FórumKasinaVyhněte se Playboom/Playboom24 za každou cenu!

Vyhněte se Playboom/Playboom24 za každou cenu!

před rokem od Interstellar
|
2655 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Je to dravé online kasino bez nástrojů pro zodpovědné hraní (nefungují) a pokud se vám podaří vyhrát velké částky, bude pro vás těžké vybrat si peníze, vymýšlet nejrůznější výmluvy atd.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Také jsem s nimi měl problém, při prvním vkladu a výběru nebyl žádný problém. Částka byla 800 eur, poté, co jsem znovu vložil velkou částku a podařilo se mi vyšplhat až na 1300, mi přišel e-mail, že Revolut nelze vybrat. Po dlouhé komunikaci o této záležitosti a sdělení, že je to ta nejsměšnější věc, jakou jsem kdy od online kasina slyšel, zpracovali 1300. Vložil jsem znovu velkou částku a podařilo se mi vyšplhat až na 3700, stejný problém nastal znovu, když přišli s stejný nesmysl o tom, že můj bankovní účet není povolen. Po dlouhých debatách poslali 3700 eur. Poté jsem znovu vložil 500 eur a prohrál jsem je, pak jsem vložil další velkou částku a vyšplhal jsem se až na 2400, když jsem poprvé dostal e-mail, že jsem vsadil pouze 100 z vkladu 500, přičemž jsem v tomto procesu prohrál poměrně hodně, takže jsem neprohrál ve skutečnosti jim nevěřím, ale dobře. Poté, co se mi po velkém boji o dosažení 4400 podařilo dosáhnout 4400, byly znovu použity stejné bláboly o zákazu mého bankovního účtu, po celé dny mi ten zmetek vracel zůstatek. Celkem 3 dny jsem byl zoufalý, protože Revolut je můj jediný bankovní účet a nemohl jsem si založit holandský. Z těchto 4400 se mi podařilo vyšplhat na celkový zůstatek 8500 eur a znovu jsem požádal o výběr v naději, že mě prostě nechají jít. A znovu mi pokaždé vraceli rovnováhu. Pak jsem mluvil s živým agentem jménem Chris, který mi řekl, že došlo k „technickým problémům", které jim bránily poslat mi peníze, věděl jsem, že lže, protože jeho kolegové mi předtím říkali, že moje banka není „povolena" ! Chris mi řekl, abych požádal o nový výběr a že to bude mít nejvyšší prioritu. Což byla opět další lež. Přímo po rozhovoru s Chrisem jsem uzavřel sázku a limit ztráty, o 12 hodin později byly mé prostředky stále na mém účtu a nebyly schváleny. Jejich nástroje pro zodpovědné hraní, jako je sázka a limit prohry, které jsem dal na 10 eur, nefungovaly. Playboom/Playboom24 vás záměrně přivede k šílenství, když vyhrajete velkou částku, udělají cokoliv, abyste ztratili rovnováhu, protože jejich nástroje pro zodpovědné hraní vůbec nefungují. Nevkládejte sem ani cent, poučte se z mé chyby, že jsem jim věřil. Po dobu 4/5 dnů mi odmítli vyplatit peníze na stejný bankovní účet, který jsem použil 3krát. Vymýšlení výmluv. Je pro ně snadné tímto způsobem vydělat peníze. Doufám, že tento příběh zabrání lidem v registraci a ukládání. Online kasina, jako jsou tato, musí zemřít rychlou smrtí. Poté, co byl můj zůstatek pryč, mi najednou poslali e-mail, že "uděláme výjimku", tito šmejdi přesně věděli, co dělají.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj všichni, buďte opatrní a vyhněte se tomuto kasinu.

Při mé první výhře mi peníze přišly na účet do 2 hodin a to v neděli.

Pak kulhají jednotky s dlouhou ztrátou…..

Znovu jsem vyhrál 1 800 EUR a zaplatil.

Už 3 týdny mě zdržují neuvěřitelné výmluvy a zatím jsem žádné peníze neviděl.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj všichni, buďte opatrní a vyhněte se tomuto kasinu.

Při mé první výhře mi peníze přišly na účet do 2 hodin a to v neděli.

Pak kulhají jednotky s dlouhou ztrátou…..

Znovu jsem vyhrál 1 800 EUR a zaplatil.

Už 3 týdny mě zdržují neuvěřitelné výmluvy a zatím jsem žádné peníze neviděl.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Omlouváme se za situaci, ve které se právě nacházíte. Chápu, že to může být trochu frustrující. Udělali jste správnou věc a odeslali jste stížnost zde s naším týmem. Jsem si jistý, že udělají maximum, aby vám pomohli. Bohužel právě teď není co dělat, takže pokud máte nějaké aktualizace z kasina ohledně tohoto problému, informujte nás a zejména náš tým pro stížnosti. Nemáš od nich náhodou nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj,


nedávno jsem chtěl provést vklad 30 eur, omylem jsem provedl vklad 500 eur, okamžitě jsem vybral 500 eur a řekli, že musím nejprve vsadit svých 500 a neměl jsem zkontrolován žádný bonus, takže je to divné, také já chci se nyní přihlásit ke svému účtu a píše to: Chyba přihlášení. Můj výběr je nyní 300 a na účtu mi zbývají nějaké peníze, se kterými si mohu hrát. může mi někdo pomoci?


S přátelským pozdravem,


Nick Plenter.

Automaticky přeloženo:
nickp1
před 9 měsíci

Ahoj.

Myslím, že dokážu situaci trochu vysvětlit. Za prvé, žádost o výběr pravděpodobně spustila ověřovací proceduru KYC (poznej svého zákazníka), kterou musíte projít, abyste byli kvalifikováni pro výběr.

Na takovou žádost mnoho kasin zablokuje hráčský účet a vyřídí ověření přes email.

Nyní byste měli udělat dvě věci:

  1. zkontrolujte svůj e-mail pro další pokyny nebo vysvětlení
  2. pořiďte snímek obrazovky zobrazující chybu, ke které došlo při pokusu o přístup k vašemu účtu.

Navzdory mému nejlepšímu odhadu stále existuje šance, že se děje něco jiného, proto ten snímek obrazovky.

Mimochodem, v mnoha kasinech musíte hrát se svým vkladem, než budou prostředky vybrány. Minimálně jednou, zpravidla trojnásobkem vložené částky. Kasina na rozdíl od bank platí poplatky za každou transakci, je to částečně způsob, jak takové požadavky eliminovat.

No, budu tu pro vaše další informace.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj všichni,

Mám pocit, že mi playboom24 brání ve výběru výher. Vložil jsem pouze 25 eur a v tuto chvíli jsem získal asi 1400 eur při výběru. Zpočátku jim trvalo tři dny, než se dostali k mému poskytovateli plateb v duo vkladu. Mezitím jsem na tamní web nahrál všechny ověřovací dokumenty a teď mi tam e-mailem píšou, že ověřovací dokumenty nejsou dosažitelné a musím je poslat e-mailem.



Automaticky přeloženo:
cincero
před 7 měsíci

Ahoj. Hráčům v takových případech vždy doporučujeme plně spolupracovat s kasinem. Pokuste se zaslat všechny dokumenty potřebné pro ověření vašeho účtu, aby kasino mohlo co nejdříve přistoupit k vašemu výběru. Nenechte se prosím do žádných negativních myšlenek, zatím mi to vlastně připadá jako standardní postup. Doufám, že vše půjde hladce a vy se brzy dostanete ke svým penězům. dejte nám vědět, kdykoli budete mít nějakou aktualizaci, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

ahoj, malá aktualizace; dokumenty jsou akceptovány, nyní čekám na schválení výběrů. Budu vás informovat!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mohu potvrdit, je to legitimní. Dnes jsem dostal svůj výběr. Chvíli to trvá, ale jsou spravedlivé.

Automaticky přeloženo:
cincero
před 7 měsíci

Skvělá zpráva, jsem rád, že jste dostali své peníze a vše nakonec dobře dopadlo. ☘️😊🎉

Jakou metodu jste použili k odstoupení od smlouvy? Zůstaneš tady hrát?

Automaticky přeloženo:
cincero
před 7 měsíci

Nejsou legitimní, měli jste jen štěstí, že jde o malé množství.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Z nějakého důvodu nemohu zanechat stížnost, ale potřebuji pomoc. Minulý týden, 28.05.24, jsem hrál a vydělal €2600. Vybral jsem 500 € a 2100 €. Potřeboval jsem ověřit nějaké dokumenty, ale proces ověření byl rychlý – do 13:02 jsem byl ověřen a do 17:02 byly obě platby schváleny.


Teď je 3. 6. 24 a stále žádné známky po mých penězích. Když kontaktuji podporu, řeknou mi, abych jim poslal e-mail, a pak odpoví. Když se ptám na ETA, ani oni to nevědí. Jsem si docela jistý, že z těch peněz neuvidím ani cent, ale ano. Hope to nedělá, ale budu vás všechny informovat!


Nějaké tipy?

Automaticky přeloženo:
SPBIII
před 5 měsíci

Ahoj,

Začal bych tím, proč nemůžete zanechat stížnost, pokud vám to nevadí. Nějaké problémy?

Pokud můžete, pošlete snímek obrazovky a nechte viditelnou adresu URL celé stránky. Pokusím se vám s tím pomoci.

Když už jsme u toho, pokusíte se prosím stáhnout z Play boom 👈 nebo Playboom24 👈?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Playboom24 je platforma, kde mám problémy, když kliknu na odeslat stížnost, prostě mi to nedá kartu, kde bych mohl, takže se v podstatě nic neděje 🙂

Automaticky přeloženo:
SPBIII
před 5 měsíci

Děkuji!

Poskytněte prosím snímek obrazovky podle pokynů 🙏 nebo lépe natočte video a pošlete ho na community@casino.guru .

Předám to správnému týmu.

Automaticky přeloženo:
SPBIII
před 5 měsíci

Ahoj znovu,

Viděl jsem video, které jste zachytil, stejně jako moji kolegové z technického týmu. Problém je v tom, že se nám nepodařilo zjistit problém.

Proto vás chceme požádat, abyste vyzkoušeli stejné kroky pomocí počítače místo mobilního zařízení.

Pokud ani to nebude fungovat, zapněte prosím vývojářskou konzoli a poté natočte video znovu, na kterém je neustále zobrazena karta „konzole".

Opravdu si vážíme vašeho úsilí. Děkuji!

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky