Takže začátkem tohoto měsíce jsem se rozhodl, že chci uzavřít svůj účet v kasinu yabby. Vzhledem k tomu, že mi bylo řečeno, že mohu uplatnit bonus za vklad jedním členem podpory, poté mi bylo řečeno, že bonus již není k dispozici poté, co jsem provedl svůj vklad. Také časté problémy s připojením, které se často stávají, způsobují, že čas otáčení válců u automatů se při každém otočení liší a také vám brání zastavit kotouče s jakoukoli konzistencí. Kontaktujte tedy e-mail svého pitbosse/nadřízeného s žádostí o uzavření účtu. O několik dní později jsem si pomyslel, že na konci měsíce dostávám měsíční cashback odměnu z několika set dolarů, které jsem hrál jako většinu měsíců. Stejně jako bezplatná víkendová zatočení díky mému hodnocení via. Kontaktujte je zpět a řekněte, že mám měsíční cashback a bezplatná otočení, o která bych chtěl požádat, pokud by mi znovu aktivovali můj účet. Proč nevybrat bezplatný bonus před uzavřením účtu u nich a nevyhrát 50 až 100 $ z mých peněz zpět?
Aktivují můj účet, ale první víkend, kdy jdu uplatnit svá bezplatná zatočení, když mluvím s podporou, začnu vyjadřovat své obvyklé poznámky, jako že musím zaplatit výživné na dítě. Nebo potřebujete nové boty. Tentokrát to bylo, že mám hlad a potřebuji peníze na oběd. Podpora říká, že mám problém s hazardem, a zavře můj účet. Vysvětluji mu, že jsem v podstatě dělal prohlášení, že chci vyhrát. Ale odmítá naslouchat a říká, že se snaží dávat pozor na pohodu jejich hráčů. Ale osobně si myslí, že nechtěli, abych vydělal na bonusu zdarma, protože věděl, že nemám v úmyslu u nich vložit další cent.
So earlier this month I decided I wanted to close my account with casino yabby. Due to being told I could redeem a deposit bonus by one support member then being told the bonus was no longer available after i made my deposit. Also frequent connection issues that happen to much making slots reel spin time different every spin as well as preventing you from being able to stop the reels with any consistency. So contact thier pitboss/supervisor email requesting I have my account closed. A few days later thought to myself I had a monthly cashback reward coming at the end of the month from the couple hundred dollars I had played like most months. As well as free weekend spins due to my via rank. So contact them back and say I have monthly cashback and free spins I would like to claim if they would reactivate my account for me. Why not cashout on a free bonus before closing my account with them and win $50-$100 of my money back right?
They do activate my account but the first weekend I go to redeem my free spins while talking to support I start making my usual comments like gotta pay that child support. Or need some new shoes. This time it was I'm hungry and need some lunch money. Support says I have a gambling problem and closes my account. I explain to then that I was making a statement basically saying come on I want to win. But refuses to listen and saying he is trying to look out for their players well being. But personally think they did not want me to cash in on a free bonus knowing I had no intentions of depositing another cent with them.