Ahoj!
Omlouvám se za zásah, ale nemohl jsem si nechat ujít vámi zmíněný problém s reklamací.
Momentálně jsem v úzké pozici, kterou jsme měli kvůli technické podpoře, a proto, pokud nemůžete podat stížnost prostřednictvím centra řešení Casino Guru ( vyzkoušejte prosím tento odkaz 👈 za mě), jsem tu, abych vám pomohl.
Jedním ze způsobů, jak se k problému přiblížit, je otevřít další nastavení prohlížeče pro přístup k nástrojům pro vývojáře a poté přejít do „konzole":
Toto nastavení je však pro Chrome.
Když je konzole připravena, klikněte na "odeslat stížnost". Upozorňujeme, že chyby a zprávy o odstraňování problémů by nyní měly být viditelné na kartě konzoly.
Udělejte prosím snímek obrazovky zobrazující celou obrazovku.
Pošlete to na: community@casino.guru
Velice vám děkuji za vaše úsilí a doufám, že problém s kasinem, který máte, bude vyřešen rychle a k vaší spokojenosti. 🙏
Hi there!
I'm sorry for stepping in, but I could not miss out on the complaint issue you mentioned.
I'm currently in the close position we held for technical support, hence, if you are unable to submit a complaint through the Casino Guru Resolution Center (kindly try out this link 👈 for me), I'm here to help.
One way to get closer to the issue is by opening the browser's additional settings to access tools for developers, then heading to "console":
This setup is for Chrome, though.
When the console is ready, hit "submit the complaint", Please note that errors and troubleshooting messages should now be visible on the console tab.
Capture a screenshot showing the whole screen, please.
Send it to: community@casino.guru
Thank you very much for your effort, and I hope the casino problem you're experiencing will be resolved quickly and into your satisfaction. 🙏
Automaticky přeloženo: