DomůFórumKasinaVegasino.io Casino - všeobecná diskuze

Vegasino.io Casino - všeobecná diskuze

3 239 zobrazení 18 odpovědí ||
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Vegasino.io Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Buďte spravedliví, stále si nejsem jistý, zda je to podvod nebo ne.

ale nedávno jsem si udělal jeden účet ve Vegasino, utratil jsem asi 60 euro a dostal jsem v ruletě 770+, takže to bylo dost dobré

problém byl v odstoupení od smlouvy, 2krát to bylo zrušeno bez jakéhokoli důvodu proč

odpověď z kasina byla, že „měl nějaké technické problémy a že všechno bude v pořádku, zkuste to znovu"…… a ten zvuk 😂 řekněme podvodný, takže jo, stále čekám na své peníze…. dobře víte, že vím, že nikdy nebudu získat je

Automaticky přeloženo:
sotirismpastounis
před rokem

Dobrý den, vím, že to může znít pochybně, ale takové věci se v kasinech stávají poměrně často. Mohou se vyskytnout technické problémy, takže pokud jste provedli výběr před několika dny, dal bych tomu ještě čas a uvidíme, co dostanete. Zkusili jste se jich zeptat, zda by nepomohlo změnit způsob platby?

Dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Také jsem chtěl vyzkoušet toto kasino, vložil jsem asi 65 eur a vyhrál 280, podal žádost o výběr 11.12 do dnešního dne stále nic. ve fázi ověřování.. ve fázi přijímání.. dokonce i chat na zákaznickém servisu říká, že nepracuje ve finančním oddělení, a proto mi nemůže odpovědět na čas.

Otázka na vás, ale proč si necháváte hodnocení „VYSOKÉ"? Máte nějaké zprávy, jestli kasino někomu zaplatilo? Ze stížností, které vidím na vaší stránce, se mi zdá, že jen vybíráte a neplatíte. Podivná politika k přilákání hráčů.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne všem!! Taky nechápu, jak si po všech stížnostech dál udržují vysoké hodnocení, což říkám z vlastní zkušenosti, kasino nemá v úmyslu řešit... Snažím se ověřit svůj účet jak dlouho vyzvedněte výběr a neexistuje žádný způsob, jak problém vyřešit. Jen doufám, že sníží hodnocení, protože postižených je nás už hodně... zdravím a děkuji

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekám 14 dní a každý den mi říkají, abych byl trpělivý a že moje žádost má vysokou prioritu. Soucit

Automaticky přeloženo:
před rokem

Také jsem chtěl vyzkoušet toto kasino, vložil jsem asi 65 eur a vyhrál 280, podal žádost o výběr 11.12 do dnešního dne stále nic. ve fázi ověřování.. ve fázi přijímání.. dokonce i chat na zákaznickém servisu říká, že nepracuje ve finančním oddělení, a proto mi nemůže odpovědět na čas.

Otázka na vás, ale proč si necháváte hodnocení „VYSOKÉ"? Máte nějaké zprávy, jestli kasino někomu zaplatilo? Ze stížností, které vidím na vaší stránce, se mi zdá, že jen vybíráte a neplatíte. Podivná politika k přilákání hráčů.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den.

Aby nedošlo k nedorozumění, hlavně jsme označili toto kasino jako uzavřené. Protože to vypadá jako uzavřené. Předchozí hodnocení 6,6 z deseti není zdaleka "vysoké", pokud se mě ptáte. A také recenze vysvětlují, že v případě čerstvě založených kasin nikdo nemůže ověřit jejich důvěryhodnost, dokud čas neprokáže jejich úmysly:


"Čím vyšší je index bezpečnosti, tím vyšší je pravděpodobnost hladkého hraní a obdržení výher. Casino Vegasino.io dosáhlo indexu bezpečnosti 6,6. Vzhledem k tomu, že se jedná o nové online kasino , hodnocení se může po dalším hodnocení a shromažďování změnit více dat, proto jsme ho prozatím označili jako Fresh online kasino."

To vše je uvedeno v recenzi, ale zdá se, že si hodnotu bezpečnostního indexu pamatujete pouze z nějakého důvodu. 🙂

Můžete prosím potvrdit, že jste v současné době v kontaktu se skutečnou osobou pracující v tomto kasinu? Rád bych prozkoumal, zda i nadále přijímají depostis a stali se „zombie kasinem" spíše než uzavřeným!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekám 14 dní a každý den mi říkají, abych byl trpělivý a že moje žádost má vysokou prioritu. Soucit

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den! Jste v kontaktu se skutečnou osobou, nebo spíše s nějakými roboty? Bylo nám řečeno, že kasino bylo uzavřeno. V každém případě budu informovat datový tým, abychom zjistili, co se s tím dá dělat.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne všem!! Taky nechápu, jak si po všech stížnostech dál udržují vysoké hodnocení, což říkám z vlastní zkušenosti, kasino nemá v úmyslu řešit... Snažím se ověřit svůj účet jak dlouho vyzvedněte výběr a neexistuje žádný způsob, jak problém vyřešit. Jen doufám, že sníží hodnocení, protože postižených je nás už hodně... zdravím a děkuji

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mohl byste si laskavě přečíst mé příspěvky, které jsem právě poslal ostatním hráčům, prosím? Pokud je nám známo, kasino bylo uzavřeno. Každý, kdo na výplatu čeká déle než 14 dní, by měl podat reklamaci minimálně. Aby byla záležitost oficiální.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, kasino není zdaleka zavřené, pokud nebylo uzavřeno včera. Hrál jsem a vkládal bez problémů, live chat odpovídá osobně, ne bot. V aplikaci je však výběr stále ve fázi 1 z 5 po dobu 4 dnů (ověřujeme atd.) a chat reaguje zasláním předem nastavené zprávy a banálním ujištěním, že je vše v pořádku. Skutečnost, že toto kasino nepožaduje ověření dokumentů atd.. mě nutí si myslet, že své peníze už nikdy neuvidím.. Pravidelné ano...ale neplatí. A v každém případě znovu opakuji, že Vegasino ze skupiny Radini NV je pravidelně otevřené a fungující.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě zaplatil 100 eur z celkových 280, čeká se na dalších 180

Automaticky přeloženo:
Michele1672
před rokem

Požadoval jsem 3 výběry ve výši 500 €, jeden mi dali a ostatní byly vráceny kvůli technickému problému. Můžu říct, že jsou směšné. Tragický

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes dokončili všechny mé platby.

Automaticky přeloženo:
Michele1672
před rokem

Já ne! Poslali je zpět!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, kasino není zdaleka zavřené, pokud nebylo uzavřeno včera. Hrál jsem a vkládal bez problémů, live chat odpovídá osobně, ne bot. V aplikaci je však výběr stále ve fázi 1 z 5 po dobu 4 dnů (ověřujeme atd.) a chat reaguje zasláním předem nastavené zprávy a banálním ujištěním, že je vše v pořádku. Skutečnost, že toto kasino nepožaduje ověření dokumentů atd.. mě nutí si myslet, že své peníze už nikdy neuvidím.. Pravidelné ano...ale neplatí. A v každém případě znovu opakuji, že Vegasino ze skupiny Radini NV je pravidelně otevřené a fungující.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím , že jsi se zmátl a napsal jsi do tohoto vlákna místo do vlákna Vegasina , kde hraješ tady . je to tak?

Nicméně žádný problém. Pokud máte co říci, napište prosím do správného vlákna kasina, aby naši uživatelé nebyli zmateni.

Doufám, že brzy obdržíte celou částku a možná pak své zkušenosti popíšete ve své uživatelské recenzi na to správné kasino. co říkáš?

Tady je odkaz , tak si ho schovejte na později.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Požadoval jsem 3 výběry ve výši 500 €, jeden mi dali a ostatní byly vráceny kvůli technickému problému. Můžu říct, že jsou směšné. Tragický

Automaticky přeloženo:
před rokem

Věřím, že zde také hrajete v tomto kasinu . je to tak?

Toto je špatné vlákno, tak prosím pokračujte v konverzaci ve správném, do kterého jste již psali .


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes dokončili všechny mé platby.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je opravdu skvělé.

Tak co říkáte na tu uživatelskou recenzi? Zkusíš to?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, mám vysazení od 13. března a stále to nevyšlo z první fáze. Už jsem s nimi mluvil a vždy říkají to samé a peníze nikdy nepřijdou.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jonnyzaza
před 8 měsíci

Co je přesně ta první fáze, prosím? Je to nějaký ověřovací proces? Poslali jste všechny požadované dokumenty?

Řekněte nám o tom více a my se pokusíme přijít na to, co lze udělat pro rychlejší postup s výběrem.


Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.