DomůFórumKasinaWinSpirit Casino - všeobecná diskuze

WinSpirit Casino - všeobecná diskuze

 od zenseicube
|
17 981 zobrazení 145 odpovědí |
|
1 2...8
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s WinSpirit Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Už jsem nějakou dobu zaregistrovaný a dokončil jsem všechny promo akce na sociálních sítích a Facebooku a nainstaloval jsem si aplikaci, ale nebyly pro to žádná otočení zdarma. Podpora pomohla a slíbila, že to zkontroluje a přidá později, celá věc byla nyní před 4 měsíci, vše mám hotovo, prosím zarezervujte si roztočení zdarma


dík

Automaticky přeloženo:
zenseicube

Do you have any screenshots of what bonuses you have fulfilled to get free spins ? Is there anything else you could be offered a casino bonus for ? The answer from the casino is always the same that they credit you but still nothing happens yes ?

Let me know.

Víte, udělal jsem obojí a pak byla kampaň na sociálních sítích, ale taky tam nic nebylo

Automaticky přeloženo:

Nemohu nahrát obrázky, mohu to poslat jinam

Automaticky přeloženo:
zenseicube

If the casino promised you a bonus and it's been going on for 4 months and it's the same answer over and over again, then I would recommend filing a complaint and our team will try to help you.

You can do so here on this link.

Do you think it will be worth it ? 

So for me it worked from the beginning (at least until "now") from 10FS for registration.... less than 30 minutes, 40€ and 3 levels higher

Koma91

Hi, so it's great if you managed to win some nice money. Did you try to withdraw it or would you rather keep playing ? 

Anyway, I'm glad you didn't have similar problems and the bonus was credited to you without any issues, because the last time we had a problem with bonuses here. 

However, do you like the casino ? 😊

zenseicube

Dear zenseicube,

We’re saddened to hear about the difficulties you’ve had. Could you share details of your experience and email or ID so we can investigate your case further?

I had problems withdrawing money a couple of times they are still asking me if copies of old cards I’m not using anymore for a longtime I think they just use it as an excuse to not putting money in the new card-account I sent I don’t trust them at all so for me WinSpirit was a really bad experience ( I will never understand why they want pics of cards if I don’t use them for the withdraw) anyway they are not honest at all choose anther online casino to gamble your money …

machimachane

I'd say there is a fair chance for a casino rep to address your issue. Can you perhaps share your casino user name or ID, please?

If I may add my opinion, the casino needs to know you actually had access to these cards, meaning they were truly yours. Don't ask me why, though. Only someone from the casino might tell, I bet.

Anyway, can you provide these copies? And also, for how long have you been struggling on this subject, please?

Let's try to figure something out...

Myslím, že winspirit je opravdu pěkně nastavený a moc rád tam hraju. Ke všemu navíc získáte spoustu roztočení zdarma a také velmi pěkná zatočení zdarma 🙂

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, myslím si, že toto kasino je opravdu skvělé, mohu hrát spoustu her, což znamená, že je k dispozici velmi velký výběr her, což mě těší. Bohužel nemohu hrát všechny hry, které Merkur nabízí, ale stále je to velmi dobré kasino, které si myslím, že v každém případě doporučí přátelům.

Automaticky přeloženo:
sahrnatascha03

It's interesting to find two players from the same country praising the same casino. 🙂

Did you also get free spins for your appreciation? I find it a common practice, so I'm just asking...

Dobrý den, myslím si, že toto kasino je opravdu skvělé, mohu hrát spoustu her, což znamená, že je k dispozici velmi velký výběr her, což mě těší. Bohužel nemohu hrát všechny hry, které Merkur nabízí, ale stále je to velmi dobré kasino, které si myslím, že v každém případě doporučí přátelům.

Automaticky přeloženo:

Hello. How about you? 🙂How did you find this forum? Any recommendations from the casino, perhaps?

What is this Merkus supposed to mean, please? Are you talking about Winspirit Casino?

Kindly let me know 🙏



Radka

Zatím bohužel ne...ale děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:

Winspirit na mě udělal dojem od začátku, jak krásně je nastaven, a pak ho miluji, protože existují všechny hry, které rád hraji, a děkuji vám za všechna bezplatná otočení a příležitosti, jak z ničeho udělat něco. Líbí se mi, že existují Book of Dead a Razor Shark 😍 moje absolutně oblíbené hry a také si myslím, že je fantastické, že na WhatsApp často získáváte otočení zdarma. Děkujeme, že jste našli toto kasino 🙂

Automaticky přeloženo:
sahrnatascha03

Vážený sahrnatascha03,

Děkujeme za tuto vřelou a pozitivní recenzi. Doufáme, že vaše budoucí zkušenost s WinSpirit vám přinese ještě více spokojenosti a příjemných chvil. Přeji hodně štěstí a hodně velkých výher!

Automaticky přeloženo:
Radka

They know everything about the issue and they didn’t do anything to fix it I don’t think this casino is ligit….I’m going to take this issue to the next and stop them by doing what they are doing ( money going only in no outs…) … so anyone gambling online Should not give money to those crooks..of Winspirit casino

mq5dnyf4c4

Hello, does this mean that you also encountered the same problem with the casino ? Is the problem in the verification of the card you used to deposit or are you having problems with the withdrawal ? 

Please let me know a bit more about the situation. 

1 2...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky