DomůFórumKasinaVýplata v kasinu Borengo

Výplata v kasinu Borengo (strana 2)

 od Bca2011
|
17 021 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 2 3
Bca2011

Dobře, nevkládám do sebe velké naděje

Automaticky přeloženo:
Klares488

kdy mohu otevřít pozice? Minulý pátek jsem předložil dokumenty k ověření, ale když jsem to četl, stejně nic, pokud jsem se předem informoval, nerozumím tomu, jak může taková stránka mít hodnocení 7,8

Automaticky přeloženo:
magic33

Jak jsem již řekl, je to označeno jako „čerstvé kasino". To znamená - je to nové kasino, nemáme o nich mnoho informací. Vědí, že jsou spojeni s jinými kasinovými značkami, které mají špatnou pověst, nejsou proti nim žádné oprávněné stížnosti hráčů, protože opět jsou nové 😕


Pokud vidím, nejsme ani registrováni v jejich přidruženém systému. To znamená, že pokud se někdo zaregistruje do kasina prostřednictvím našich webových stránek, nemáme z toho žádný zisk.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Bca2011

Dobrý den, kolik dní poté, co jste obdrželi poštu s potvrzením výběru, jste obdrželi své peníze? Moje potvrzovací pošta byla přijata 17. září, ale v tuto chvíli stále žádné peníze na moji banku. Zítra to bude přesně před 4 týdny, co jsem obdržel aproovelmail.

Automaticky přeloženo:
Tinadewil72

je to tak hořké, když se dostanete na takovou stránku, můj účet už není ani ověřen!

na toto hnusné podvodné kasino můžete pouze varovat všechny ostatní! jak dlouho vám ověření trvalo? Před 4 týdny po potvrzovacím e -mailu ... wow! Už na sebe nemám naději

Automaticky přeloženo:

Ověření mých dokumentů trvalo jen několik dní a pošta, že můj výběr byl schválen, byla také rychlá, ale poté už nic. Můj výběr je schválen zítra na 4 týdny, ale stále čekám na peníze

Automaticky přeloženo:
magic33

Už nejste ověřeni? Znamená to, že vás na začátku ověřili, ale poté se stav vašeho účtu změnil?

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, máte nějaké novinky? Bohužel mám stejný problém jako ty

Automaticky přeloženo:
Skrtl89

Dobrý den, před 2 dny jsem kontaktoval kasino a odpovědělo:

Ahoj Danieli,

Omlouváme se za tento problém, z nějakých technických důvodů došlo k několika zpožděním, ale bude to vyřešeno co nejdříve.


pozdravy

Borengo


To je zatím vše, co vím 😕

Automaticky přeloženo:
Daniel

Dnes mi přišlo potvrzení, že peníze budou vyplaceny. Jsem nadšený

Automaticky přeloženo:
Skrtl89

Totéž zde. Doufáme 😊

Automaticky přeloženo:
mummht1

Ahoj,

zkřížené prsty! Dejte nám prosím vědět, jak to probíhá ...

Děkuji 🙂

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Skrtl89

Ahoj,

Opravdu doufám v to nejlepší! Prosíme, aktualizujte nás.

Děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj,

Žádné peníze 7 dní po potvrzení výběru 😒😳

Automaticky přeloženo:
Skrtl89

Ahoj,

Obdrželi jste svou výhru?

Od mého potvrzení odstoupení před týdnem tu nic není. 😒

Automaticky přeloženo:
mummht1

ahoj Ne bohužel zatím nic nepřišlo 😔

Automaticky přeloženo:
mummht1

Zdá se, že Borengo je super pomalé. Máme také stížnosti týkající se stejného typu problému podané na našich webových stránkách...

Automaticky přeloženo:

Ahoj, dnes mi byly vyplaceny výhry! Zázrak 🎉

Automaticky přeloženo:

Ahoj! Dostal jsem své výhry včas

Automaticky přeloženo:
Skrtl89

Gratuluji! A moc děkujeme, že jste nám dali vědět. Ostatní hráči mají alespoň nějakou naději. Opravdu to vypadalo, jak řekli - měli nějaké technické problémy s platbami.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky