FórumKasinaWinward Casino - všeobecná diskuze

Winward Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od leandrosamore
|
2931 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winward Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

požádat o výběr, o několik dní později, když se chci přihlásit, objeví se nápis, že procházejí údržbou. vytvořte další pro ověření a mohu bez problémů vstoupit. Zablokovali můj účet kvůli žádosti o výběr, který mi nikdy nebyl připsán.

Automaticky přeloženo:
leandrosamore
před 2 roky

Myslím, že pravděpodobně zablokovali váš účet, protože jste vytvořili další, což je obvykle v rozporu s podmínkami kasina.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stejně jako bohaté kasino a další kasino od stejného majitele, úplní podvodníci. Uzamkne váš účet a ukradne celý vklad, poté nikdy neodpoví na e-maily, odmítnou vám dát vědět, kdo je majitelem kasina, takže nemůžete nic dělat

Automaticky přeloženo:
740zunk
před rokem

Nechci vás lovit se zlými úmysly, ale cítím, že je dobré zmínit, že vaše stížnost proti této byla uzavřena jako "jiné - zamítnuté".

Proto nepodporuje termín podvod, i když chápu, že přesněji vyjadřuje vaše pocity.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, ale mají falešné důkazy, které budou brzy objeveny, existuje důvod, proč odmítají sdělit komukoli, kdo vlastní kasino a jak je kontaktovat. Žádné legitimní kasino to nedělá

Automaticky přeloženo:
740zunk
před rokem

Upřímně, je to sotva důkaz, že kasino je podvod.

Podvod znamená, že kasino přijímá vklady od hráčů, ale neobtěžuje se vyplácet výhry. I když souhlasím s tím, že live chat se jeví jako nezbytná funkce pro kasino - alespoň pro mě.

Ale pokud tomu dobře rozumím, jde ti spíš o kontakt na majitele, ne o zákaznickou podporu, že?

Rád bych také zmínil, že pokud jde o stížnosti , toto kasino nevypadá vůbec špatně:

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino je součástí stejné skupiny jako bohaté kasino a kasino měsíce jsou stejné se stejným týmem podpory a zabezpečení a vším, bohaté kasino má live chat a mám důkazy o tom, že lhali o tom, kdy odpoví na mé e-maily a vyhýbat se otázkám, kdo je vlastníkem. Nikde na internetu nejsou žádné informace o tom, kdo je majitelem kasina a žádný způsob, jak se dostat do kontaktu s kasinem, nereagují na e-maily, poslal jsem jim více než 10 e-mailů. Zablokovali můj účet s plným vkladem, což je podvod, protože ukradli můj vklad

Automaticky přeloženo:
740zunk
před rokem

Bohužel kasino, které jste zde zmínili, nemá žádnou licenci, takže neexistuje žádný oficiální orgán, který by vám mohl pomoci získat váš vklad zpět. To je problém kasin, která nevlastní žádnou licenci. Nemusí to být podvodníci, ale pokud se rozhodnou zablokovat váš účet včetně vašeho vkladu jen proto, že byste měli příliš mnoho otázek a jste pro ně jen otravní, mohou to udělat bez jakýchkoli následků.

Říkáte, že vám odmítají říct, kdo je majitelem kasina. Nemají žádnou povinnost vám říkat, kdo vlastní kasina, a vracím se k tomu, co jsem popsal výše: pokud jste z jejich pohledu příliš vytrvalí a otravní, prostě vás zablokovali.


Pokud vám záleží na majitelích kasin a na tom, kdo provozuje podnikání, pak musíte začít hrát v licencovaných kasinech. Pokud si vyberete ty se švédskou licencí, nemůžete udělat chybu.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Zablokovali můj účet jeden den poté, co jsem to udělal, a odmítají odpovídat na jakékoli e-maily o vrácení peněz. Live chat mi lže a říkají, že odpoví do 72 hodin, a už to byly týdny, co to řekli, a žádná odpověď, ujistili mě, že odpoví. Ukrást můj vklad a zamknout účet jeden den poté, co jsem to udělal, je zjevně podvod a nezákonné, neudělal jsem nic, co by k tomu mělo důvod. Bylo to poté, co mi zablokovali účet, stal jsem se vytrvalým, protože mi doslova ukradli.

Automaticky přeloženo:
740zunk
před rokem

Je mi líto, že to říkám, ale podle vaší stížnosti se věci odehrály úplně jinak, mohu-li to tak říci.

" Shrnutí případu

Hráčův účet byl z neznámého důvodu zablokován. Přestože kasino prokázalo, že tam hráč vytvořil a používal 2 účty, stále to popírá a neposkytlo nám požadované podrobnosti. Proto byla stížnost uzavřena jako zamítnutá."

Pokud můžete předložit požadované údaje, neváhejte požádat tým pro stížnosti, aby vaši stížnost znovu otevřel. Naším cílem je pomoci, ale bohužel bez náležité spolupráce z vaší strany to prostě nejde."


Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Stejně jako bohatá kasino skupina, všichni podvodníci jsou součástí stejné společnosti. Lhát bez ostychu v živém chatu „podpora vám odpoví do 72 hodin" před měsíci a nyní je uzavřena. Podvedlo více lidí než já a mnozí neposlouchali, i když je to dnes jasné, nikde online nejsou žádné informace, kdo vlastnil kasina a všechny e-maily jsou slepé uličky, dokonce i přidružená skupina je útržkovitá a neodpovídá, dluží mnoho lidí peněz a měla by na ně zasáhnout policie.

Automaticky přeloženo:
740zunk
před 11 měsíci

Pokud na takové hráče narazíte, pošlete nám je, prosím. Naším cílem je podporovat hráče v nouzi díky našemu Centru řešení.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Udělal jsem to, ale centrum pro řešení problémů mi nevěřilo, i když jsem měl mnoho důkazů, že kasina podvádějí lidi.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky