FórumKasinaVoltslot Casino - všeobecná diskuze

Voltslot Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Youssf
|
1773 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Voltslot Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ohledně této stížnosti

https://casinoguru-en.com/voltslot-casino-player-is-struggling-to-verify-his


Podvedenému hráči by mohlo pomoci stěžovat si na AskGamblers, protože tam kasino vypadá, že bude reagovat lépe než zde.


@Frankie66

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto je úplně poslední kasino, nikdy nevkládejte peníze, lituji toho, po mém vkladu byl můj účet zablokován, nikdo mi neudává důvod, nikoho to nezajímá. Okrádají lidi, blokují po vkladu a živý chat říká, že byste měli být trpěliví, kdo dřív přijde, ten dřív mele. To nemůžu, jsem tak naštvaný, to jsou zločinci na nejvyšší úrovni.

Automaticky přeloženo:
Xxlxx11
před rokem

Ahoj!

Nedokážu vysvětlit, co problém způsobilo, proto je dobře, že jste stížnost již odeslali. Prozatím bych navrhoval odpovědět na uvedené otázky, aby Tomáš mohl pracovat na nějakém pokroku.

Můžete to udělat, prosím? Pokud ano, přejděte ke stížnosti přímo zde .

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

můj účet je bez důvodu zablokován.

pokaždé od nich dostanu stejnou odpověď.

toto je již 4 týdny a mám na účtu částku 5000 EUR

tohle se mi pokaždé vrátí

milý Matěji,


Doufám, že se máš dobře!


Vaše žádost již byla předána našemu odpovědnému oddělení a nyní se zpracovává, buďte prosím tak laskav a chvíli počkejte. Jakmile budeme mít nějaké aktualizace, budeme vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu.


Děkuji za pochopení!


Neváhejte nás kontaktovat, pokud máte další otázky nebo potřebujete pomoc.

Automaticky přeloženo:
medhurst180
před 10 měsíci

O jaké kasino se jedná? Byl váš účet ověřen?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Voltslot ano, bylo ověřeno, řekli, že je to kvůli

Váš účet v současné době prochází dalším procesem ověření ohledně nedávných provedených vkladů. Nemůžeme s jistotou říci, jak často se to může stát. Chápeme, že to z vaší strany může vyžadovat určitou trpělivost, a upřímně si vážíme vašeho pochopení a spolupráce během této doby.


Rádi bychom vás informovali, že váš případ již byl předán našemu odpovědnému oddělení a nyní se zpracovává, buďte prosím tak laskaví a chvíli počkejte.

Automaticky přeloženo:
medhurst180
před 10 měsíci

Ahoj. Vaše příspěvky jsem přesunul pod kasino, o kterém píšete. Je mi líto, že vidím situaci, kterou v tuto chvíli procházíte, a zejména když vidím, že kasino dává stále stejnou odpověď znovu a znovu a nic relevantního.

Vidím však, že ve svém druhém příspěvku jste napsal, že váš účet prochází dodatečným ověřením kvůli vašemu vkladu. Požádalo kasino o nějaké dokumenty?

Každopádně máte u nás stížnost , takže se vám náš tým pokusí co nejlépe pomoci. Uvidíme, kam to odtud půjde. Zatím bohužel musíme být trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobře, děkuji

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Voltslot neodpovídá na e-maily.

Automaticky přeloženo:
Trustworthje
před 8 měsíci

Ahoj, o čem by ti mělo kasino poslat e-mail? Existuje nějaký konkrétní problém, který se zde snažíte vyřešit?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky