Čekal jsem více než měsíc a půl na výběr, použil jsem bonus a vsadil přes 1k, pokud jsem měl také. A stále mi odmítají vyplatit peníze, i když mě požádali o moji 32 nebo 34znakovou bitcoinovou adresu mezi dalšími opakovanými žádostmi, ze kterých mám screenshoty všeho.
Včetně mého ověření kyc, dokladu o adrese, bitcoinové adresy, dokončené sázky atd. Totéž říkají pokaždé, když je kontaktuji prostřednictvím zákaznické podpory nebo e-mailu..."Počkejte a buďte trpěliví".
Jak trpělivý mám být o 45 a více dní později?
Toto kasino zachází se svými online zákazníky, jako bychom byli skuteční roboti a ne lidé. Jejich chování je velmi deprimující
Pokud mi někdo z týmu řešení kasinového guru může pomoci, byl bych za vaši pomoc více než vděčný.
I've been waiting for over a month and a half for cashout, I used bonus and wagered over 1k if what I was supposed too. And they still refuse to pay me out even after asking for my 32 or 34character bitcoin address among other repeated requests which I have screenshots of everything.
Including my kyc verification, proof of address, bitcoin address, wager completed etc. They say the same thing everytime I contact them via customer support or email..."Wait and be patient".
How patient am I supposed to be 45+ days later?
This casino treats their online customers like we're actual bots and not human. Their behavior is very dis****ing imo
If someone from casinoguru's resolve team can help me I would be more than appreciative of your assistance.
Automaticky přeloženo: