FórumKasinaVýplata v kasinu Borengo

Výplata v kasinu Borengo (strana 2)

před 2 roky od Bca2011
|
10206 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Bca2011
před 2 roky

Dobře, nevkládám do sebe velké naděje

Automaticky přeloženo:
Klares488
před 2 roky

kdy mohu otevřít pozice? Minulý pátek jsem předložil dokumenty k ověření, ale když jsem to četl, stejně nic, pokud jsem se předem informoval, nerozumím tomu, jak může taková stránka mít hodnocení 7,8

Automaticky přeloženo:
magic33
před 2 roky

Jak jsem již řekl, je to označeno jako „čerstvé kasino". To znamená - je to nové kasino, nemáme o nich mnoho informací. Vědí, že jsou spojeni s jinými kasinovými značkami, které mají špatnou pověst, nejsou proti nim žádné oprávněné stížnosti hráčů, protože opět jsou nové 😕


Pokud vidím, nejsme ani registrováni v jejich přidruženém systému. To znamená, že pokud se někdo zaregistruje do kasina prostřednictvím našich webových stránek, nemáme z toho žádný zisk.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Bca2011
před 2 roky

Dobrý den, kolik dní poté, co jste obdrželi poštu s potvrzením výběru, jste obdrželi své peníze? Moje potvrzovací pošta byla přijata 17. září, ale v tuto chvíli stále žádné peníze na moji banku. Zítra to bude přesně před 4 týdny, co jsem obdržel aproovelmail.

Automaticky přeloženo:
Tinadewil72
před 2 roky

je to tak hořké, když se dostanete na takovou stránku, můj účet už není ani ověřen!

na toto hnusné podvodné kasino můžete pouze varovat všechny ostatní! jak dlouho vám ověření trvalo? Před 4 týdny po potvrzovacím e -mailu ... wow! Už na sebe nemám naději

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ověření mých dokumentů trvalo jen několik dní a pošta, že můj výběr byl schválen, byla také rychlá, ale poté už nic. Můj výběr je schválen zítra na 4 týdny, ale stále čekám na peníze

Automaticky přeloženo:
magic33
před 2 roky

Už nejste ověřeni? Znamená to, že vás na začátku ověřili, ale poté se stav vašeho účtu změnil?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, máte nějaké novinky? Bohužel mám stejný problém jako ty

Automaticky přeloženo:
Skrtl89
před 2 roky

Dobrý den, před 2 dny jsem kontaktoval kasino a odpovědělo:

Ahoj Danieli,

Omlouváme se za tento problém, z nějakých technických důvodů došlo k několika zpožděním, ale bude to vyřešeno co nejdříve.


pozdravy

Borengo


To je zatím vše, co vím 😕

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Dnes mi přišlo potvrzení, že peníze budou vyplaceny. Jsem nadšený

Automaticky přeloženo:
Skrtl89
před 2 roky

Totéž zde. Doufáme 😊

Automaticky přeloženo:
mummht1
před 2 roky

Ahoj,

zkřížené prsty! Dejte nám prosím vědět, jak to probíhá ...

Děkuji 🙂

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Skrtl89
před 2 roky

Ahoj,

Opravdu doufám v to nejlepší! Prosíme, aktualizujte nás.

Děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,

Žádné peníze 7 dní po potvrzení výběru 😒😳

Automaticky přeloženo:
Skrtl89
před 2 roky

Ahoj,

Obdrželi jste svou výhru?

Od mého potvrzení odstoupení před týdnem tu nic není. 😒

Automaticky přeloženo:
mummht1
před 2 roky

ahoj Ne bohužel zatím nic nepřišlo 😔

Automaticky přeloženo:
mummht1
před 2 roky

Zdá se, že Borengo je super pomalé. Máme také stížnosti týkající se stejného typu problému podané na našich webových stránkách...

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, dnes mi byly vyplaceny výhry! Zázrak 🎉

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj! Dostal jsem své výhry včas

Automaticky přeloženo:
Skrtl89
před 2 roky

Gratuluji! A moc děkujeme, že jste nám dali vědět. Ostatní hráči mají alespoň nějakou naději. Opravdu to vypadalo, jak řekli - měli nějaké technické problémy s platbami.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky