Dobrý den, zkusili jste kontaktovat zákaznickou podporu ice casino a zeptat se jich?
Hello, Did you try to contact ice casino customer support to ask them?
Dobrý den, byl jsem podveden IceCasinem o částku 150 000 NOK, zablokovali mi účet, při výběru na účet jsou to podvodníci a okrádají lidi, je tu někdo, kdo mi pomůže?
Hello, I was scammed by IceCasino for the amount of 150,000 NOK, they blocked my account, when I made withdrawals to my account, they are fraudsters and they rob people, is there anyone who can help me?
Ahoj!
Víte, pomoc obvykle závisí na situaci. Nalezení problému je nejlepší začátek.
Řekl jsi, že jsi byl nějak podveden. Chcete to vysvětlit? Stalo se něco při ověřování, nebo jste narazili na jiný problém?
Pokud vím o kasinu, vsadím se, že jste dostali nějaké vysvětlení; můžu to vidět?
Neváhejte prosím vložit screenshoty sem na fórum.
Předpokládám, že další podrobnosti dříve nebo později najdeme ve stížnosti . 🤔
Hello!
You know, help usually depends on the situation. Finding the issue is the best start.
You said you had been scammed somehow. Care to explain that? Did something happen during the verification, or did you come across any other problem?
As far as I know of the casino, I bet you were given some sort of explanation; may I see that?
Don't hesitate to paste screenshots here on the forum, please.
I guess we'll find more details in the complaint sooner or later. 🤔
Dobrý den, ověřil jsem svůj účet, který mi potvrdilo kasino, následně jsem provedl výběr hotovosti a všechny prostředky i účet byly zablokovány. Zveřejňuji fotografii potvrzení o ověření.
Hello, I verified my account, which was confirmed by the casino, then I made a cash withdrawal and all funds and the account were blocked. I am posting a photo of the verification confirmation.
zatím jsem od tohoto kasina nedostal žádnou odpověď
so far I have not received any response from this casino
Hej, vidím z vaší stížnosti že kasino odpovědělo a je možné, že vás obvinili z více účtů. Bylo by také možné odpovědět společnosti Petronela ve vaší stížnosti ?
Myslím, že je docela důležité, aby se tato situace vyřešila, protože je to docela vážné obvinění. Počkám na aktualizaci.
Hey, I see from your complaint that the casino has responded and it could be that they have accused you of multiple accounts. Would it also be possible to reply to Petronela in your complaint ?
I think it is quite important that this situation is resolved because it is quite a serious accusation. I will wait for an update.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.