FórumKasinaVulkanVegas - zatím negativní zkušenost

VulkanVegas - zatím negativní zkušenost

před 3 roky od AnonymousMaximus
|
4025 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Ahoj drahá kasina - tým Guru,


Zatím jsem měl bohužel z VulkanVegas Casino velmi negativní dojem.


Začíná to takto:





Vloženo 20 €


(KYC, známý váš zákazník) Šek prošel! Potvrzení také obdržíte e-mailem. (Opravdu chtěli spoustu dokumentů, včetně selfie s osobním identifikačním číslem, na to nejsem zvyklý z jiných kasin, Trustly a všechno je většinou ověřeno.)


126 € úspěšně vyplaceno (bylo převedeno na můj účet)


Myslel jsem si, že kasino je opravdu pěkné, dejme tam pár kulek.


50 € vloženo ztraceno

50 € vloženo ztraceno

100 € vloženo ztraceno

Vloženo 200 € ztraceno

Vloženo 250 € (poslední odrážka pro daný den)


Hrál až 2230 EUR a požadoval výplatu.



Další den



Pokud byla moje platba zrušena standardní poštou, měl bych svůj účet ověřit pomocí testu KYC.


Nahrál jsem celkem 10 dokumentů (od té doby, co jsem poprvé absolvoval KYC TEST), včetně peněz dovnitř a ven z mého účtu, včetně převodů do samotného kasina.


Mimochodem, 63,13 EUR bylo úspěšně vyplaceno z mého prvního vkladu 20 EUR (bylo převedeno na můj účet.)



Absolutně nechápu, kde je problém, zejména proto, že mám dost peněz a samozřejmě si hraji jen s penězi, které si mohu otřít z nosu, pokud o ně přijdu.



Dlouho tam a zpět v chatu určilo 10 „různých" agentů podpory


Aktuální stav podle chatu: Probíhá kontrola zdroje bohatství. Může to trvat „dny". Výplata 2230 € obvykle také 5 dní.



Nejsem moc přesvědčen o tomto kasinu, dokonce ani při posledním vkladu 250 EUR jsem musel zvýšit ~ 500 sázek poté, co jsem zvýšil na 2100 EUR,

jinak kasino odečte 20% provizi ze zůstatku. Naštěstí jsem navzdory sázkám o roztočení 100 x 4,50 EUR uvázl na 2230 EUR.


Máte dva velmi vysoké multiplikační bonusy v Dead or Alive 2 a oba nevyplácejí téměř nic. (Darebák, který si myslí špatně).


Zdá se mi, jako by byly do cesty umístěny libovolné kameny, takže bych měl o ně zakopnout a pokračovat v hazardu, abych přišel o peníze. Chicane ve výplatě se nyní zdá být přidána.



Pro mě absolutně negativní zkušenost a nepochopitelné, proč má toto kasino tak pozitivní hodnocení. Testoval jsem hodně kasin, ale tohle

Klauzule s podmínkami se zdají být všechny v negativních ohledech lepší než všechny.


Vím, že uplynulo relativně málo času

Teď mi nezbývá než čekat, budu se hlásit dál. Doufám, že tato kontrola bude dokončena co nejdříve a že dostanu své peníze a zisk.


Spodní řádek tohoto kasina

se samozřejmě zhorší, čím déle bude výplata trvat a čím více kamenů mi budou chtít postavit do cesty.



Pozdravy

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Přirozeně a s radostí oznamuji nový stav:


Kasino schválilo můj test Zdroj bohatství a podle chatu vyplatí zbývající výhry ve výši 2 000 EUR během příštích 5 dnů podle podmínek.


Takže teď jsem zatím spokojený.


Pokud neodpovím, byla obdržena celková částka v plné výši.


přeji hezký den všem, kteří čtete text 🙂

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
AnonymousMaximus
před 3 roky

Dnes dříve jsem poslal e-mail zástupci kasina, aby to mohlo pomoci. Každopádně jsem za vás rád, gratuluji! 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Hrál jsem v kasinu LeoVegas asi před měsícem a stále jsem nedostal své peníze. Říká se, že musí vidět možné řešení, když jsem již nastolil řešení, které mi řekla moje vlastní banka, posílejte peníze v dolarech, aby je mohly přijmout, protože nedostávají mezinárodní převody peněz v eurech. Jsem z Peru a pravdou je, že jsem se svými zkušenostmi velmi rozrušený.

Automaticky přeloženo:
StefanoD
před 3 roky

Pokud tomu tedy dobře rozumím, váš zůstatek v kasinu byl v EUR, ale uvědomili jste si, že vaše banka není schopna přijmout EUR, takže banka navrhla dolary?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Ne, můj zůstatek byl v podrážkách, moje místní měna, ale řekli mi, že obvykle prováděli převod v eurech s přepočtem měny, ale protože moje banka tuto měnu nepřijímá, řekl jsem jim, aby to provedli v dolarech, stále čekám

Automaticky přeloženo:
StefanoD
před 3 roky

Dobře, neměl by být problém poslat jej do kasina místo eur za kasino, ale určitě to nějakou dobu potrvá, protože to někdo musí řešit ručně.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Byl jsem více než měsíc a četl jsem několik recenzí lidí, kteří jim nezaplatili částky ještě vyšší než já, abych byl upřímný, existuje tato možnost?

Automaticky přeloženo:
StefanoD
před 3 roky

Upřímně řečeno, nevěřil bych, že LeoVegas nevyplatí výhry jen kvůli jiné měně. Každopádně, protože říkáte, že je to už měsíc, můžete pravděpodobně na našem webu podat stížnost, pokud chcete.

https://casino.guru/complaints/create

Náš tým se vám může pokusit v tomto ohledu pomoci a urychlit proces.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky