FórumKasinaWild Sultan Casino - všeobecná diskuze

Wild Sultan Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od josephceline87
|
1125 zobrazení 18 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Wild Sultan Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

ahoj danieli,

Jsem zákazníkem divokého sultána. 20. července jsem hrál Xxxtreme světelnou ruletu v kasinu divokého sultána kolem 13:30. Najednou mě hra ošidila o 160 €. Můj poslední zůstatek je kolem 460 €

Moje sázková částka byla 310 € v každém kole. Pokud vyhraju, první a poslední sloupec by měl zaplatit 50 € a prostřední sloupec by měl zaplatit 20 €. Moje výherní číslo je tedy 29. Mělo by mi to tedy vyplatit 360 € včetně mé blance, ale platí pouze 200 € včetně sázky, takže prohrávám 160 €. Podívejte se prosím na můj snímek obrazovky, jak jsem vsadil.

Pokusil jsem se kontaktovat zákaznický servis, jméno agenta je mathieu, byl mi vysvětlen můj problém a prohrál jsem. Ale on nechce slyšet mou stranu spravedlivou. Chce jen zavřít můj chat co nejdříve. A pak jsem si povídal s brunem, zaregistroval mou stížnost. Ale až teď říká, že jeho nadřízený stále vidí moji stížnost, takže vám nemohu zaručit přesný čas. Kdykoli se zeptám na svou stížnost, řekl to samé, co mě opravdu štvalo.

Prohrál jsem své výherní peníze 160 €.

Žádám pana Daniela, aby přezkoumal mou stížnost a vyřešil tento problém co nejdříve.

A kasino wild-sultan by mi mělo vrátit peníze 160 €.


Děkuji filefile

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj.

Je mi líto, že se o tomto problému dozvídám. Upozorňuji však, že se jedná pouze o příspěvek, nikoli o stížnost.

Pokud máte pocit, že s vámi kasino špatně zacházelo, přečtěte si laskavě tento průvodce, abyste se připravili na stížnost:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Poté - přejděte ke stížnosti:

https://casino.guru/complaints/create

Na druhou stranu bych počkal, až kasino předloží své prohlášení, pokud je to možnost. Chci říct, dal bych tomu alespoň týden, protože si představuji, že kasino musí spolupracovat s poskytovatelem hry a taky to nějakou dobu trvá.

Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

filefile


Dobrý den Radko,

Děkuji moc za snahu mi pomoci vyřešit můj problém. Rád bych vás informoval, že můj problém byl vyřešen kasinem wild-sultan. Omluvili se mi a vrátili mi peníze. Podívejte se laskavě na mé screenshoty, které zde přikládám.


Josef Celine



Automaticky přeloženo:
josephceline87
před 8 měsíci

Ahoj. To je skvělé. Přál bych si, aby všechna kasina byla takto nastavena a vyhověla hráčům, pokud si uvědomují, že došlo k chybě. Z mého pohledu je to docela profesionální, i když to nějakou dobu trvalo. 🙂

Budete po této zkušenosti pokračovat v hraní v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ahoj ahoj!!

Upřímně řečeno, po tomto vydání se tak bojím hrát v tom kasinu. Tento problém nebyl vyřešen velmi snadno. Zákaznický servis měl se mnou velmi nejhorší chování. Kasino může podvádět zákazníky, ale zákazníci nemohou podvádět, víte? Takže jsem jim nelhal o chybě ve hře, protože také nechtějí ověřit můj problém. Jeho nejhorší část. Každopádně jeho sloved nyní, ale to bude nějakou dobu trvat, než vyjít z tohoto stresující pbm.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj ahoj!!

Upřímně řečeno, po tomto vydání se tak bojím hrát v tom kasinu. Tento problém nebyl vyřešen velmi snadno. Zákaznický servis měl se mnou velmi nejhorší chování. Kasino může podvádět zákazníky, ale zákazníci nemohou podvádět, víte? Takže jsem jim nelhal o chybě ve hře, protože také nechtějí ověřit můj problém. Jeho nejhorší část. Každopádně jeho sloved nyní, ale to bude nějakou dobu trvat, než vyjít z tohoto stresující pbm.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nikdy jsem se nedíval

z tohoto úhlu

ale je to čisté

Skutečný

bohužel

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj ahoj!!

Upřímně řečeno, po tomto vydání se tak bojím hrát v tom kasinu. Tento problém nebyl vyřešen velmi snadno. Zákaznický servis měl se mnou velmi nejhorší chování. Kasino může podvádět zákazníky, ale zákazníci nemohou podvádět, víte? Takže jsem jim nelhal o chybě ve hře, protože také nechtějí ověřit můj problém. Jeho nejhorší část. Každopádně jeho sloved nyní, ale to bude nějakou dobu trvat, než vyjít z tohoto stresující pbm.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chápu váš postoj k této situaci. Jen mě zajímalo, jaký je váš názor, protože většina hráčů nakonec řekne něco jako: "toto kasino vyřešilo můj problém, takže budu hrát dál."

Ve vašem případě jste jeden z mála, kdo zaujal komplexnější pohled a podíval se na to, řekl bych, rozumně.

Tak doufám, že se už do podobné situace nedostaneš a budeš muset v budoucnu něco takového řešit.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nikdy jsem se nedíval

z tohoto úhlu

ale je to čisté

Skutečný

bohužel

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Docela férový pohled v kontextu situace, kterou měl hráč v kasinu.

Co o tobě ? Setkali jste se někdy s podobným problémem? Nebo se řídíte zkušenostmi ostatních hráčů? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Já, lidi, víme, jestli má kasino licenci? Má „Wild Sultan" licenci? Pravděpodobně si na ně budu muset stěžovat. Ptám se na tuto otázku, protože jsem někde četl, že pokud má kasino licence, šance jsou lepší pro ty, kteří si stěžují? Žádají spoustu dokumentů, které schválí, ale nechtějí platit a požadují další velmi osobní dokumenty, na které je nezákonné žádat.. Předem díky

Automaticky přeloženo:
PlymouthFury1970
před 2 měsíci

Ahoj. Zda a jakou licenci toto kasino má, si můžete ověřit zde 👈, stačí srolovat dolů k informacím o licenčním úřadu. Možná byste nám chtěli říct něco více o problému, který máte? Doufáme, že náš tým pro stížnosti vám s tím pomůže. Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
PlymouthFury1970
před 2 měsíci

Takže kde mám začít se stížností? Mám snímky VŠECHNY mé výměny s nimi na tchatu; e-maily, vyfotil jsem svou žádost o výběr a plno věcí. Požádal jsem o 3 výběry peněz CAD od 26. února 2024 $ 50,00; 600,00 $ a 60,00 $ (710,00 $) Řekli, že schvalují mé dokumenty (konečně!!), ale poslední věc, kterou chtějí, jsou moje čísla mého bankovního účtu pro vklad, řekli (na tchatu se jmenuje Enrique), že jestli můžu Pokud jim neposkytnete tyto informace, nemohou mi pomoci s výběry! Co? Poskytování osobních údajů o mém účtu? Registruji se v 7 dalších online kasinech. Vždy dělám vklad prostřednictvím Interactu a oni mi vždy platí prostřednictvím Interactu. Nikdo z nich se mě neptal na osobní údaje jako "Wild Sultan" a platby byly velmi rychlé, méně než 5 hodin pro všechny. Pouze jeden z nich mi poslal heslo na můj mobil pro přijetí výběrů, což je samozřejmě v pořádku .Když dostanu platbu od Interactu nebo když udělám jednu, nikdo nemusí znát číslo účtu toho druhého. Všichni na Zemi to vědí. Blokují mě, abych si udělal depot v jejich kasinu, ale já samozřejmě ne udělám depo lollllllll. Nemůžu uvěřit, že tihle kluci ještě mají licenci. Například jděte na "Důvěřujte pilotovi" a napište "Divoký sultán", všechny recenze jsou hrozné! Všichni mají stejné problémy jako já Tyto recenze jsou velmi nedávné (prosinec 2023; leden-únor 2024) Mimochodem, "Divoký sultán" už na mé e-maily neodpovídá.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
PlymouthFury1970
před 2 měsíci

Nazdárek!

Nemohu říci, že situaci zcela rozumím, ale mohu vás rovnou odkázat na stížnost: použijte tento odkaz 👈

Pokud vám to nevadí, projděte si také pokyny, abyste získali náhled na to, co můžete očekávat:

Informace a pokyny k řešení reklamace 👈

Co se zdá být problém? Možná ověření KYC? Jen jsem si všiml něčeho o osobních údajích. No, jsem tady, kdybys mě potřeboval.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Problém je: řekli, že k provedení výběru potřebují osobní údaje související s mým bankovním účtem. Číslo mého bankovního účtu. Toto číslo nemají, řekli, že nemohou nic dělat. Jak jsem zmínil "Guru" ve svém posledním příspěvku, mohou to udělat pomocí Interact Payment, stejným způsobem, jakým si dělám své skladiště! Nic jiného nepotřebují, děti to mohou udělat! BTW, stále neodpovídají na e-mail. Ok, použiji váš odkaz pro stížnost.. Zajímalo by mě, zda s tím může komise pro hazardní hry něco udělat. Který z nich a jak je kontaktovat, nevím, ale máte o tom informace, bude to skvělé. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
PlymouthFury1970
před 2 měsíci

Proč tedy potřebují vaše bankovní údaje, pokud jste provedli vklad přes Interact a chcete vybrat stejnou metodou, zkusili jste se zeptat? Samozřejmě není dobré, když vám kasino neodpoví, protože by asi bylo nejlepší situaci buď vyřešit, nebo získat trochu víc, než jen to, že to pro ně není možné.

V tomto případě bych použil reklamační formulář, jak doporučila Radka a náš tým se vám pokusí pomoci a uvidíme, kam to půjde. Pokud se nic nevyřeší, zkusil bych provizi za hazard, protože řešení může trvat déle.

Zkusíte reklamaci u nás?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ano, pokusím se vám stěžovat. Mám screenshoty VŠEHO!


Ano, řekl jsem jim, že není nutné mít mé osobní údaje, protože to není nutné s Interact. Všichni to vědí, ale (a vědí to také!) dělají vše, aby mi nezaplatili. Řekli: Pokud tyto údaje nemáme nemůžeme vám zaplatit. Jistě!

Automaticky přeloženo:
PlymouthFury1970
před 2 měsíci

Ve skutečnosti to, co od vás kasino vyžaduje, je základní dokument, který kasina při ověřování vyžadují téměř od každého hráče, takže bych na tom neviděl nic špatného. Připadá mi však zvláštní, že potřebují ověřit platební metodu, kterou vůbec nepoužíváte. Také si myslím, že pokud chcete vybrat peníze, budete pravděpodobně muset spolupracovat, a to je zřejmě to, co bych doporučil.

No, pokud se chystáte otevřít stížnost, uvidíme, co náš tým doporučí a kam se dostanete.

Samozřejmě, pokud máte nějaké dotazy, klidně se ptejte.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Ahoj Radko, právě jsem poslal svou stížnost, ale nepodařilo se mi připojit zbytek mých screenshotů. Jsou velmi důležité.


Pokusil jsem se vyplnit stejný dokument pro stížnost a chci jen přidat zbytek mých dokumentů, ale nefunguje to, říká: „Prosíme vás, abyste odpověděli ve svém aktivním vláknu", ale NEMŮŽETE přejít do mého vlákna UPRAVTE a přidejte chybějící dokumenty (4 dokumenty)Nevidím, kde to mohu udělat. Předem mnohokrát děkuji za pomoc s tím

Automaticky přeloženo:
PlymouthFury1970
před 2 měsíci

Ahoj!

Hmm, musím říct, že nevím, co je špatně. Přesto, protože stížnost čeká na první kontrolu, je ve stavu „nevyřízeno", abychom použili terminologii kasina.

Upřímně řečeno, ze stejného důvodu nebyl k vaší stížnosti dosud přidělen žádný zpracovatel.

Abych vás však ušetřil mých dohadů, domnívám se, že by mělo být mnohem jednodušší poslat každý snímek obrazovky e-mailem, jakmile bude stížnost přijata a bude přidělen zpracovatel.

Nemělo by to však trvat o moc déle - Doufám, že v pondělí.

Každopádně pokud narazíte na nějaké další problémy, dejte mi prosím vědět, budu někde na fóru.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky