Vidím, že jste podal 2 stížnosti na stejnou vyhranou částku. Souvisí to spolu, prosím? Nebo jste měli nějaký problém s tím prvním, možná?
I see you submitted 2 complaints at once regarding the same sum won. Are these related to each other, please? Or did you face any issue with the first one, maybe?
Nechci s tím jen tak něco dělat, když budu muset, posílám i 100 reklamací, ty peníze jsem chtěl.
I don't just want to do anything about it if I have to, I even send 100 complaints, I wanted that money.
Eu não simplesmente quero fazer alguma coisa quanto a isto se for preciso até mando 100 reclamações eu queria era esse dinheiro.
Chápu vaši frustraci, ale jsem si zcela jistý, že stačí jedna stížnost.
Doufáme, že vám budeme moci pomoci.
I understand your frustration, but I'm quite sure that just one complaint is enough.
Hopefully, we will be able to help you.
Dne 2022-04-05 19:31:45 jsem obdržel 1000 euro, na které jsem čekal přes 2 měsíce. Objednal jsem si další výplatu, která byla > NOTE přijata následující den.
Jednalo se o platbu na adresu LTC>, kde se peníze do dnešního dne NEOBJEVILY.
V systému je výplata> POTVRZENA.
Žádám o zásah týmu WILDPHARO.
On 2022-04-05 19:31:45 I received 1000 euro for which I waited over 2 months. I ordered another payout which was> NOTE accepted the next day.
It was a payment to the LTC> address where the money has NOT APPEARED to this day.
In the system, the payout is> CONFIRMED.
I am asking for the intervention of the WILDPHARO team.
Ahoj,
Je mi líto, že jste se rozhodli hrát v tak chudém kasinu.
V tuto chvíli upozorňujeme hráče na výrazně zvýšený počet stížností na extrémně dlouhou dobu výběru:
Troufám si tvrdit, že žádný zástupce kasina se zde vašemu problému nebude věnovat. 🙁
Prosím, najděte si lepší kasino .
Hello,
I'm sorry you decided to play in such a poor casino.
At the moment we warn players about severely increased complaints regarding extremely long withdrawal time:
I'd dare to say that no casino representative will pay attention to your issue here. 🙁
Please, find yourself a better casino.
Je zřejmé, že ostatní hráči, kteří vypláceli peníze v podobnou dobu, dostanou své peníze.
Bohužel stále čekám na svou platbu.. "zpracováno 5. dubna"
Obviously other players who cashed out at a similar time will get their money.
Unfortunately, I'm still waiting for my payment.. "processed April 5"
Offensichich erhalten andere Spieler, die zu ähnlichem Zeitpunkt ausgezahlt haben, ihr Geld.
Nur ich warte leider noch immer auf meine Auszahlung.. "processed 5. April"
Zajímalo by mě, jak dlouho bude trvat, než budou platby normálně zpracovány.
Taky by mě zajímalo, co za tím je, ale pokud jde o mě, můžeme jen hádat 🤨.
I'm wondering how long will it takes till payments will be processed normally.
I would also like to know what is behind this, but as far as I'm concerned we can only guess 🤨.
Byl jsem v kontaktu s jiným hráčem, kterému bylo dva dny přede mnou schváleno odstoupení.
Peníze nyní dorazily. Stále tedy existuje naděje, ale trpělivost je u konce.
I've been in contact with another player who had his withdrawal approved two days before me.
The money has now arrived. So there is still hope, but patience is at an end.
Ich bin mit einem anderen Spieler in Kontakt, der zwei Tage vor mir seine Auszahlung genehmigt bekommen hat.
Bei ihm ist das Geld jetzt eingetroffen. Die Hoffnung besteht also noch, aber die Geduld ist am Ende.
Ahoj všichni
Mam problem s Casino Wildpharao, budu tam cekat na vyplatu skoro 2 tydny... ucet je overeny ale penize neprichazi... ma nekdo stejnou zkusenost s timto kasinem?
Hello, everyone
I have a problem with Casino Wildpharao, I'll be waiting there for my payout for almost 2 weeks... the account is verified but the money isn't coming... has anyone had the same experience with this casino?
Hallo zusammen
ich habe ein Problem mit dem Casino Wildpharao ich warte dort schon bald 2 Wochen auf meine Auszahlung… das Konto ist Verifiziert aber das Geld kommt nicht… hat jemand gleiche Erfahrungen gemacht mit diesem Casino?
Ahoj marcomarthy,
Přesunul jsem tvůj příspěvek do oficiálního vlákna Wild Pharo.
Nyní můžete vidět, že i jiní hráči čelili problémům na této stránce.
Varujeme hráče, aby tam nehráli o skutečné peníze, toto kasino má hroznou pověst a limit čekání na výběr je také hrozný:
Takže při vší úctě byste měli před hraním v online kasinu věnovat větší pozornost, abyste se vyhnuli nepříjemným situacím, jako je tento. 😔
Omlouvám se.
Hello marcomarthy,
I moved your post to the Wild Pharo's official thread.
Now you can see that even other players faced difficulties on this site.
We warn players not to play there for real money, this casino has a terrible reputation and the withdrawal waiting limit is awful as well:
So with all respect, you should pay more attention before playing in an online casino to avoid unpleseantis such as this one. 😔
I'm sorry.
Dobrý den, drahý tým guru,
Vložil jsem 50,- u Wild Pharaoh a dostal jsem 50,- bonus, který jsem kompletně implementoval. Na konci jsem měl 1700 z toho jsem zaplatil 1000,-. Můj účet je plně ověřen, ale výběr nebyl zpracován ani po 6 dnech. Živý chat neodpovídá
Stačí zavřít chat a e-maily přímo na výplatní oddělení zůstanou bez odpovědi
Hrál jsem max. sázku 2,50 ne vyšší. Snímky obrazovky, videa atd. jsou samozřejmě k dispozici.
Hello dear guru team,
I deposited 50,- at Wild Pharaoh and got a 50,- bonus which I implemented completely. At the end I had 1700 of which I paid 1000,-. My account is fully verified but the withdrawal still hasn't been processed after 6 days. Live chat not responding
Just close the chat and emails directly to the payout department will go unanswered
I played max bet 2.50 no higher. Screenshots, videos etc. are of course all available.
Hallo Liebes Guru Team,
Ich habe bei Wild Pharao 50,- eingezahlt und 50,- Bonus bekommen welchen ich komplett umgesetzt habe. Hatte dann am Ende irgendwann 1700 wovon ich 1000,- ausgezahlt habe. Mein Konto ist komplett verifiziert aber die Auszahlung wurde nach 6 Tagen immernoch nicht bearbeitet. Live Chat antwortet nicht bzw.
Schließt einfach den Chat und Email direkt an die Auszahlungs Abteilung bleiben unbeantwortet
Habe Max Einsatz 2,50 gespielt nicht höher. Screenshots, Videos etc. sind natürlich alles vorhanden.
Vážený Phil89,
Je mi líto, ale udělal jste velmi špatnou volbu vkladem v tomto "kasinu".
Stačí si přečíst předchozí příspěvky a zkontrolovat reputaci kasina .
Varujeme hráče, aby tam nehráli o skutečné peníze, toto kasino má hroznou pověst a limit čekání na výběr je také hrozný:
Takže při vší úctě byste měli před hraním v online kasinu věnovat větší pozornost, abyste se vyhnuli nepříjemným situacím, jako je tento. 😔
Dear Phil89,
I'm sorry but you made a very poor choice by depositing in this "casino".
Just read the previous posts and check the casino's reputation.
We warn players not to play there for real money, this casino has a terrible reputation and the withdrawal waiting limit is awful as well:
So with all respect, you should pay more attention before playing in an online casino to avoid unpleseantis such as this one. 😔
Odepište svou výhru... na své peníze budu čekat skoro 4 týdny... dokonce mi přišel email, že mi peníze byly převedeny... ale samozřejmě nejsou na mém účtu...
Write off your winnings... I'll be waiting for my money for almost 4 weeks... I've even received an email that my money has been transferred... but of course it's not on my account...
Schreib dein Gewinn ab… ich warte schon bald 4 Wochen auf mein Geld… ich habe sogar schon eine Mail bekommen das mein Geld überwiesen ist… aber natürlich nicht auf meinem Konto drauf ist…
Ahoj,
Bohužel si nemyslím, že se situace zlepší. Upozorňujeme hráče, že kasino je extrémně pomalé, pokud jde o výběry:
Hello,
Sadly, I do not think the situation will get better. We warn players that the casino is extremely slow when it comes to withdrawals:
Zkoušel jste mezinárodního právníka? Pokud svou cenu nedostanu, zaměstnám mezinárodního právníka.
Have you tried an international lawyer? If I don't get my prize I will engage an international lawyer.
Hast du es denn mal mit einem Internationalen Anwalt versucht? Falls ich mein Gewinn nicht bekomme werde ich einen Internationalen Anwalt einschalten.
Odepište svou výhru... na své peníze budu čekat skoro 4 týdny... dokonce mi přišel email, že mi peníze byly převedeny... ale samozřejmě nejsou na mém účtu...
Write off your winnings... I'll be waiting for my money for almost 4 weeks... I've even received an email that my money has been transferred... but of course it's not on my account...
Schreib dein Gewinn ab… ich warte schon bald 4 Wochen auf mein Geld… ich habe sogar schon eine Mail bekommen das mein Geld überwiesen ist… aber natürlich nicht auf meinem Konto drauf ist…
5. května 2022 přišel email z Wildpharao, že převedli peníze a že to mám ještě 2-3 dny, než jsem je dostal... No, už je to skoro 10 pracovních dní... Předpokládám, že nic nepřijde
On May 5th, 2022, an email came from Wildpharao that they had transferred the money and that it was still 2-3 days before I got it... Well, it's almost 10 working days now... I assume nothing will come
Am 05.05.22 ist eine Mail gekommen von Wildpharao das sie das Geld überwiesen haben und das es noch 2-3 Tage geht bis ich es habe… Tja jetzt sind es bald 10 Arbeitstage… wird nichts mehr kommen vermute ich mal
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.