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

file

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Stav je stejný, čeká se na vyřízení. Podpora pokaždé reaguje jinak, pak řeknou, že vaše dokumenty jsou dokonalé a ověřené, další den řeknou, že počkejte na ověření, pak řeknou, že můžete přiložit dokumenty v sekci ověření, ačkoli jsem je připojil před pár dny a mají již zkontrolováno, pokaždé jiné odpovědi, dnes jsem jim poslal poštou další dokumenty, ale zdá se, že podpora sama neví, zda jsem prošel ověřením nebo ne. Obrátil jsem se na vás o pomoc, protože mi tato podpora nepomáhá.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

file

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Uvidíme

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

file konečně díky!

Automaticky přeloženo:
zasada35475
před 2 roky

Ahoj,

Omlouvám se, neumím číst v Azbuce, takže bohužel nemohu komentovat ty screenshoty.

Ale jsem rád, že jste dostali svou výhru! Doufejme, že se personál kasina v budoucnu lépe zorientuje.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky