Omlouvám se, myslel jsem si podle toho, jak bylo napsáno, že ti zaplatili a pak ti deaktivovali účet, myslel jsem, že Wow je pozitivní Předpokládám, že jsi nemohl napsat, co si opravdu myslíš.
Právě jsem vyhrál 558 € a kasino bylo uzavřeno s mými výhrami stále čekajícími 😩
Sorry I thought from the way it was written they paid you and then deactivated your account I thought the Wow was a positive I suppose you couldn’t write what you really thought.
I just won €558 and the casino has closed down with my winnings still pending 😩
Chcete rychle vydělat peníze?
Nechám vám zde nejlepší kasina s nejlepšími odměnami a BONUSY ZDARMA!
využijte je, než to skončí... varoval jsem vás 🤑 🤑 🤑
Do you want to earn money quickly?
I leave you here the best casinos with the best rewards and FREE BONUSES!
take advantage of them before it's over... I warned you 🤑 🤑 🤑
Můžeme to prosím smazat pod vámi
Can we please delete this under you
können wir das unter dir bitte löschen
Chcete rychle vydělat peníze?
Nechám vám zde nejlepší kasina s nejlepšími odměnami a BONUSY ZDARMA!
využijte je, než to skončí... varoval jsem vás 🤑 🤑 🤑
Do you want to earn money quickly?
I leave you here the best casinos with the best rewards and FREE BONUSES!
take advantage of them before it's over... I warned you 🤑 🤑 🤑
Myslím, že byste se měli nejprve zaměřit na průzkum, bonusy zdarma nejsou navrženy tak, aby vyhrávaly rychle 😀😂.
Více o bonusech se dozvíte zde:
https://casino.guru/casino-bonuses
I think you should focus on research first, free bonuses are not designed to make win quickly 😀😂.
Learn more about bonuses here:
https://casino.guru/casino-bonuses
Udělali jste whitdrawls za všechny peníze, takže váš účet je na nule? Nebo vám ještě zbývalo vybrat 13 000?
Have you made whitdrawls for all the money so your account where down to zero? Or did you still have 13.000 left to withdrawl?
Poskytl chat nějaké odpovědi na otázku proč, nebo vám prostě zakázali chat?
Did the chat gave any answers on why or they just banned you from the chat?
Rychle se podívají a najednou řeknou „nemohou mi pomoci" a pak je chat uzavřen. Pokud vstoupím znovu, chat se okamžitě ukončí, aniž by na mě reagoval.
They take a quick look and suddenly say "they can't help me" and then the chat is closed. If I go in again, the chat is immediately closed without responding to me.
Sie schauen kurz nach und sagen auf einmal "sie können mir nicht weiterhelfen" und dann wird der Chat geschlossen. Wenn ich nochmal reingehe wird der Chatt sofort geschlossen ohne auf mich einzugehen.
U mě to bylo stejné, můj účet byl také deaktivován před 1-2 týdny. Domnívám se, že se to nyní dělá tímto způsobem pro každého, kdo má stále otevřené platby.
odepsat peníze. Ani můj právník, který působí mezinárodně, od nich žádnou zpětnou vazbu nedostává.
It was the same for me, my account was also deactivated 1-2 weeks ago. Think it is now done that way for everyone who still has open payments.
write off money. Even my lawyer who works internationally does not get any feedback from them.
Ist bei mir auch so gewesen mein Konto wurde auch vor 1-2 Wochen deaktiviert. Denke es wird bei allen jetzt so gemacht welche noch offene Auszahlungen haben.
Geld abschreiben. Selbst mein Anwalt welcher International tätig ist bekommt keine Rückmeldung von denen.
Kapky jen saly. Také nedává smysl, že nové stížnosti na Wp přijímá Guru. Viděl jsem, že jsou již 3-4 nové stížnosti.
The drops just sucked. It also makes no sense that new complaints against Wp are accepted by Guru. I've seen there are already 3-4 new complaints.
Der Drops ist halt gelutscht. Ist auch völlig ohne Sinn dass neue Beschwerden gegen Wp seitens Guru angenommen werden. Habe ja gesehen es gibt schon wieder 3-4 neue Beschwerden.
Stále se můžete přihlásit a zbývá 13 000 na výběr. Ale teď jsem zastavil své výběry, když stejně nevyplácejí, takže by mohli čekat a doufat v zázrak v budoucnu a začnou znovu vyplácet.
Peníze, které byly nyní zpracovány, smutně nikdy neuvidím.
Can still login and have 13.000 left to withdrawl. But have stopped my withdrawls now, when they wont payout anyway so might aswell wait and hope for a miracle in the future and they start paying out again.
The money that has been proccesed now i Will never see sadly.
Pokud prohrajete své peníze, máte alespoň trochu zábavy. Peníze vám již nebudou vyplaceny
If you gamble away your money, then at least you still have a little fun. You will no longer get your money paid out
Verzockt dein Geld dann hast du wenigstens noch ein wenig Spielspaß. Dein Geld wirst du nicht mehr ausgezahlt bekommen
Pokud je vsadím, nedostanu je vůbec. Pokud je tam nechám, zůstává alespoň naděje.
Věřím, že dostali zásah, když bitcoin spadl, předtím vyplatili.
Právě teď žádné nedostanu, ale proč je tam nenechat rok a nedoufat v to nejlepší? Nevěřím, že ještě někdy uvidím další peníze, ale nemá smysl s nimi hazardovat.
If I gamble them away i Will not get them at all. If I leave them there atleast the hope remains.
I Believe they took a hit when bitcoin crashed, before that they paid out.
Right now i wont get any but why not leave them there for a year and hope for the best? I don't belive i Will ever see any more money but no point in gambling them away etiher..
Jo a na co vyplním formulář pro úřad jak vysoká má být moje ztráta atd. když si s tím stejně neporadí? Je to úplně zbytečné
Yes, and for what do I fill out a form for the authority how high my loss etc. should be if they can't handle it anyway? It's completely pointless
Ja und für was Fülle ich dann ein Formular für die Behörde aus wie hoch mein Verlust etc. sein soll wenn sie es sowieso nicht handhaben können? Ist doch komplett Sinnfrei
Jde o to, že reputační skóre kasina klesá s každou nevyřešenou stížností.
A ostatní hráči vidí, že problém přetrvává, protože nedávné stížnosti jsou zobrazeny na hlavním panelu kasina a také celkový počet stížností:
Chápu, že je to z vašeho pohledu zbytečné, ale máme v úmyslu ukázat, jak se situace vyvíjí.
The point is that the casino's reputation score drops down with each unresolved complaint.
And other players can see that the problem persists because the recent complaints are shown on the casino's main panel, the total amount of complaints as well:
I understand that it's pointless from your point of view, but we intend to show how the situation develops.
2022-06-22 07:20:43 stažení | ******** EUR Banka v pořádku
2022-06-22 07:21:00 výběr | ******** EUR Banka v pořádku
2022-05-29 12:40:33 stáhnout | ******** EUR Banka v pořádku
Tyto 3 částky dodnes chybí, může mi někdo pomoci? existují právní kroky nebo něco jiného?
Byla mi převedena další částka, která byla také z 29. května.
2022-06-22 07:20:43 withdrawal | ******* EUR Bank OK
2022-06-22 07:21:00 withdrawal | ******* EUR Bank OK
2022-05-29 12:40:33 withdraw | ******* EUR Bank OK
These 3 amounts are missing to this day can someone help me? is there legal action or something else?
Another amount that was also from May 29th was transferred to me.
2022-06-22 07:20:43 withdraw | ******* EUR Bank OK
2022-06-22 07:21:00 withdraw | ******* EUR Bank OK
2022-05-29 12:40:33 withdraw | ******* EUR Bank OK
Diese 3 Beträge fehlen mir bis heute kann mir jemand helfen? kann man rechtlich vorgehen oder sonstiges ?
Ein anderer Betrag der auch vom 29.5 war der wurde mir überwiesen.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.