Ahoj, tak jsem nedávno 2. 10. 2020 provedl dva výběry ze dvou různých kasin a oba se v ten den zobrazují jako zpracované. Nyní to bylo několik dní a nic v mé bance!
Jedním z nich je Ladbrokes a další sky casino
V minulosti jsem používal jiné banky a svou kartu Visa a obvykle, když se říká, že by byla zpracována, by to bylo v bance stejné nebo následující den ... ale poprvé pomocí této banky a karty pro vklad a výběr z online kasina. vklad přijali pokutu bez problémů.
každopádně několikrát zazvoním v bance a oni na to neříkají žádné známky a měl bych kontaktovat kasino, ale když kontaktuji kasino, řeknou mi, abych šel promluvit s bankou. Jdu jen do kruhů a mám obavy, protože je to pro mě každopádně dobře ...
někdo jiný používá Metrobank pro online vklady / výběry v kasinu nebo měl nějaké problémy?
Hi so I’ve made two withdrawals from two different casinos recently on 02/10/2020 and both are showing as processed on that day . It has now been a few days and nothing in my bank !
One is Ladbrokes and other sky casino
i’ve used other banks and my Visa card in the past and normally when it says processed it would be in the bank same or next day ... but first time using this bank and card to deposit and withdraw from online casino . the deposit they accepted fine no problems .
anyway I ring the bank several times and they are saying no sign of it and I should contact the casino but when I contact casino they tell me to go speak to the bank . I’m just going in circles and worried because it is a substantial amount well for me anyway ...
anyone else use Metrobank for online casino deposits / withdrawals or had any problems ?