DomůFórumKasinaVivadice Casino - všeobecná diskuze

Vivadice Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 měsíci od Kamilre
|
1 698 zobrazení 35 odpovědí |
|
1 2
před měsícem

Uběhlo 6 hodin, nikdo mi neodpověděl...

Kasino vypadá opuštěně...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

kasino problém vyřešilo, omlouvám se :)

Upraveno
Automaticky přeloženo:
pozndarya
před měsícem

Ahoj,

Právě jsme dokončili řešení vašeho zmatku ohledně bonusů.

Při registraci jste zvolili 100% bonus, nikoli 200% bonus!

V našem systému máme důkaz, který ukazuje, kdy jste klikli, aktivovali a potvrdili svou volbu.

Museli jsme čekat na souhlas finančního oddělení, abychom zrušili váš starý bonus a uplatnili ten, který jste skutečně chtěli, a proto trvalo vyřešení vašeho případu nějakou dobu.

Protože jste si osobně vybrali 100% bonus, doufáme, že jste nyní rádi, že jsme vám poskytli bonus, který jste původně chtěli, ale nevybrali jste si ho. 😊

s pozdravem


Automaticky přeloženo:
pozndarya příspěvek smazal/a
před měsícem

Promiň, mýlil jsem se

Celkově kasino opravdu pomohlo a problém vyřešilo.

Automaticky přeloženo:
pozndarya
před měsícem

Ahoj,

Omlouváme se za čekání, ale chyba se stala na vaší straně, když jste vybrali špatný bonus, a my jsme se snažili vám pomoci a vyřešit problém co nejspravedlivějším způsobem.

Z toho, co vím, vám již byl udělen bonus 200 % + 75 roztočení zdarma.

Odeslali jste také dodatečnou žádost o úpravu bonusu a náš tým změnu schválil a odpovídajícím způsobem aktualizoval váš bonus.

Nyní tedy máte přesně takový bonus, jaký jste původně chtěli. Protože však tvrdíte opak, dokážu vám nyní, že jste si 100% bonus zvolili osobně při registraci.

Navíc je nemožné, aby bonusový systém fungoval správně pro všechny ostatní, ale pouze vy jste zaznamenali problém. :)

s pozdravem

file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mám na to teorii, ale dnes jsem na procházce, tak se o ni podělím zítra 🙂

Automaticky přeloženo:
pozndarya
před měsícem

Ahoj,

Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti, ale chceme uznat, že jste měl nakonec pravdu. Jak víte, většina kasin není vždy ochotna přiznat své chyby. :)

V tomto případě došlo k nedorozumění a vy i my jsme měli do určité míry pravdu.

Co se stalo:

Před několika dny jsme přešli z White Label na řešení na klíč a změnili naši licenci. Během tohoto procesu zůstala část bonusů vázána na staré PSP pro krypto. Když jsme přešli na Řešení na klíč a novou licenci, konkrétní PSP nebylo povoleno, což vedlo k tomu, že systém detekoval pouze 100% bonus jako výchozí. V jednu chvíli jste však skutečně vybrali 100% bonus. :)

Zároveň došlo k chybě na vaší, ale i na naší straně, protože nové PSP nebylo správně aktivováno a ve výchozím nastavení bylo 100 %, i když někdo zvolil 200% bonus.

Jsme rádi, že jsme mohli přidat prostředky na váš účet, a jako další omluvu vám přidáme dalších 50 USD – tento požadavek jsem již předal finančnímu oddělení.

Pošlu vám také snímky obrazovky z PSP, abyste viděli rozdíl mezi PayCryptos a PayCryptos Duplicate. Duplicitní PSP je povoleno pro novou licenci, zatímco staré PSP muselo zůstat aktivní, aby uživatelé, kteří novou licenci nepřijali, mohli vybrat své prostředky.

Pošlete nám prosím svůj e-mail znovu, abychom mohli zpracovat dodatečný zůstatek z naší strany. Upřímně se omlouváme za nedorozumění a děkujeme, že jste na problém upozornili.


file

s pozdravem


Automaticky přeloženo:
před měsícem

kasino problém vyřešilo, omlouvám se :)

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem rád, že kasino zaujalo k této situaci pozitivní přístup a pomohlo vám ji vyřešit. Myslím, že příklad by mohla použít i jiná kasina.

Už jste si mohli zahrát bonus? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

budiž, ale

kasino v každém případě jednalo nejslušnějším způsobem


ale neměl jsem čas hrát bonus, protože jsem ho nedostal. ale pokud vyřešili tak delikátní problém s mým vkladovým bonusem, tak si myslím, že vyřeší i toto

prostě je teď špatná doba - víkend 🙂

Upraveno
Automaticky přeloženo:
pozndarya
před měsícem

Rozumím, takže pokud se vám to během týdne podaří vyřešit, dejte vědět, jestli hrajete bonus, jak se vám dařilo.

Hezký den.😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Nakonec se mi ještě nepodařilo získat bonus 🙁

Automaticky přeloženo:
pozndarya
před měsícem

A kontaktoval jsi je kvůli tomu znovu nebo ne? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ano, ale neodpověděli mi 🙁

Automaticky přeloženo:
pozndarya
před měsícem

Kasino by vám to určitě mělo dát, pokud slíbilo, že vám to dá.

Každopádně vím, že kasina se mohou rozhodnout, většinou od hráčů slyším „administrativní rozhodnutí", že nebudou hráčům dávat bonusy.

Pravděpodobně by vám to však již řekli a kdybyste s nimi jednali, nemělo to být tento případ. Proto je docela zvláštní, že je to takhle.😕

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nakonec jsem nedostal nic...

Proto jsem už v tomto kasinu nezkoušel hrát, protože není jasné, zda je s kasinem vše v pořádku a zda v případě výhry vyplácejí prostředky.

Automaticky přeloženo:
pozndarya
před 2 týdny

Vlastně tě chápu, pokud jsi našel takový problém, možná je někdy lepší toho nechat a jít jinam. Je na každém hráči, jak se rozhodne.

Tak ať se vám daří.☘️

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky