Také jsem s nimi měl problém, při prvním vkladu a výběru nebyl žádný problém. Částka byla 800 eur, poté, co jsem znovu vložil velkou částku a podařilo se mi vyšplhat až na 1300, mi přišel e-mail, že Revolut nelze vybrat. Po dlouhé komunikaci o této záležitosti a sdělení, že je to ta nejsměšnější věc, jakou jsem kdy od online kasina slyšel, zpracovali 1300. Vložil jsem znovu velkou částku a podařilo se mi vyšplhat až na 3700, stejný problém nastal znovu, když přišli s stejný nesmysl o tom, že můj bankovní účet není povolen. Po dlouhých debatách poslali 3700 eur. Poté jsem znovu vložil 500 eur a prohrál jsem je, pak jsem vložil další velkou částku a vyšplhal jsem se až na 2400, když jsem poprvé dostal e-mail, že jsem vsadil pouze 100 z vkladu 500, přičemž jsem v tomto procesu prohrál poměrně hodně, takže jsem neprohrál ve skutečnosti jim nevěřím, ale dobře. Poté, co se mi po velkém boji o dosažení 4400 podařilo dosáhnout 4400, byly znovu použity stejné bláboly o zákazu mého bankovního účtu, po celé dny mi ten zmetek vracel zůstatek. Celkem 3 dny jsem byl zoufalý, protože Revolut je můj jediný bankovní účet a nemohl jsem si založit holandský. Z těchto 4400 se mi podařilo vyšplhat na celkový zůstatek 8500 eur a znovu jsem požádal o výběr v naději, že mě prostě nechají jít. A znovu mi pokaždé vraceli rovnováhu. Pak jsem mluvil s živým agentem jménem Chris, který mi řekl, že došlo k „technickým problémům", které jim bránily poslat mi peníze, věděl jsem, že lže, protože jeho kolegové mi předtím říkali, že moje banka není „povolena" ! Chris mi řekl, abych požádal o nový výběr a že to bude mít nejvyšší prioritu. Což byla opět další lež. Přímo po rozhovoru s Chrisem jsem uzavřel sázku a limit ztráty, o 12 hodin později byly mé prostředky stále na mém účtu a nebyly schváleny. Jejich nástroje pro zodpovědné hraní, jako je sázka a limit prohry, které jsem dal na 10 eur, nefungovaly. Playboom/Playboom24 vás záměrně přivede k šílenství, když vyhrajete velkou částku, udělají cokoliv, abyste ztratili rovnováhu, protože jejich nástroje pro zodpovědné hraní vůbec nefungují. Nevkládejte sem ani cent, poučte se z mé chyby, že jsem jim věřil. Po dobu 4/5 dnů mi odmítli vyplatit peníze na stejný bankovní účet, který jsem použil 3krát. Vymýšlení výmluv. Je pro ně snadné tímto způsobem vydělat peníze. Doufám, že tento příběh zabrání lidem v registraci a ukládání. Online kasina, jako jsou tato, musí zemřít rychlou smrtí. Poté, co byl můj zůstatek pryč, mi najednou poslali e-mail, že "uděláme výjimku", tito šmejdi přesně věděli, co dělají.
I also had a problem with them, first time I deposited and withdrew there was no problem. The amount was 800 euro, after I deposited a large sum again and managed to climb up to 1300, I then got an email stating that Revolut wasn’t allowed to be withdrawn to. After long communication about the matter and telling them that that’s the most ridiculous thing I ever heard from an online casino, they processed the 1300. I deposited again a large sum and managed to go up to 3700 the same problem occurred again were they came with the same nonsense about my bank account not being allowed. After debating for a long time they wired the 3700 euro. I deposited 500 euro again after and lost that, I then deposited another large sum and climbed up to 2400, first time I got an email stating I only gambled 100 out of 500 deposit while I lost quite a lot in the process so I didn’t actually believe them but okay. After managing after a great struggle to reach 4400 the same bull crap was used again about my bank account not being allowed, for days the scum kept putting back my balance. For 3 days in total, I was desperate as Revolut is my only bank account and I couldn’t make a Dutch one. From that 4400 I managed to climb to 8500 euro total balance and again requested a withdrawal hoping they would just let me go. And again they kept putting back my balance every time. I then spoke to a live agent named Chris who said to me that there were "technical issues" which prevented them from wiring the money to me, I knew he was lying because his colleagues kept telling me previously that my bank was not "allowed"! Chris told me to request a new withdrawal and that he would put it on the highest priority. Which again was another lie. I placed a wager and loss limit directly after speaking to Chris, 12 hours later my funds were still in my account and not approved. Their Responsible Gambling tools like wager and loss limit which I had put on 10 euro each didn’t work. Playboom/Playboom24 will on purpose drive you crazy when you win a big amount, they will do anything to make you lose your balance as their responsible gambling tools don’t work at all. Don’t deposit a penny here, learn from my mistake to put my trust in them. For 4/5 days they refused to pay me out to the same bank account I used 3 times. Making up excuses. It’s easy for them to make money by doing this. I hope this story will keep people from registering and depositing. Online casinos like these need to die a quick death. After my balance was gone they suddenly sent me an email saying "we will make an exception" these scums knew exactly what they were doing.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: