před 11 měsíci
Je pondělí, tak by mě zajímalo, jestli došlo k nějakému pozitivnímu obratu?
Přeji vám štěstí, samozřejmě!
It's Monday, so I was wondering whether there has been some positive turnover, perhaps?
Wish you luck, of course!
Je pondělí, tak by mě zajímalo, jestli došlo k nějakému pozitivnímu obratu?
Přeji vám štěstí, samozřejmě!
It's Monday, so I was wondering whether there has been some positive turnover, perhaps?
Wish you luck, of course!
Ano madam. Když se vrátili, zahrál jsem pár a vyhrál. 2 zaplaceno včera. 1 mi stále dluží a 1 mě právě odmítl. VŠECHNY stejné partnerské/sesterské sítě.
Yes Ma'am. When they came back up I played a couple and won. 2 paid yesterday. 1 still owes me and 1 just declined me. ALL same partner/sister networks.
Jsem rád, že obě platby z kasina proběhly bez problémů.
Pokud jde o ten, který je vám stále dlužen, jak dlouho to trvá?
Kromě toho byl odmítnutý výběr důvodem? Mělo kasino důvod?
I am glad that the two payments from the casino went through without problems.
As for the one that is still owed to you, how long has it been going on ?
Additionally, rejected withdrawal was why ? Did the casino have a reason ?
Ano. Jiné kasino je velkým problémem. Jedeme už 3 týdny. Každý den probíhá živá diskuze. Což VŠICHNI víme, jak jsou příjemné. Dnes mi OPĚT bylo řečeno, že adresa mé peněženky není správná, a TEĎ proto STÁLE sedím a čekám.
OSTATNÍ, STEJNÁ Sesterská/partnerská Kasina mi dlouho platila několikrát.
V pondělí může otevřít stížnost. Dávám jim tak dlouho...to budou oficiálně 3 týdny, co jsem podal žádost o stažení.
Yup. Other Casino is a major hassle. We are going on 3 weeks now. Every single day there is a Live chat discussion. Which we ALL know how pleasant those are. Today, AGAIN, I was told my wallet address wasnt correct and NOW thats why I STILL sit and wait.
OTHERS, SAME Sister/partner Casinos have long paid me several times over.
May be opening a complaint on Monday. Giving them that long...that will be officially 3 weeks since I put the withdraw request in.
Stížnost bych podal hned, musím říct. Jsem daleko od toho, abych dělal konečné soudy, ale z toho, co jsi řekl, to vypadá jako hloupá výmluva kasina 🙁
I would submit the complaint now, I must say. I'm far from making final judgments, but from what you said, it seems like a stupid excuse made by the casino 🙁
Otevírám jeden. Je mi z toho špatně. Mělo být zaplaceno dnes!
Opening one now. Sick of this. Should have for sure been paid today!
Mám případ, který čeká na "vaši" odpověď...nejsem si jistý, jestli je ode mě nebo z kasina
I have a case waiting "your" reply...not sure if its from me or the Casino
Správný krok, protože tak dlouhé čekání rozhodně není nic příjemného. Takže teď čekáme, jestli dostanete své peníze nebo jestli uslyšíte něco nového z kasina. Každopádně, mohl bys nám dát vědět, jestli máš něco nového?
The right move because waiting so long is certainly not pleasant. So now we wait to see if you get your money or if you hear something new from the casino. Anyway, could you let us know if you have anything new ?
Myslím, že v tomto případě by bylo vhodné použít tlačítko "odpovědět", protože hráč bude na vaši odpověď upozorněn. Můžete si zkrátit čas na odpověď, na kterou čekáte. 🙂
I think in this case it would be appropriate to use the "reply" button because the player will be notified of your reply. You can shorten the time for the answer you are waiting for. 🙂
Pokud máte na mysli čekání na odpověď kasina (kasin). Hodně štěstí Velký chlap. Lemee ví, jak to dopadlo. Lol
If you mean waiting for a response by the Casino(s). Good Luck Big guy. Lemee know how that turns out. Lol
Prosím, jestli se někdo dostane do Slots garden one...!!
Please if someone can get to the Slots garden one...!!
Asi jsme si moc nerozuměli. Stále čekáme na naše vyšetřování a naši odpověď, takže to znamená, že když otevřete svou stížnost, v modrém poli vpravo nahoře je napsáno „Čekání na odpověď Casino Guru". Pokud bychom čekali na odpověď kasina, viděli byste ji znovu v modrém poli. 🙂
I guess we didn't quite understand each other. We are still waiting for our investigation and our reply, so it means that when you open your complaint, it says "Waiting for Casino Guru to reply" in the blue box on the top right. If we were waiting for a response from the casino, you would see it again in the blue box. 🙂
Pokud jde o kasino, o kterém mluvíte, Petronela se snaží zjistit o situaci co nejvíce a uvidíme, kam to půjde. Až bude mít vše potřebné, věřím, že se pokusí kasino kontaktovat. Mezitím musíme být trpěliví.
Bylo by však také dobré rozlišovat kasina, a proto pokud máte problém s konkrétním, veďte rozhovor hlavně v oficiálním vláknu kasina: https://casino.guru/forum/casinos/slots-garden-casino ---obecná-diskuze
Bylo by to možné?
As for the casino you're talking about, Petronela is trying to find out as much as she can about the situation and we'll see where it goes. When she has everything she needs, I believe she will try to contact the casino. In the meantime, we have to be patient.
However, it would also be good to differentiate between casinos and therefore if you have a problem with a particular one, keep the conversation mainly in the official casino thread: https://casino.guru/forum/casinos/slots-garden-casino---general-discussion
Would that be possible ?
Ahoj, chtěl bych od vás názor - hraju v kasinu a mám pocit, že občas vypnou algoritmus - je velmi zvláštní, že některé dny získáte normální množství roztočení zdarma v téměř každé hře, kterou hrajete - někdy po 50+ otočeních někdy to trvá více - ale alespoň je pravidelně dostáváte - v jiné dny - stejné množství točení stejné hry - nic po dny a dny - je to normální nebo je to opravdu tak, že odmítají algoritmus možná s ohledem na počet hráčů nebo pokud je výher příliš mnoho? Není to jen v jedné hře, ale ve všech hrách, které pravidelně hraji znovu a znovu. Možná je to jen to konkrétní kasino idk.
Hi, I would like an opinion from you guys - I am playing in a casino and I have the feeling that they turn down the algorithm occasionally - it is very odd that some days you get normal amounts of free spins in almost every game you play - sometimes after 50+ spins sometimes it takes more - but at least you get them regularly - at other days - same spinning amount same games - nothing for days and days - is that normal or is it really that they turn down algorithm maybe regarding of the number of players or if there are too many winnings? It is not only at one game it is at all the games I am regularly playing over and over. Maybe it is only that specific casino idk.
Ahoj, myslím, že by bylo vždy dobré mít pro takové úvahy nějaký důkaz, protože bez něj je to vždy jen nějaké dohadování. Každopádně, ve kterém kasinu máte takový pocit?
Také si nemyslím, že je to něco, co by bylo úplně neobvyklé, a nemyslím si, že by to zvrhlo algoritmus. Pokud by to kasino udělalo, nemyslím si, že byste získali otočení zdarma nebo jen velmi málo, protože by to mohli upravit.
Hi, I think it would always be good to have some proof for such considerations, because without it it is always just some guesswork. Anyway, which casino is it in which you have such a feeling ?
I also don't think it's something that would be totally unusual and I don't think that would turn down an algorithm. If a casino did that, I don't think you would get free spins or very little since they could adjust it.
NESNÁŠÍM si myslet, že je to pravda. Protože proč hrát, když někdo ovládá moji hru a není náhodná. Dnes bych přestal hrát, kdybych věděl, že se to děje.
Id HATE to think that is true. Because why play then if someone has control of my play and its not random. I would quit playing today if I knew that this is happening.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.