Ahoj.
Co se stalo? Potřebuješ nějakou pomoc?
Hello there.
What has happened? Do you need any help?
Dobře, byl váš účet plně ověřen, prosím?
Ověření obvykle přichází jako první a teprve poté, co má hráč nárok na výběr.
Nějaké aktualizace z kasina k objasnění problému?
Ok, has your account been fully verified, please?
Usually, the verification comes first and only after the player is eligible for the withdrawal.
Any updates from the casino to clarify the problem?
Předpokládám správně, že jste právě odevzdali všechny dokumenty, ale neobdrželi jste potvrzení o ověření účtu?
Je velmi důležité mít jistotu, že je váš účet nyní ověřen.
Každopádně reklamaci podej, momentálně by to neuškodilo.
Dejte mi však laskavě vědět o ověření.
Do I assume correctly that you have just submitted all documents but have not received a confirmation that the account has been verified, please?
It's very important to be sure that your account is verified now.
Anyway, you should submit a complaint, it would not hurt at the moment.
Kindly let me know about the verification, though.
Předpokládám tedy, že tyto dokumenty ještě nebyly zkontrolovány a váš účet není v tuto chvíli plně ověřen, takže vaše výběry jsou stále znovu odmítány. 🙁
Je dobře, že jste podal stížnost , doufám, že vám budeme moci pomoci.
Pokud mohu, doporučil bych příště hrát v lepším kasinu.
So I'd assume, that those documents have not been checked yet and your account is not fully verified at the moment, therefore your withdrawals get rejected over and over. 🙁
It's good that you submitted the complaint, I hope we will be able to help.
If I may I would suggest playing in a better casino next time.
Co myslíš? Podařilo se vám vybrat 5000 ve zmíněném kasinu?
What do you mean? Were you able to withdraw 5000 in the mentioned casino ?
Tak to vypadá na velkou výhru 🙂. Pokud byste se s námi chtěli podělit a máte snímek obrazovky, můžete pomocí tlačítka „přidat snímek obrazovky" ukázat svou výhru ostatním hráčům zde na tomto odkazu: https://casino.guru/forum/general-gambling- diskuze/snímky-výher--snímky-vítězství
Podařilo se vám také vyhrát někde jinde než v tomto konkrétním kasinu?
So it looks like a big win 🙂. If you would like to share with us and you have a screenshot, feel free to use the "add screenshot" button to show your win to other players here on this link: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/screenshots-of-winnings--victory-screenshots
Have you also managed to win somewhere else than in this particular casino ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.