FórumKasinaVýběr v casino nordiscasino

Výběr v casino nordiscasino

před 2 roky od rezekfrantisekk
|
2019 zobrazení 2 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Dobrý den, v casino nejde vybrat. Nekomunikuj neodepisuji. Veškeré dokumenty jsem zaslal už před více jek týdnem. Před čtyřmi dní mi pan psal na whatsAp, že to bude funkční a stále nic. Dokážete mi prosím pomoc? Děkuji nejde mi podat žádost. Nechce mi to vzít email

rezekfrantisekk
před 2 roky

Kasino nordis

Automaticky přeloženo:
rezekfrantisekk
před 2 roky

Dobrý den,

chápu, že je to nepříjemné a asi Vás moc nepotěším, ale v případě kdy se řeší verifikace účtu, dáváme kasinům 14 celých dní, aby učet ověřili a provedly platbu.

Pokud si podáte stížnost, budeme čekat oněch 14 dní, než se do toho vložíme, myslím si tedy, že by bylo moudré ještě vyčkat.

Můžete prosím doplnit, kterou žádost nelze podat? Pro upřesnění klidně vložte snímek obrazovky s chybovou hlášku, pokud se nějaká zobrazuje.

Děkuji.

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky